Ogłoszenia
Ogłoszenia
- KIEROWNIK DZIAŁU REZERWACJI
- SPECJALISTA DS ORGANIZACJI imprez turystycznych
- JUNIOR PRODUCT MANAGER Kraków, hybrydowo, zdalnie
- ORIENT TRAVEL - PRACOWNIK DZIAŁU AGENCYJNEGO
- Kierownik biura agencyjnego, Warszawa Bemowo
- PRODUCT MANAGER
- Specjalista / tka ds. organizacji imprez...
- Specjalista ds. Turystyki - Pruszcz Gdański/Gdańsk
- BP ITAKA - ŁÓDŹ - Specjalista ds....
- Biuro Misja Travel szuka pilotów
![](/plk/dodaj_ogloszenie_yellow.gif)
![Go Hot, LGBT, Gay/Les - friendly, fellow.pl, fille.pl, gejowo.pl, Lespoty, Facebook, Tomasz Raczek, Marcin Szczygielski, Miłość nie wyklucza, zagraniczni turyści, biura podróży](https://turinfo.pl/pliki/turinfo/image_s/11/aktualnosci_img.jpg)
Go Hot: wakacje w klimacie gay/les - friendly
Na polskim runku touroperatorów działa Go Hot - biuro z profilowaną ofertą dla społeczności LGBT. Firma postawiła na mniejszości seksualne i zdecydowała się obrać kierunek Gay/Les - friendly. Biuro bierze ponadto udział w akcji "Miłość nie wyklucza", która zwraca uwagę na brak w polskim prawie uregulowań dotyczących związków osób tej samej płci.
Portal internetowy biura podróży daje możliwość łączenia się w pary lub grupy. Dzięki współpracy strony gohot.pl z różnymi serwisami społecznościowymi takimi jak fellow.pl, fille.pl, portalem gejowo.pl oraz W stronę kobiet i Lesploty, projekt nabiera również charakteru towarzyskiego, dając możliwość wirtualnego nawiązywania znajomości przed wycieczkami. Powstająca na Facebook’u aplikacja Go Hot daje użytkownikom możliwość znalezienia partnerów, którzy wspólnie mogą skorzystać z oferty biura podróży. Uczestnicy zabawy (wygenerowane we wcześniejszej ankiecie i sparowane na podstawie podobieństw osoby) odpowiadają na serie pytań. Zadaniem aplikacji jest porównywanie tych odpowiedzi i łączenie najbardziej pasujących do siebie osób. Dla korzystających z tej aplikacji klientów, biuro podróży przewidziało nagrody, także w postaci wycieczek.
Projekt Go Hot wspierany jest m.in. przez Tomasza Raczka i Marcina Szczygielskiego. Hasła i plakaty reklamowe firmy są w swojej treści skierowane nie tylko do polskiego klienta, ale także zagranicznych turystów.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Wakacje w klimacie gay/les - friendly
[2011-04-27 13:27 91.194.107.*]
i co beda to zwykle wycieczki oferowane przez biura jak tui/rainbow itp. odpowiedz »
Wakacje w klimacie gay/les - friendly
[2012-03-21 01:21 82.132.248.*]
NO JAKOS NIE WIDZE OFERTY DLA GEYI I PROPOZYCJI gdzie jadac i kupujac wycieczke m hotelu bym spodkal duzo ilosc geyi to raczej sciema odpowiedz »
Wakacje w klimacie gay/les - friendly
[2013-03-14 20:31 83.12.37.*]
Pakiet "Aktywny wypoczynek" skierowany głównie dla sektora klientów LGBT:
www.krokus-zakopane.pl odpowiedz »
Wakacje w klimacie gay/les - friendly
[2011-04-28 11:32 178.180.112.*]
Dlaczego w tekście jest napisane "touroperator"?? to jest zwykły agent z najzwyklejszą ofertą jaka jest w innych biurach!!!! odpowiedz »
Dział biura turystyczne:
Ryanair wygrywa kolejny
Jak Polacy rezerwują loty na igrzyska
Problemy po upadku niemieckiego
Dział promocje dla turystów:
Wygoda Travel rozpoczęła sprzedaż oferty
eTravel dołącza do programu
Linie flydubai uruchomią specjalne połączenia dla kibiców
PKP Intercity zmienia system zarządzania
Poznań po raz trzeci zaoferuje darmowe bilety do muzeum dla
Starsze aktualności:
POT ponownie chce nagrodzić najlepsze
Grupa eSky liderem w Grecji i na
Coraz więcej rezerwacji dokonywanych za pośrednictwem
Wracają kontrole na granicy ze
Enter Air - wzrost przychodów i
Trybunał Sprawiedliwości rozpatrzył skargę
JW Construction patrzy z optymizmem na rynek
Nikt nie chce zainwestować w Szczecinie
Ryanair - nowy kierunek Katowice-Bristol!
Ceny w biurach wyższe niż przed rokiem
Marketing w turystyce - kolejne szkolenie
Pracownicy Lufthansy podejmą strajk?
Motyl przemienił się w Mercure
Pociągi jadą, ale w nieznanym kierunku
Udany sezon turystyczny w Grecji
Gdańsk: otwarcie nowego terminala