Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Biuro Podróży Elit Tours
- Rezydent Hotelowy
- SPECJALISTA DS. KOMUNIKACJI I CONTENT MARKETINGU
- Specjalista ds.obsługi posprzedażowej Wrocław
- pilot Bawaria
- PILOT NA JAPONIĘ na przełomie kwietnia/maja 2026
- B. P. Okno na Świat (Warszawa) - Specjalista ds....
- Specjalista ds. Turystyki w salonie Wakacje.pl
- Specjalista ds turystyki - Stargard
- Specjalista / Specjalistka ds. turystyki
Reklama w branży turystycznej
W 2010 roku na kampanie reklamowe we wszystkich mediach organizatorzy wyjazdów turystycznych wydali w sumie 121,5 mln złotych, z czego prawie 43 mln złotych na reklamę w telewizji oraz 23,2 mln złotych na reklamę w prasie - wynika z pierwszego raportu AdBranch opublikowanego przez Komitet Badań Radiowych. O sprawie informują "Wiadomości Turystyczne" w artykule M.Kiljańskiej.
Największą popularnością cieszą się kampanie wiązane. Magdalena Sikora, media planner z Domu Mediowego MediaOn - Jeśli promowany jest konkretny kierunek, najpierw kampanię rozpoczyna przedstawicielstwo turystyki z tego kraju, a zaraz potem biuro podróży organizujące do niego wyjazdy. Siła takiej kampanii jest dużo większa, a koszty rozkładają się między dane podmioty. Ten rodzaj reklamy popularny jest wśród touroperatorów z Egiptu, czy Tunezji. Innym trendem w reklamie dla branży turystycznej jest promocja biur agencyjnych w kampanii touroperatora.
Jak zauważają specjaliści, przy planowaniu kampanii reklamowej istotny jest zasięg, gdyż to od niego będzie zależeć do jakiej grupy trafi przekaz. - Jeśli wiem, że np. na Śląsku najwięcej ludzi podróżuje do Afryki Północnej, to trzeba tam promować głównie te miejsca. Poza tym reklama powinna obejmować wszystkie miesiące roku, a cześć touroperatorów rezygnuje z reklamy w czasie sezonu letniego.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Turystyka potrzebuje od państwa wsparcia, a nie przejmowania roli
Itaka: nocne spotkanie z
Na ferie prowadzi Egipt, ale egzotyka także
Starsze aktualności:
Intercity zadowolone z 2024
Picie na stokach potępiane
ACI EUROPE: Potrzebujemy zabezpieczenia przyszłości
POLREGIO przewiozło ponad 100 mln
Gdzie Polacy latali samodzielnie w
ETC publikuje wskazówki dla zrównoważonej
Accor ułatwia rezerwacje
Turystyka wspiera 33 finał
Gdańsk Europejską Stolicą Kultury
Łódź: Targi Pizzy, Pasty i Wina
Lotniska tracą, winne biura podróży
Wakacje owszem, ale w niższym standardzie
Wkrótce ruszy budowa Hampton by Hilton Wrocław City Center West
OLT Express - nie ma powodów do strachu
Warszawski zabytkowy Bristol sprzedany za 19,5 mln euro.
Sky Club: turyści powoli wracają
III Polsko-Ukraińskiego Forum Touroperatorów za nami
