Ogłoszenia
Ogłoszenia
- KIEROWNIK DZIAŁU REZERWACJI
- SPECJALISTA DS ORGANIZACJI imprez turystycznych
- JUNIOR PRODUCT MANAGER Kraków, hybrydowo, zdalnie
- ORIENT TRAVEL - PRACOWNIK DZIAŁU AGENCYJNEGO
- Kierownik biura agencyjnego, Warszawa Bemowo
- PRODUCT MANAGER
- Specjalista / tka ds. organizacji imprez...
- Specjalista ds. Turystyki - Pruszcz Gdański/Gdańsk
- BP ITAKA - ŁÓDŹ - Specjalista ds....
- Biuro Misja Travel szuka pilotów
![](/plk/dodaj_ogloszenie_yellow.gif)
![Wizz Air, linie lotnicze, przewoźnik, Urząd Lotnictwa Cywilnego, zwrot pieniędzy, skargi pasażerów, bilety lotnicze, rezerwacja biletów lotniczych](https://turinfo.pl/pliki/turinfo/image_s/11/aktualnosci_img.jpg)
Zobacz także
Wstępne porozumienie w sprawie rozporządzeń dot. danych pasażerów linii lotniczych
TSUE rozpatrzył skargę Wizz Air na pomoc dla linii TAROM
KLM przetestuje loty z napędem wodorowo-elektrycznym
Linie lotnicze Swiss z nowym dyrektorem generalnym
Komisja Europejska zatwierdziła pomoc dla przewoźnika lotniczego
Klienci walczyli z Wizz Air trzy lata
W 2008 roku państwo K. chcieli zakupić bilety lotnicze do Anglii w liniach lotniczych Wizz Air. Niestety, przelali pieniądze w kwocie 194 zł, za późno. Więcej ich już nie zobaczyli. Nie pomogły maile, telefony. Wszystko na nic. Przewoźnik poinformował niedoszłych pasażerów o niepowodzeniu rezerwacji, ale nie wspomniał przy tym o zwrocie wpłaconych pieniędzy.
Piotr i Dagmara K. postanowili walczyć dla zasady. Jednak na każde pismo czy telefon, uzyskiwali jedną odpowiedź: "sprawa jest rozpatrywana". Minęły tak trzy lata batalii.
Sprawa "ruszyła", kiedy zainteresowali się nią dziennikarze. Rzecznik firmy odpowiedział na wystosowany przez media list, jednoznacznie przerzucając winę na klientów, z którymi "nie można było się w żaden sposób porozumieć", bowiem nie odbierali telefonu i nie odpowiadali na korespondencję. Potem przyszła deklaracja z Warszawy. Firma zobowiązała się do natychmiastowego zwrotu pieniędzy na konto Państwa K.
Firmy, które chcą, aby ich klienci postępowali uczciwie i rozsądnie, powinny same tak postępować względem klientów. Trzy lata postępowania wyjaśniającego błędną wpłatę - nie wiadomo, czy śmiać się, czy płakać.
Komentarze
Tagi:
Dział prawo i podatki:
Problemy po upadku niemieckiego
Dodatkowe środki na Podróże z klasą rozeszły się w 4
KE publikuje nowe wytyczne dot. praw
Branża noclegowa niegotowa na Lex
Rzeczniczka MŚP apeluje o podniesienie kwoty limitu zwolnienia z
Dział transport:
Miękkie lądowanie byłego prezesa Kraków
KLM przetestuje loty z napędem
Ryanair wygrywa kolejny
Starsze aktualności:
POT ponownie chce nagrodzić najlepsze
Grupa eSky liderem w Grecji i na
Coraz więcej rezerwacji dokonywanych za pośrednictwem
Wracają kontrole na granicy ze
Enter Air - wzrost przychodów i
Trybunał Sprawiedliwości rozpatrzył skargę
JW Construction patrzy z optymizmem na rynek
Kontrowersje w sprawie klauzul dla Rainbow Tours
Nowe hotele pod szyldem Hiltona
Sky Club sprzedaje... sanatoria
Francja: śnieżyce i utrudnienia na drogach
Dochody linii lotniczych wzrosły
Turysto, zgłoś reklamację online
Na wrocławskim lotnisku wyrósł terminal dla VIP-ów
Rosja uderzy w amerykańskie sieci?
Biura podróży walczą o chińskich turystów
Szkolenie dla branży turystycznej
Remont na lotnisku Chopina - będą utrudnienia
Anglojęzyczna wersja strony poświęconej Wrocławiowi
Von Essen Hotels sprzedaje swoje hotele
Tarnów promowany w kraju i za granicą
Skrytki bagażowe dla pasażerów na Lotnisku Chopina
Starbucks studzi nastroje analityków
Strajk na Lotnisku Chopina w Warszawie
Bezpłatny poradnik dla wyjeżdżających za granicę i planujących wakacje