Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista ds. rezerwacji w jęz. polskim
- Specjalista ds.turystyki - biuro podróży w...
- Sprzedam pensjonat Rabka Zdrój
- B.P. ITAKA w C.H.M1 w Czeladzi zatrudni
- NEKERA - Specjalista Wsparcia Sprzedaży
- Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta
- Doradca klienta Biuro Podróży Itaka Kraków M1
- RAINBOW Doradca Klienta
- NEKERA - Flight Specialist
- NEKERA - Product Manager (Warszawa)
Nowa usługa dla hotelarzy
Na rynku nowych technologii pojawiła się ciekawa propozycja dla branży hotelarskiej.
Spółka CityInspire S.A. znana m.in. ze stworzenia portalu turystycznego PlaceKnow.com, umożliwia właścicielom obiektów noclegowych umieszczenie na własnej stronie internetowej interaktywnego przewodnika po okolicy hotelu.
Przewodnik ma na celu zastąpienie mało atrakcyjnej zakładki "Okolica" w której najczęściej można znaleźć ogólny opis o regionie. Przedstawiciele spółki przekonują, że wdrożenie interaktywnego przewodnika może przynieść szereg dodatkowych korzyści - zarówno dla hoteli, jak i samych gości.
Stworzony przewodnik może w prosty sposób zostać zaimplementowany na stronie internetowej poprzez wstawienie unikalnego kodu, przygotowana jest także wersja dla mobilnych stron internetowych.
Przewodnik zapewnia dostęp do wszystkich atrakcji turystycznych i ciekawych miejsc w okolicy do 50km od hotelu. Miejsca zostały podzielona wg upodobań turystów.Można odnaleźć m.in. najlepsze miejsca na wyjazd z dziećmi, parki rozrywki, restauracje, muzea czy obiekty sportowe. Przy każdej atrakcji turyści znajdą nie tylko podstawowe informacje, ale także cenniki biletów, godziny otwarcia oraz trasę dojazdu bezpośrednio z
hotelu, wraz z oszacowaniem przybliżonego czasu podróży.
Interfejs przewodnika jest w pełni kompatybilny z identyfikacją wizualną hotelu, co podkreśla unikalność indywidualny charakter oprogramowania. W zależności od potrzeb, może też być wyposażony w takie funkcjonalności jak: wielojęzyczność, vouchery czy funkcje drukowania przewodnika.
"Naszym głównym celem było stworzenie narzędzia spełniającej potrzeby gościa hotelowego, który przyjeżdża do hotelu nie tylko odpoczywać ale także zwiedzać i poznawać nowe miejsca. W swoich planach nie zapomnieliśmy także o hotelach, dla których przewodnik stanowi funkcjonalne uzupełnienie oferty ich usług" - tłumaczy Łukasz Sobański,CEO CityInspire S.A. Dedykowane platformy turystyczne dla hoteli to trend, który pojawił się na świecie już w zeszłym roku. Takie sieci jak Westin czy Mariott inwestują w narzędzia pomagające gościom w lepszym poznaniu okolicy hoteli - wyróżniając się w ten sposób na tle konkurencji.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Nowe rozwiązanie dla hotelarzy
[2013-11-05 14:33 217.28.145.*]
Witam, podaje link do strony www z opisem produktu http://przewodnik-dla-hotelu.pl/ odpowiedz »
Dział dostawcy/usługodawcy branży:
SITE Poland podsumowuje 3 edycję programu Young
Państwo może nakładać obowiązki na dostawców usług internetowych z siedzibą w innym kraju
Ceny wrześniowych wyjazdów rosną trochę
Niemiecki Dzień Turystyki bez
Najlepsze praktyki dotyczące spotkań medycznych. Raport ICCA i AC
Dział hotele, pensjonaty:
50 lecie marki ważnej dla światowego
Enoturystyka rozwija się w
Starsze aktualności:
TSUE: Przewoźnik odpowiada za nienależyte udzielenie pierwszej
Ankieta KE dla
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Wezyr Holidays zdobył nagrodę "Jakość Roku"
Biura podróży jadą na TTWarsaw
Jaka turystyka rozwinie się w Krakowie?
Da Grasso wprowadza letnie zmiany w menu
Ilu pracowników zatrudnia McDonalds
Alfa Star odradzm wielki oszust
Pasażerów Wizz Air czekają zmiany
Oskar: do Hiszpanii na kurs salsy
Rainbow Tours zadowolony z przedsprzedaży
PKP PLK: będzie referendum strajkowe
PKP InterCity: remont za pół miliarda
Targi hotelarskie już we wrześniu