TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






Ruszyła kampania Neckermanna

"Dobre wakacje trzymają cały rok" - pod takim hasłem ruszyła ogólnopolska kampania Neckermanna, która obejmie swym zasięgiem szerokie działania w telewizji, internecie oraz prasie.


- Celem kampanii jest wzmocnienie wizerunku firmy jako czołowego touroperatora i zwiększenie świadomości klientów, że wakacje z Neckermannem to coś więcej, niż jedno- lub dwutygodniowy urlop - mówi Rafał Grunwald Dyrektor Marketingu i E-commerce Neckermann Polska. - To fantastyczne wspomnienia i pozytywna energia, którą nasi klienci żyją przez cały rok … aż do kolejnych wyjazdów z Neckermannem. To Efekt Neckermanna, który chcemy wyzwolić w każdym z naszych klientów - dodaje.

Kampania składa się z sześciu, różnych tematycznie spotów obrazujących "Efekt Neckermanna", które będą emitowane w marcu w głównych stacjach telewizyjnych obejmujących m. in. pakiet TVN, Polsatu i TVP. Równolegle z kampanią telewizyjną będę prowadzone działania w internecie m.in: na wiodących portalach - onet.pl, wp.pl, interia.pl, gazeta.pl, portalach społecznościowych oraz w sieciach afiliacyjnych. Dodatkowym wsparciem będzie kampania prasowa obejmująca tygodniki opiniotwórcze: Politykę, Forum oraz Newsweek.

Za strategię i kreację odpowiedzialna była agencja Labcon, a zakupem mediów zajął się dom mediowy Value Media. Produkcję spotów telewizyjnych powierzono agencji Time Code.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Neckermann kampania reklamowa promocyjna efekt Neckermanna Dobre wakacje trzymają cały rok Rafał Grunwald wyjazdy wycieczki




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję