Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta
- Doradca klienta Biuro Podróży Itaka Kraków M1
- RAINBOW Doradca Klienta
- NEKERA - Flight Specialist
- NEKERA - Product Manager (Warszawa)
- pilot Wiedeń : 31.05-01.06.2024
- Poszukiwany pilot 05.06-07.06
- Przewodnik Kulinarny w Warszawie
- Specjalista ds. Turystyki Jaworzno
- Specjalista ds turystyki
easyJet i podróże biznesowe
easyJet ogłosił wczoraj podpisanie innowacyjnej umowy z Business Travel International (BTI), liderem w zakresie zarządzania podróżami służbowymi. Na jej podstawie, już w tym roku, easyJet uzyska dostęp do systemu rezerwacji, optymalizującego koszty podróży
służbowych. Umowa pozwoli na zwiększenie udziału easyJet w lukratywnym rynku korporacyjnym. Jest to pierwsze porozumienie tego typu, zawarte z liniami lotniczymi oferującymi tanie przewozy.
Umowa nie spowoduje jakichkolwiek zmian, ani w modelu biznesowym easyJet, ani w jego unikalnej strukturze cenowej. Z czasem można się spodziewać, że takie same umowy zostaną podpisane z innymi firmami zarządzającymi podróżami.
W lutym 2003 roku linie wprowadziły easyJet.com/b2b - uproszczoną wersję strony internetowej, przeznaczoną do użytku korporacyjnego. easyJet był również pierwszą europejską linią lotniczą, która umożliwiła swoim klientom sprawdzanie i modyfikowanie rezerwacji online. We wrześniu firma wprowadziła przepisy dotyczące bagażu podręcznego, znosząc jego ograniczenia wagowe.
Podczas konferencji zorganizowanej przez Merrill Lynch, Chris Walton, dyrektor easyJet, powiedział: "Umowa z BTI, to przede wszystkim krok w celu ułatwienia życia naszym klientom. Już od dawna twierdziliśmy, że easyJet jest idealnym partnerem dla klientów biznesowych, którzy doceniają nie tylko nasze niskie ceny, ale także sieć połączeń z głównymi portami europejskimi. Umowa z BTI nie zmieni w żaden sposób ani modelu biznesowego, ani struktury cen oferowanych przez easyJet. W przeciwieństwie do tradycyjnych linii lotniczych, które zatrudniają rzesze handlowców i oferują usługi poszczególnym firmom, bez zwiększania złożoności, używamy technologii dzięki którym będziemy mogli zaistnieć na nowym rynku".
Komentarze
Tagi:
Dział dla turystów:
Udany pierwszy kwartał w Porcie Lotniczym
IGHP: Wielkanoc dobra, majówka będzie jeszcze
Starsze aktualności:
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Prawie 75 mln wyjazdów turystycznych
Czy konsolidator usług hotelowych może rozliczać się wg procedury VAT
ECK radzi jak pisać reklamacje
Pierwsze miesiące Kampanii "Piękny Wschód" podsumowane!
Targi CONFEX: Polska silnie wzrasta w branży MICE
Kielce: PKS przejdzie w ręce miasta?
Kampania promocyjna gdańskiego lotniska trwa!
Travelport finalizuje przejęcie Sprice.com
Moskwa: powstanie hotel Mandarin Oriental inspirowany carskim jajem
Sposób na szybkie prawo jazdy na autobus!
Kierowcy autokarowi nie boją się mandatów?
Rząd udzielił pożyczki Japan Airlines
Lotos wybuduje 6 stacji paliw przy A2 i A4. Będą też restauracje i hotele