Ogłoszenia
Ogłoszenia
- KIEROWNIK DZIAŁU REZERWACJI
- SPECJALISTA DS ORGANIZACJI imprez turystycznych
- JUNIOR PRODUCT MANAGER Kraków, hybrydowo, zdalnie
- ORIENT TRAVEL - PRACOWNIK DZIAŁU AGENCYJNEGO
- Kierownik biura agencyjnego, Warszawa Bemowo
- PRODUCT MANAGER
- Specjalista / tka ds. organizacji imprez...
- Specjalista ds. Turystyki - Pruszcz Gdański/Gdańsk
- BP ITAKA - ŁÓDŹ - Specjalista ds....
- Biuro Misja Travel szuka pilotów
![](/plk/dodaj_ogloszenie_yellow.gif)
![I półrocze, Interferie, frekwencja, zysk, netto, analogiczny, okres, obłożenie, ośrodki, sezon wakacyjny, Adam Milanowski, prezes, zarząd spółki, towary, usługi,m dochód, działalność operacyjna, złoty, oferta, rynek turystyczny, klienci, emeryci, Polacy, statystyki, cudzoziemcy, proporcje](https://turinfo.pl/pliki/turinfo/image_s/11/aktualnosci_img.jpg)
Interferie liczy zyski
W I półroczu 2011 roku giełdowa spółka Interferie odnotowała frekwencję na poziomie 60% i zysk netto o 700 tys. złotych większy, niż w analogicznym okresie 2010 r.
Średnie obłożenie w naszych ośrodkach przekroczyło 60 proc., a przecież sezon wakacyjny dopiero się zaczął. Dla porównania w pierwszym półroczu 2010 frekwencja w ośrodkach Interferii wyniosła 58,2 proc. - mówi Adam Milanowski, prezes zarządu spółki.
Wzrost frekwencji przełożył się na przychody ze sprzedaży towarów i usług. Pod koniec półrocza 2011 roku było to 18 mln 387 tys. złotych, gdy rok wcześniej Interferie odnotowały 17 mln 237 tys. złotych. Powodem do zadowolenia jest nie tylko o ponad milion wyższy przychód ze sprzedaży, lecz również o wiele lepszy dochód z działalności operacyjnej, który wzrósł ponad dwukrotnie: z 461 tys. złotych (I półrocze 2010 roku) do 1 mln 111 tys. złotych (I półrocze 2011 roku). Ostatecznie Interferie zakończyły sześć miesięcy bieżącego roku z zyskiem netto w wysokości 872 tys. złotych, podczas gdy w porównywalnym okresie zeszłego roku były to 162 tys. złotych.
Takie wyniki to efekt skrupulatnego przygotowania oferty, by móc konkurować na rynku turystycznym zarówno cenami jak i dodatkowymi usługami. Dzięki temu firma stale pozyskuje nowych klientów, w tym również polskich emerytów, którzy coraz chętniej decydują się na wyjazd wypoczynkowy. Jak pokazują statystyki Polacy stanowili 76% gości, a tylko cudzoziemcy 24%, z reguły proporcje były odwrotne.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Ryanair wygrywa kolejny
Jak Polacy rezerwują loty na igrzyska
Problemy po upadku niemieckiego
Dział hotele, pensjonaty:
Bydgoski hotel wchodzi pod skrzydła Qubus
Marek Andryszak wraca do
Starsze aktualności:
POT ponownie chce nagrodzić najlepsze
Grupa eSky liderem w Grecji i na
Coraz więcej rezerwacji dokonywanych za pośrednictwem
Wracają kontrole na granicy ze
Enter Air - wzrost przychodów i
Trybunał Sprawiedliwości rozpatrzył skargę
JW Construction patrzy z optymizmem na rynek
Ostatnie dni zgłoszeń do biznesowych oskarów
Samolot z filmu Aviator wystąpi podczas Mazury AirShow 2011
WizzAir wplątane w aferę OLT Express
Franczyzobiorcy McDonalds martwią się o przyszłość?
Ceny hoteli we Wrocławiu na Euro 2012
Co słychać na czeskich stokach
Ile Polacy wydają na weekendowe wyjazdy?
Tanie linie lotnicze walczą o pasażerów
Hotel Cracovię przejmie inny właściciel
W Olsztynku powstanie port lotniczy?
Samolot z turystami ostrzelany?
Sieć hoteli interesuje się gruntami w Warszawie i Krakowie
Holiday Inn otworzy obiekt w Dąbrowie Górniczej
Best Western Plus na kazachstańskim rynku
Co pomoże regionalnym portom lotniczym?
ADVENTURE KRZYSZTOF BIAŁEK - BIURO Z LUBLINA