Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Pilot - Szlak Piastowski 05-07.06.2024
- Kraków- specjalista d/s turystyki 1/2 etatu
- Specjalista ds. Turystyki - Warszawa
- Specjalista ds. Turystyki - Krasnystaw
- wychowawca-lektor języka angielskiego
- SPECJALISTA DS.TURYSTYKI
- PRODUCT MANAGER
- Specjalista ds. turystyki wyjazdowej z...
- Specjalista ds. Turystyki Jaworzno
- Specjalista ds. turystki Siemianowice Śląskie
Klienci walczyli z Wizz Air trzy lata
W 2008 roku państwo K. chcieli zakupić bilety lotnicze do Anglii w liniach lotniczych Wizz Air. Niestety, przelali pieniądze w kwocie 194 zł, za późno. Więcej ich już nie zobaczyli. Nie pomogły maile, telefony. Wszystko na nic. Przewoźnik poinformował niedoszłych pasażerów o niepowodzeniu rezerwacji, ale nie wspomniał przy tym o zwrocie wpłaconych pieniędzy.
Piotr i Dagmara K. postanowili walczyć dla zasady. Jednak na każde pismo czy telefon, uzyskiwali jedną odpowiedź: "sprawa jest rozpatrywana". Minęły tak trzy lata batalii.
Sprawa "ruszyła", kiedy zainteresowali się nią dziennikarze. Rzecznik firmy odpowiedział na wystosowany przez media list, jednoznacznie przerzucając winę na klientów, z którymi "nie można było się w żaden sposób porozumieć", bowiem nie odbierali telefonu i nie odpowiadali na korespondencję. Potem przyszła deklaracja z Warszawy. Firma zobowiązała się do natychmiastowego zwrotu pieniędzy na konto Państwa K.
Firmy, które chcą, aby ich klienci postępowali uczciwie i rozsądnie, powinny same tak postępować względem klientów. Trzy lata postępowania wyjaśniającego błędną wpłatę - nie wiadomo, czy śmiać się, czy płakać.
Komentarze
Tagi:
Dział prawo i podatki:
Koniec konfliktu Anex Tours i JoinUp! z
Starsze aktualności:
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Prawie 75 mln wyjazdów turystycznych
Czy konsolidator usług hotelowych może rozliczać się wg procedury VAT
Wyspy Wolin i Uznam lepiej połączone z resztą
Kontrowersje w sprawie klauzul dla Rainbow Tours
Nowe hotele pod szyldem Hiltona
Sky Club sprzedaje... sanatoria
Francja: śnieżyce i utrudnienia na drogach
Dochody linii lotniczych wzrosły
Turysto, zgłoś reklamację online
Na wrocławskim lotnisku wyrósł terminal dla VIP-ów
Rosja uderzy w amerykańskie sieci?
Biura podróży walczą o chińskich turystów
Szkolenie dla branży turystycznej
Remont na lotnisku Chopina - będą utrudnienia
Anglojęzyczna wersja strony poświęconej Wrocławiowi
Von Essen Hotels sprzedaje swoje hotele
Tarnów promowany w kraju i za granicą
Skrytki bagażowe dla pasażerów na Lotnisku Chopina
Starbucks studzi nastroje analityków
Strajk na Lotnisku Chopina w Warszawie
Bezpłatny poradnik dla wyjeżdżających za granicę i planujących wakacje