Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Nomade - Specjalista ds. wsparcia sprzedaży
- Animator w klubie dla dzieci - Cypr Północny
- REZYDENT NA MAJORCE
- REZYDENT NA COSTA DEL SOL
- Specjalista ds. organizacji i rozliczeń imprez...
- Biuro Podróży Elit Tours
- Rezydent Hotelowy
- SPECJALISTA DS. KOMUNIKACJI I CONTENT MARKETINGU
- Specjalista ds.obsługi posprzedażowej Wrocław
- pilot Bawaria
Szkolenia dla pracowników hoteli
Pierwsza certyfikowana kompetencja w zakresie stosowania standardów profesjonalnej obsługi i personalnej opieki gościnnej - w 2013 r. w Polsce odbędzie się 8 innowacyjnych seminariów poświęconych tej tematyce.
Branżowa Fundacja Proedukacyjna Polska Akademia Gościnności już po raz drugi została laureatem w konkursie Ministerstwa Sportu i Turystyki na realizację zadań z zakresu turystyki. W roku 2013 dofinansowaniem objęto projekt organizacji 8 szkoleń warsztatowych dedykowanych personelowi serwisowemu polskich obiektów wellness & spa obsługujących turystykę prozdrowotną i zdrowotną.
Tym razem szkolenia są adresowane w szczególności do zarządzających oraz pracowników recepcji hotelowej, działu marketingu i sprzedaży oraz recepcji i działu wellness & spa.
Dzięki dofinansowaniu koszt uczestnictwa w szkoleniu dla jednej osoby wynosi tylko 430 zł brutto (uczestnik płaci tylko 26% pełnej wartości szkolenia - 1650zł). Pakiet obejmuje 2 dni szkolenia (20 godzin warsztatów), nocleg z wyżywieniem, zestaw materiałów seminaryjno-warsztatowych oraz międzynarodowy certyfikat kompetencyjny.
Pierwsze szkolenie odbędzie się już w dniach 17-18.06.2013r. (poniedziałek-wtorek) w Hotelu Grand Stamary w Zakopanem, drugie zaś w dniach 01-02.07.2013 w Medical SPA Malinowy Dwór w Świeradowie Zdroju.
Szkolenia prowadzone będą w formie ćwiczeń, w ramach których uczestnicy w małych zespołach będę mieli okazję wypracować konkretne standardy i narzędzia przydatne dla swojego obiektu.
Wiedza i kompetencje jakie zdobędą uczestnicy każdego z warsztatów:
- kreowanie i stosowanie w praktyce standardów profesjonalnej obsługi gościa oraz procedur personalnej opieki gościnnej w ujęciu gościnności zapraszającej, witającej, serwisowej i żegnającej,
- umiejętność konstrukcji oferty wg formuły well-inclusive z uwzględnieniem indywidualności swojego obiektu,
- kreowanie własnego modelu oraz tworzenie praktycznych standardów i użytecznych narzędzi zarządzania pobytem gościa w hotelu o profilu wellness & spa,
- umiejętność doboru i konstruowania modelu CRM w zarządzaniu relacjami z gośćmi w hotelu wellness & spa,
- umiejętność wypracowania unikalnych punktów gościnności usługowej - czyli modelu indywidualizacji usługi w swoim obiekcie z wykorzystaniem potencjału obiektu, personelu i regionu.
Szczegółowy program warsztatów oraz formularz zgłoszenia można znaleźć na stronie Polskiej Akademii Gościnności, w zakładce Proedukacja - Seminaria (http://www.hospitalityroyal.com/pl,seminaria,21,6.html)
Komentarze
Tagi:
Dział targi, konferencje, workshop:
Oficjalny start sezonu
Dział hotele, pensjonaty:
Turystyka potrzebuje od państwa wsparcia, a nie przejmowania roli
Starsze aktualności:
Raport o podróżach Polaków w
Narodowy Program Wsparcia dla Przemysłu Spotkań
WTTC: Turyści mówią o zrównoważonej turystyce, ale co
Coolcation nie tylko w
Intercity zadowolone z 2024
Picie na stokach potępiane
ACI EUROPE: Potrzebujemy zabezpieczenia przyszłości
POLREGIO przewiozło ponad 100 mln
Gdzie Polacy latali samodzielnie w
Europejskie hotele liczą zyski
Wakacyjnych kontroli ciąg dalszy
Latanie bez ryzyka, czyli jak usprawnić rynek przelotów grupowych
