Ogłoszenia
Ogłoszenia
- SPECJALISTA DS. KOMUNIKACJI I CONTENT MARKETINGU
- Specjalista ds.obsługi posprzedażowej Wrocław
- pilot Bawaria
- PILOT NA JAPONIĘ na przełomie kwietnia/maja 2026
- B. P. Okno na Świat (Warszawa) - Specjalista ds....
- Specjalista ds. Turystyki w salonie Wakacje.pl
- Specjalista ds turystyki - Stargard
- Specjalista / Specjalistka ds. turystyki
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej -...
- Specjalista ds. Turystyki w salonie ITAKA
Zapłać za nocleg ile chcesz
W Paryżu w najbliższym czasie 5 hoteli ma wprowadzić możliwość samodzielnej wyceny pokoju przez klienta. Jest to jednak dość ryzykowna oferta.
"Nie obawiam się. Ufam ludziom. 99 proc. gości hotelu zapłaci odpowiednią cenę. Będą wiedzieć, ile jest wart. I rozpoznają jakość dobrych usług. Chodzi o to, by oddać głos klientom, który będą mogli zadecydować o właściwej cenie. Dowiemy się, ile są skłonni zapłacić za oferowany przez nas produkt." - powiedział właściciel Grand Hotel Français - Si-Zyad Si Hochine.
Specjalna oferta nie będzie gościła w obiektach na stałe. Cała akcja ma potrwać około 2 tygodni. Osoby, które chcą skorzystać z oferty muszą zarezerwować nocleg najpóźniej do 10 sierpnia na stronie internetowej projektu.
Podobny pomysł dwa lata temu wykorzystał właściciel jednej z warszawskich restauracji. Na okres miesiąca z menu zostały usunięte wszystkie ceny i klienci mogli regulować płatności za posiłki wedle własnego uznania.
Celem akcji jest przyciągnięcie jak największej ilości klientów, którzy w przyszłości skorzystają z usług obiektów.
Komentarze
Tagi:
Dział hotele, pensjonaty:
a&o Hostels promuje turystykę młodzieżową w
Oficjalny start sezonu
Starsze aktualności:
POLREGIO przewiozło ponad 100 mln
Gdzie Polacy latali samodzielnie w
ETC publikuje wskazówki dla zrównoważonej
Accor ułatwia rezerwacje
Turystyka wspiera 33 finał
Gdańsk Europejską Stolicą Kultury
POT przyznała rekomendacje na lata
Ryanair planuje przewiezienie 20 mln
eSky zachęca do wczesnego planowania
MSiT chce 10 strategii dla
Hotele podrożały w czasie euro 2012 bardziej niż na olimpiadę
Rzymskie Koloseum jak Krzywa Wieża w Pizie
Alfa Star proponuje orientalnie
Pierwsze Bombardiery w Eurolocie
Lufthansa rozszerza siatkę połączeń do Ameryki Południowej
planowanie wakacji za granicą, wakacje w Tunezji, na Rodos
Kim jest typowy klient restauracji?
Jakie kierunki wybierają klienci TUI?
Biuro podróży Explorer odświeża swój wizerunek
Thomas Cook wprowadza nowy koncept hoteli
Starbucks wchodzi na włoski rynek
