Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Rezydent Hotelowy
- SPECJALISTA DS. KOMUNIKACJI I CONTENT MARKETINGU
- Specjalista ds.obsługi posprzedażowej Wrocław
- pilot Bawaria
- PILOT NA JAPONIĘ na przełomie kwietnia/maja 2026
- B. P. Okno na Świat (Warszawa) - Specjalista ds....
- Specjalista ds. Turystyki w salonie Wakacje.pl
- Specjalista ds turystyki - Stargard
- Specjalista / Specjalistka ds. turystyki
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej -...
Powstaje nowy serwis umożliwiający dokonywanie rezerwacji hotelowych
W kwietniu zadebiutuje nowy serwis umożliwiający rezerwację miejsc noclegowych. Jak przekonują jego pomysłodawcy, Travelysta.pl pozwoli na przeglądanie kompletnych ofert noclegowych, a także wstępną rezerwację po kontakcie z gospodarzem, co w zasadniczy sposób ułatwia podjęcie decyzji o wyborze miejsca pobytu.
"Zależało nam na stworzeniu serwisu internetowego, który pomagałby klientom na bezpośrednie dotarcie do właścicieli miejsc noclegowych. To dla nas szczególnie ważne, ponieważ na rynku istnieje niewiele serwisów, które mogą nawiązać z nami bezpośrednią rywalizację w tej kategorii" - przekonuje Dariusz Fojt, główny realizator i pomysłodawca projektu.
Do dyspozycji użytkowników zostaną oddane interaktywne mapy, dzięki którym planowanie podróży ma stać się łatwiejsze oraz intuicyjny interfejs mający pozwolić na bezproblemowe przeglądanie i porównywanie miejsc noclegowych w zależności od wybranych kryteriów.
Travelysta.pl chce ułatwić także proces poruszania się po ocenach wybranych obiektów. W każdej z prezentacji gospodarza widoczne będą pełne komentarze ze wskazówkami wydanymi przez pozostałych użytkowników. Do kryteriów ocen zaliczono m.in. czystość obiektu noclegowego, infrastrukturę komunikacyjną, udogodnienia, lokalizację, czy obsługę klienta.
Dodatkowym interfejsem nawigacyjnym jest zautomatyzowana wyszukiwarka ofert, dzięki której dotarcie do konkretnej oferty filtrowanej na podstawie regionu wybranych kryteriów ma zająć kilka sekund.
Zespół serwisu Travelysta.pl odpowiada także za dotarcie do klienta za pośrednictwem newslettera, umożliwiając użytkownikom pozostanie na bieżąco ze spersonalizowanymi ofertami oraz nowymi funkcjonalnościami wdrażanymi w czasie rozwoju.
Poza rozwiązaniami stworzonymi z myślą o indywidualnych użytkownikach serwisu, Travelysta.pl udostępni także panel administratora samym właścicielom miejsc noclegowych. Ci ostatni mogą skorzystać z intuicyjnego formularza dodawania ogłoszeń, który pozwoli na stworzenie kompletnej wizytówki miejsca. Gospodarz ma możliwość wybrania opcji tłumaczenia treści komunikatu na język angielski, ale w najbliższych planach zespołu odpowiadającego za serwis jest rozszerzenie tej funkcjonalności o kolejne wersje językowe.
Właściciele serwisu podkreślają, że każde z ogłoszeń dodanych do serwisu może być sformatowane we właściwie dowolny sposób, a dzięki dołączeniu fotografii miejsca noclegowego, interaktywnej mapy oraz panelu rezerwacyjnego ze skróconym cennikiem, użytkownicy odwiedzający Travelysta.pl mogą podjąć decyzję o wyborze oferty bezpośrednio w samym serwisie.
Stworzyliśmy Travelysta.pl z myślą o użytkownikach, którzy szukają kompletnych ofert i funkcjonalności ułatwiających rezerwację noclegu bezpośrednio na samej stronie. Wiem z doświadczenia, że przeglądanie ogłoszeń i konieczność ręcznego odwiedzania stron internetowych gospodarzy, którzy nie posiadają wdrożonego systemu rezerwacji jest dość uciążliwy. Nasz serwis jest odpowiedzią na zapotrzebowanie użytkowników i w pełni rozwiązuje ten problem - komentuje Dariusz Fojt.
Poza tradycyjnymi formami promocji, serwis może zaoferować dodatkowe opcje wyróżniające ogłoszenia spośród konkurencji, w tym "Polecane" oraz oferty "Last Minute".
Z informacji udostępnionych przez założycieli, projekt Travelysta.pl zostanie oficjalnie uruchomiony początkiem kwietnia. Na razie funkcjonuje w wersji beta.
Komentarze
Tagi:
Dział dostawcy/usługodawcy branży:
Oficjalny start sezonu
Zmiana sekretarza generalnego Światowej Organizacji
Dział hotele, pensjonaty:
Nad Bałtykiem Święta szansą na dobry koniec
Starsze aktualności:
Picie na stokach potępiane
ACI EUROPE: Potrzebujemy zabezpieczenia przyszłości
POLREGIO przewiozło ponad 100 mln
Gdzie Polacy latali samodzielnie w
ETC publikuje wskazówki dla zrównoważonej
Accor ułatwia rezerwacje
Turystyka wspiera 33 finał
Gdańsk Europejską Stolicą Kultury
POT przyznała rekomendacje na lata
Lufthansa: pasażerowie mogą odetchnąć
Siła wyższa nie zwalnia z obowiązku wypłaty odszkodowań
Ty też możesz wygrać lekcję gotowania
Condor oferuje połączenie z Polski do Waszyngtonu
Cypr Północny otwiera się na homoseksualnych turystów
HRS.pl oferuje darmowe noclegi!
Strajk personelu pokładowego Air France
30 maja Finnair uruchomi codzienne loty do Singapuru
Novotel Łódź Centrum przyciągnie nowych gości
Uwaga - zmiany w zasadach wydawania wiz
Smog zaszkodzi branży turystycznej?
tani wypoczynek nad jeziorem dla 5-6 osob!
