Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Rezydent Hotelowy
- SPECJALISTA DS. KOMUNIKACJI I CONTENT MARKETINGU
- Specjalista ds.obsługi posprzedażowej Wrocław
- pilot Bawaria
- PILOT NA JAPONIĘ na przełomie kwietnia/maja 2026
- B. P. Okno na Świat (Warszawa) - Specjalista ds....
- Specjalista ds. Turystyki w salonie Wakacje.pl
- Specjalista ds turystyki - Stargard
- Specjalista / Specjalistka ds. turystyki
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej -...
Nowy Country Manager w Travelport
Travelport poinformował o mianowaniu Aleksandry Tomaszewskiej na stanowisko Country Managera polskiego oddziału firmy. Będzie ona odpowiedzialna za kontynuację intensywnej ekspansji na rynku, który należy do kluczowych obszarów działalności firmy Travelport w Europie Wschodniej.
Aleksandra Tomaszewska pełniła dotąd rolę Sales Managera w polskim oddziale firmy i może się poszczycić pozyskaniem szeregu bardzo ważnych klientów oraz ogólnym zwiększeniem sprzedaży produktów i usług firmy Travelport. Przed rozpoczęciem pracy w firmie była Account Managerem w spółce Monster Polska, która działa w branży rekrutacji w internecie.
"Travelport rozwija się bardzo dynamicznie w całym regionie Europy Wschodniej. Bardzo się cieszę, że Aleksandra Tomaszewska będzie teraz odpowiedzialna za dalszy rozwój naszej działalności w Polsce. Pełniąc rolę Sales Managera wykazała się doskonałymi umiejętnościami przywódczymi, które z pewnością pomogą jej osiągnąć jeszcze więcej na nowym stanowisku" — powiedział Marcin Pilarski, Managing Director Eastern Europe w firmie Travelport, odpowiedzialny za region Europy Wschodniej.
"Mamy w Polsce wspaniały zespół i doskonałe relacje z klientami, więc jestem przekonana, że kierowanie działalnością firmy na naszym rynku da mi wiele satysfakcji zawodowej. Nie mogę się wprost doczekać nowych wyzwań" - dodała Aleksandra Tomaszewska.
Równocześnie Travelport poinformował o przedłużeniu umów dystrybucyjnych typu full content ze spółkami British Airways i Iberia.
Umowy, które wchodzą w życie ze skutkiem natychmiastowym, dadzą biurom podróży korzystającym z systemów dostarczanych przez spółkę dostęp do publikowanych taryf lotniczych oraz dostęp do produktów i usług linii British Airways, Iberia i Iberia Express. Ponadto ci przewoźnicy nadal mają współpracować z firmą Travelport w zakresie wprowadzania kolejnych usług dodatkowych.
W ramach kooperacji obie linie chcą również przetestować inny komponent platformy Travelport Merchandising ― Rich Content and Branding. Technologia ta umożliwia liniom lotniczym monitorowanie tego, w jaki sposób ich oferta i usługi dodatkowe są prezentowane biurom podróży — daje nad tym podobną kontrolę, jak nad własnymi stronami internetowymi.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Dział biura turystyczne:
Enter Air podpisuje rekordową umowę z
Loty na Sylwestra średnio za ponad
Dział dostawcy/usługodawcy branży:
Oficjalny start sezonu
Zmiana sekretarza generalnego Światowej Organizacji
Starsze aktualności:
POLREGIO przewiozło ponad 100 mln
Gdzie Polacy latali samodzielnie w
ETC publikuje wskazówki dla zrównoważonej
Accor ułatwia rezerwacje
Turystyka wspiera 33 finał
Gdańsk Europejską Stolicą Kultury
POT przyznała rekomendacje na lata
Ryanair planuje przewiezienie 20 mln
eSky zachęca do wczesnego planowania
MSiT chce 10 strategii dla
Baltic Ground Services - kierunek Włochy
Nowa oferta coffeeheaven na wiosnę
Touroperatorzy spotkali się w Sopocie
W Wielkiej Brytanii dominują turyści - seniorzy
WOW - nowa linia lotnicza w Polsce
Mniej niż połowa Polaków wyjechała na urlop
Eurolines Germany: autokarem z Krakowa do Stuttgartu
Pomoc przy uzyskiwaniu wiz dla klientów biur podróży
