TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Klienci walczyli z Wizz Air trzy lata

W 2008 roku państwo K. chcieli zakupić bilety lotnicze do Anglii w liniach lotniczych Wizz Air. Niestety, przelali pieniądze w kwocie 194 zł, za późno. Więcej ich już nie zobaczyli. Nie pomogły maile, telefony. Wszystko na nic. Przewoźnik poinformował niedoszłych pasażerów o niepowodzeniu rezerwacji, ale nie wspomniał przy tym o zwrocie wpłaconych pieniędzy.


Piotr i Dagmara K. postanowili walczyć dla zasady. Jednak na każde pismo czy telefon, uzyskiwali jedną odpowiedź: "sprawa jest rozpatrywana". Minęły tak trzy lata batalii.

Sprawa "ruszyła", kiedy zainteresowali się nią dziennikarze. Rzecznik firmy odpowiedział na wystosowany przez media list, jednoznacznie przerzucając winę na klientów, z którymi "nie można było się w żaden sposób porozumieć", bowiem nie odbierali telefonu i nie odpowiadali na korespondencję. Potem przyszła deklaracja z Warszawy. Firma zobowiązała się do natychmiastowego zwrotu pieniędzy na konto Państwa K.

Firmy, które chcą, aby ich klienci postępowali uczciwie i rozsądnie, powinny same tak postępować względem klientów. Trzy lata postępowania wyjaśniającego błędną wpłatę - nie wiadomo, czy śmiać się, czy płakać.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Wizz Air linie lotnicze przewoźnik Urząd Lotnictwa Cywilnego zwrot pieniędzy skargi pasażerów bilety lotnicze rezerwacja biletów lotniczych




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję