Ogłoszenia
Ogłoszenia
- KIEROWNIK DZIAŁU REZERWACJI
- SPECJALISTA DS ORGANIZACJI imprez turystycznych
- JUNIOR PRODUCT MANAGER Kraków, hybrydowo, zdalnie
- ORIENT TRAVEL - PRACOWNIK DZIAŁU AGENCYJNEGO
- Kierownik biura agencyjnego, Warszawa Bemowo
- PRODUCT MANAGER
- Specjalista / tka ds. organizacji imprez...
- Specjalista ds. Turystyki - Pruszcz Gdański/Gdańsk
- BP ITAKA - ŁÓDŹ - Specjalista ds....
- Biuro Misja Travel szuka pilotów
![](/plk/dodaj_ogloszenie_yellow.gif)
![Złoty Standard w Obsłudze Klienta - wdrażanie innowacji i dyfuzja dobrych praktyk w hotelarstwie i gastronomii, Program Innowacyjna Gospodarka, hotelarstwo, gastronomia, działania marketingowe, obsługa w punkcie gastronomicznym, procedura zakwaterowania, procedura wykwaterowania, dobre praktyki branżowe, satysfakcja klienta](https://turinfo.pl/pliki/turinfo/image_s/11/aktualnosci_img.jpg)
Złoty Standard w Obsłudze Klienta w hotelarstwie i gastronomii
Projekt "Złoty Standard w Obsłudze Klienta - wdrażanie innowacji i dyfuzja dobrych praktyk w hotelarstwie i gastronomii" ma na celu wdrażanie innowacji i promocję dobrych praktyk w obiektach hotelowych w Polsce. Od kwietnia 2011 do września 2012 w jego ramach zostanie przeprowadzonych 250 bezpłatnych audytów, finansowanych w 100 procentach ze środków Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka. Audyty te mają na celu dostarczenie menedżerom w hotelarstwie informacji kluczowych dla rozwoju ich firm, w tym:
a) raportów obrazujących pozycję jednostki na tle branży w obszarach badanych w trakcie audytu, tj.
- obsługa klienta (standardy obsługi recepcyjnej i parkingowej, obsługa w punkcie gastronomicznym, czynności w zakresie pielęgnacji obiektu, procedura informowania klienta, procedura zakwaterowania i wykwaterowania),
- działania marketingowe (oznakowanie obiektu, stosowane środki informacji i promocji, współpraca z systemami rezerwacji hotelowej, organizacja w zakresie pozyskiwania klientów kluczowych),
- polityka cenowa i promocje cenowe,
- budowanie potencjału organizacji (rekrutacja i doskonalenie kadr, systemy motywacyjne),
b) rekomendacji usprawnień opartych na danych zgromadzonych podczas audytu,
c) przykładów dobrych praktyk - jednostek najwyżej ocenionych spośród objętych audytem podmiotów.
Dodatkowo projekt zakłada zapewnienie bezpłatnej promocji jednostkom najlepiej ocenianym lub najlepiej wdrażającym rekomendowane innowacje. Promocja ta - zwana w projekcie promocją dobrych praktyk - to zapewnienie wyróżnionym jednostkom obecności w ogólnopolskich mediach ekranowych oraz drukowanych, a ponadto przyznanie wyróżnień w widocznej formie (tablica promocyjna, udostępnienie godła promocyjnego "Złoty Standard w Obsłudze Klienta", obecność na łamach publikacji podsumowującej dobre praktyki w obsłudze klienta, obecność podczas konferencji promującej dobre praktyki w hotelarstwie, obecność na stronach wysoko pozycjonowanego serwisu internetowego promującego przykłady dobrych praktyk branżowych).
Według przeprowadzonych przez autorów projektu badań, menedżerowie obiektów hotelowych w Polsce nie wykorzystują pełnego potencjału ich firm, ponieważ przykładają zbyt małą wagę do tak zwanych krytycznych punktów procesu obsługi klienta, takich jak: pierwszy zdalny kontakt z klientem, powitanie klienta w lokalizacji, działania posprzedażowe i budowanie relacji z kluczowymi klientami, systematyczne badanie satysfakcji klientów.
Zbyt wiele obiektów hotelowych w Polsce, zwłaszcza nowych, dysponuje wysokiej klasy zapleczem lokalowym, lecz wpływ tego atutu na percepcję klientów jest zaniżany przez luki w miękkich aspektach zarządzania organizacją. Jak uczy doświadczenie polskie i zagraniczne, braki po miękkiej stronie zarządzania są trudno dostrzegalne lecz przekładają się na twarde konsekwencje.
Audyt projektowy ma zapewnić menedżerom pozyskanie danych umożliwiających wdrożenie procedur zarządczych eliminujących istniejące niedoskonałości i stanowiących podstawę zorganizowanych działań w przyszłości.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Obsługa klienta na medal
[2011-08-25 11:55 80.52.226.*]
Super! a kiedy bedzie audyt finansowy czyli kto jak płaci podatki i stąd ma lub nie ma mozliości obnizania cen, np - "agroturystyka" przyjmujaca autokary - bo nie tylko nie płaci podatków le też otrzymuje otacje unijne versus opdatkowane po zeby osrodki wypoczynkowe i kempingi - które "ledwo dyszą"!? Czy kolesiostwo po SLD i PO nigdy nie skonczy się? - gdzie ta demokracja obiecana przez TUSKA? odpowiedz »
Obsługa klienta na medal
[2011-11-15 12:40 62.87.137.*]
jak głosujesz tak masz... odpowiedz »
Dział gastronomia:
Renesans gastronomii na Pomorzu
Kraków powołał nocnego
Rosną przychody greckich firm
Dział hotele, pensjonaty:
Bydgoski hotel wchodzi pod skrzydła Qubus
Marek Andryszak wraca do
Starsze aktualności:
POT ponownie chce nagrodzić najlepsze
Grupa eSky liderem w Grecji i na
Coraz więcej rezerwacji dokonywanych za pośrednictwem
Wracają kontrole na granicy ze
Enter Air - wzrost przychodów i
Trybunał Sprawiedliwości rozpatrzył skargę
JW Construction patrzy z optymizmem na rynek
W tej restauracji rozmiar ma znaczenie
PZOT: Sprzedaż w biurach wzrasta
Nowy Jork - najlepszy wynik w historii turystyki
eSKY: sam zorganizuj swoje wakacje
W zestawieniu XO Private Trade znalazła się polska firma
Pół miliona na pomysły plażowiczów
Zbliżają się Międzynarodowe Targi Wyposażenia Obiektów Noclegowych WorldHotel 2014
Interwencja hiszpańskiego rządu zakończy strajk pilotów?
Zamach na lotnisku w Burgas. Nie żyje 8 osób.
Z Warszawy do Trójmiasta dłużej, ale taniej
http://www. rp. pl/artykul/705167, 1060976-TUI-poza-Polska-Izba-Turystyki. html