Qubus ma system Save&Stay
Ze względu na fakt, że rośnie popularność internetowych systemów rezerwacyjnych, Qubus postanowił zainwestować we własną aplikację tego typu: Save&Stay. Na stronach hoteli, możliwość rezerwacji noclegu stała się już standardem. Ale system rezerwacyjny to coś więcej niż formularz z potwierdzeniem przyjęcia zgłoszenia.
System rezerwacyjny musi oferować pełną obsługę rezerwacji - począwszy od możliwości wyboru realnie dostępnych opcji pokoi i usług. Co ważne, dane prezentowane przez system muszą być przejrzyste i aktualne. Po dokonaniu wyboru, gość hotelowy musi otrzymać automatyczne potwierdzenie przyjęcia rezerwacji i dostać możliwość opłacenia usług lub zaliczek, jeśli jest taka konieczność. Dla gości hotelowych liczy się także cena - idealnie by było, gdyby klient od razu mógł zobaczyć jakie promocje są oferowane obecnie i miał zaoferowaną dobrą lub najlepszą cenę, której nie przebiją systemy rezerwacyjne.
Rozwiązanie Save&Stay, które sieć Qubus wdraża, ma zamiar zapewnić swoim gościom nie tylko prosty w obsłudze system rezerwacji, ale również najniższe stawki dla pokoi w Internecie. Jak tłumaczyła Magdalena Łakomska, koordynująca projekt Save&Stay, to świetne połączenie, pozwalające zyskać większą sprzedaż, lojalność, a także zaufanie klientów. Firma odnotowuje dynamiczny wzrost popularności tego właśnie kanału dystrybucji, który jest porównywalny z największymi systemami rezerwacji online. Być może ma w tym udział fakt, że kanał ten był reklamowany (kampania billboardowa) z naciskiem na korzystną cenę.
Komentarze
Tagi:
Dział dostawcy/usługodawcy branży:
SITE Poland podsumowuje 3 edycję programu Young
Państwo może nakładać obowiązki na dostawców usług internetowych z siedzibą w innym kraju
Ceny wrześniowych wyjazdów rosną trochę
Niemiecki Dzień Turystyki bez
Najlepsze praktyki dotyczące spotkań medycznych. Raport ICCA i AC
Dział hotele, pensjonaty:
Nowe centrum konferencyjne w
Polacy dalej zainteresowani
IGHP: Wielkanoc dobra, majówka będzie jeszcze
Starsze aktualności:
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Prawie 75 mln wyjazdów turystycznych
Czy konsolidator usług hotelowych może rozliczać się wg procedury VAT
Wyspy Wolin i Uznam lepiej połączone z resztą
Kraków wprowadza ograniczenia sprzedaży
1/5 Polaków nie ubezpiecza się przy
POT podpisała deklarację w sprawie promocji
Grecja: strajki utrudnią życie
Ryanair likwiduje coraz więcej lotów do Londynu
Rosjanie chcą rozwijać turystykę w Smoleńsku
Afganistan zaprasza turystów do pierwszego parku narodowego
Informator dla miłośników jeździectwa "Na koń!" już w sprzedaży
Klienci Exim Tours, Triady i Rainbow Tour znów narażeni na znaczne opóźnienia wylotów?
Wszedł w życie Kodeks z Schengen. Podróżowanie po Unii będzie jeszcze łatwiejsze?
Opóźnione otwarcie przejścia granicznego Świnoujście-Garz
Kanadyjczycy oburzeni śmiercią Polaka na lotnisku w Vancouver
Turyści lecą do Paryża, a ich bagaże na front?
W Iraku zginęło sześciu pielgrzymów
Polskie dzieci nie jeżdżą na wakacje!
Lotnisko we Frankfurcie nieczynne przez godzinę
USA: Amatorskie metody liczenia nielegalnych imigrantów!
Portal VTrip.pl uruchomił nowy serwis - sylwester.vtrip.pl.
Kraków: złapano hotelowego złodzieja
Czy Grand Hotel będzie zamknięty?
Czy ktoś był na samolotowej "Wycieczce do Paryża" z Itaką