Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Biuro Podróży Kleopatra Piaseczno specjalista ds....
- Specjalista ds. Szkoleń i Rozwoju
- praca wychowawca - obóz rekreacyjny (j. ukraiński)
- Fostertravel.pl salon Warszawa - Specjalista ds...
- Specjalista ds. rezerwacji rejsów
- Specjalista ds. rezerwacji hotelowych
- Pilot wycieczki Macedonia 05-16.09.2022
- Wychowawca kolonijny, PILNE, Darłówko 14-23.08
- Szukam wychowawcy na kolonie w Darłówku 14-23.08
- Specjalista ds. turystyki w Salonie Wakacje.pl...


Zobacz także
OLX: więcej pracowników odpowiada na oferty pracy w gastronomii
PIG: Dramatyczna sytuacja w gastronomii
Północna Izba Gospodarcza: inflacja groźniejsza dla turystyki niż COVID
IGGP uruchamia nowy kanał zakupów dla gastronomii
Duży problem bułgarskiej gastronomii
Rosnąca inflacja i zadłużenie wywołały wzrost cen w gastronomii
Złoty Standard w Obsłudze Klienta w hotelarstwie i gastronomii
Projekt "Złoty Standard w Obsłudze Klienta - wdrażanie innowacji i dyfuzja dobrych praktyk w hotelarstwie i gastronomii" ma na celu wdrażanie innowacji i promocję dobrych praktyk w obiektach hotelowych w Polsce. Od kwietnia 2011 do września 2012 w jego ramach zostanie przeprowadzonych 250 bezpłatnych audytów, finansowanych w 100 procentach ze środków Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka. Audyty te mają na celu dostarczenie menedżerom w hotelarstwie informacji kluczowych dla rozwoju ich firm, w tym:
a) raportów obrazujących pozycję jednostki na tle branży w obszarach badanych w trakcie audytu, tj.
- obsługa klienta (standardy obsługi recepcyjnej i parkingowej, obsługa w punkcie gastronomicznym, czynności w zakresie pielęgnacji obiektu, procedura informowania klienta, procedura zakwaterowania i wykwaterowania),
- działania marketingowe (oznakowanie obiektu, stosowane środki informacji i promocji, współpraca z systemami rezerwacji hotelowej, organizacja w zakresie pozyskiwania klientów kluczowych),
- polityka cenowa i promocje cenowe,
- budowanie potencjału organizacji (rekrutacja i doskonalenie kadr, systemy motywacyjne),
b) rekomendacji usprawnień opartych na danych zgromadzonych podczas audytu,
c) przykładów dobrych praktyk - jednostek najwyżej ocenionych spośród objętych audytem podmiotów.
Dodatkowo projekt zakłada zapewnienie bezpłatnej promocji jednostkom najlepiej ocenianym lub najlepiej wdrażającym rekomendowane innowacje. Promocja ta - zwana w projekcie promocją dobrych praktyk - to zapewnienie wyróżnionym jednostkom obecności w ogólnopolskich mediach ekranowych oraz drukowanych, a ponadto przyznanie wyróżnień w widocznej formie (tablica promocyjna, udostępnienie godła promocyjnego "Złoty Standard w Obsłudze Klienta", obecność na łamach publikacji podsumowującej dobre praktyki w obsłudze klienta, obecność podczas konferencji promującej dobre praktyki w hotelarstwie, obecność na stronach wysoko pozycjonowanego serwisu internetowego promującego przykłady dobrych praktyk branżowych).
Według przeprowadzonych przez autorów projektu badań, menedżerowie obiektów hotelowych w Polsce nie wykorzystują pełnego potencjału ich firm, ponieważ przykładają zbyt małą wagę do tak zwanych krytycznych punktów procesu obsługi klienta, takich jak: pierwszy zdalny kontakt z klientem, powitanie klienta w lokalizacji, działania posprzedażowe i budowanie relacji z kluczowymi klientami, systematyczne badanie satysfakcji klientów.
Zbyt wiele obiektów hotelowych w Polsce, zwłaszcza nowych, dysponuje wysokiej klasy zapleczem lokalowym, lecz wpływ tego atutu na percepcję klientów jest zaniżany przez luki w miękkich aspektach zarządzania organizacją. Jak uczy doświadczenie polskie i zagraniczne, braki po miękkiej stronie zarządzania są trudno dostrzegalne lecz przekładają się na twarde konsekwencje.
Audyt projektowy ma zapewnić menedżerom pozyskanie danych umożliwiających wdrożenie procedur zarządczych eliminujących istniejące niedoskonałości i stanowiących podstawę zorganizowanych działań w przyszłości.
Komentarze
Dojazd do Dubrownika będzie łatwiejszy i przyjemniejszy. Na ukończeniu jest bowiem jedna z najważniejszych chorwackich inwestycji drogowych - most Peljeski. Liczący prawie 2,5 kilometra most ma połączyć półwysep Peljesac z Dubrownikiem, dzięki...
Światowa Rada Podróży i Turystyki (WTTC) oraz Europejska Komisja Turystyki (ETC) ostrzegają, że ożywienie sektora turystycznego może być poważnie zagrożone, jeśli prawie 1,2 mln miejsc pracy w całej UE pozostanie nieobsadzonych. WTTC w swojej...
Tagi:
Komentarze:
Obsługa klienta na medal
[2011-08-25 11:55 80.52.226.*]
Super! a kiedy bedzie audyt finansowy czyli kto jak płaci podatki i stąd ma lub nie ma mozliości obnizania cen, np - "agroturystyka" przyjmujaca autokary - bo nie tylko nie płaci podatków le też otrzymuje otacje unijne versus opdatkowane po zeby osrodki wypoczynkowe i kempingi - które "ledwo dyszą"!? Czy kolesiostwo po SLD i PO nigdy nie skonczy się? - gdzie ta demokracja obiecana przez TUSKA? odpowiedz »
Obsługa klienta na medal
[2011-11-15 12:40 62.87.137.*]
jak głosujesz tak masz... odpowiedz »
Dział gastronomia:
Ruszyła kolejna edycja konkursu Turystyczne Skarby
Poznań po raz 16 gospodarzem Festiwalu Dobrego
Gdzie szukać ofert pracy w Łodzi bez
Północna Izba Gospodarcza: jesienią wiele firm gastronomicznych może
OLX: więcej pracowników odpowiada na oferty pracy w
Dział hotele, pensjonaty:
Nowy hotel w Szczecinie rozpoczął
XIX Ogólnopolskie Regaty Hotelarzy odbędą się w
Ruszyła kolejna edycja konkursu Turystyczne Skarby
Niemiecka turystyka wyjazdowa przekroczy przedpandemiczne poziomy w ciągu 2
Starsze aktualności:
OTI Holding otwiera nowy hotel w
Użytkownicy Pyszne.pl wybrali najlepsze
Coffeedesk nawiązuje współpracę ze
Litwa znosi obostrzenia i otwiera się na
Dziś wypada Międzynarodowy Dzień Przewodnika
Czechy wprowadziły nowe zasady
Jakie wybrać ubezpieczenie na
Ruszyły zapisy na 12. edycję New Trends in
Minister zdrowia o znoszeniu
IATA: sprzedaż biletów rośnie w miarę znoszenia
Rejsy wycieczkowe coraz
Gastronomia Moxy Poznań Airport najlepsza w sieci
Linie Emirates będą promować saudyjską
Kolejne kraje łagodzą ograniczenia
Słowacja: nowe zasady dla hoteli, gastronomii, czy ośrodków
W tej restauracji rozmiar ma znaczenie
PZOT: Sprzedaż w biurach wzrasta
Nowy Jork - najlepszy wynik w historii turystyki
eSKY: sam zorganizuj swoje wakacje
Dłuższa droga startowa na Lotnisku Chopina przejdzie remont
specjalista ds turystyki, przedstawiciel regionalny PILNE!!!
W zestawieniu XO Private Trade znalazła się polska firma
Pół miliona na pomysły plażowiczów
Zbliżają się Międzynarodowe Targi Wyposażenia Obiektów Noclegowych WorldHotel 2014
Interwencja hiszpańskiego rządu zakończy strajk pilotów?
Zamach na lotnisku w Burgas. Nie żyje 8 osób.
Z Warszawy do Trójmiasta dłużej, ale taniej
http://www. rp. pl/artykul/705167, 1060976-TUI-poza-Polska-Izba-Turystyki. html
przemyslenia zwiazane z branza i studiami z nia zwiazanymi
