Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Szukamy pilota na 05.12 Gniezno-Bydgoszcz
- Specjalista ds. turystyki
- PRODUCT MANAGER/ FRONT OFFICE REPRESENTATIVE
- Itaka Toruń- G. Copernicus - doradca ds....
- Zainwestuje w biznes braza turystyczna
- pilotaż Kraków 10.12-12.12.2025
- Touroperator PRIMA HOLIDAY poszukuje pracownika
- Praktykant - obozy sportowe Hiszpania
- Specjalista ds. turystyki WAKACJE.PL Zduńska Wola
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej -...
Świętokrzyskie podbiło Berlin
W dniach 8-13 marca 2011 odbyły się Międzynarodowe Targi Turystyczne ITB w Berlinie. Wzięło w nich udział ponad 11 000 wystawców z całego świata. W tym roku Polska była krajem partnerskim targów. Z tej okazji, dla wszystkich zwiedzających przygotowano wiele atrakcji, które miały poruszać wyobraźnię (Move Your Imagination). Znalazły się wśród nich m.in. film promujący Polskę przygotowany przez Tomasza Bagińskiego, występ grupy tanecznej Volt (choreografia - Agustin Egurrola), czy specjalny biały sześcian, dzięki któremu uczestnicy mogli aktywnie wpływać na akcję na ekranie.
Całość pokazu przedstawiała charakterystyczne elementy i miejsca w Polsce zarówno poprzez obrazy, jak i symbolikę, a pozytywne skojarzenia pobudzały wyobraźnię odbiorców. - Takie właśnie było zamierzenie twórców kampanii - aby przedstawić nasz kraj jako miejsce atrakcyjne turystycznie, w którym równocześnie tradycja harmonijnie łączy się z nowoczesnością - stwierdził Jacek Kowalczyk, prezes Regionalnej Organizacji Turystycznej Województwa Świętokrzyskiego.
Na berlińskich targach nie mogło zabraknąć Regionalnej Organizacji Turystycznej Województwa Świętokrzyskiego. Partnerami na stoisku był Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego, Miasto Kielce, Busko-Zdrój ze swoimi uzdrowiskami oraz Stowarzyszenie "Nad Czarną i Kamienną".
Na turystów odwiedzających stoisko czekała bogata oferta wydawnicza - zarówno w postaci drukowanych wydawnictw, jak i przewodnika multimedialnego. Oprócz tego na stoisku nie brakowało przysmaków regionalnych w postaci nalewki truskawkowej z Bielin, chleba ze smalcem oraz ciastek z domowego wypieku. Z dnia na dzień można było zaobserwować większą ilość odwiedzających co zdecydowanie cieszyło wystawców, a odwiedzający często pytali o atrakcje w regionie, ofertę zakwaterowania, a także o miejsca dedykowane dla rodzin z dziećmi.
Dodatkową formą promocji podczas imprez i wydarzeń towarzyszących targom był występ Zespołu Pieśni i Tańca Kielce. Podczas ostatniego dnia Targów zespół zaprezentował specjalnie przygotowany program, obejmujący tańce ludowe z naszego regionu. Dwa wystąpienia przyciągnęły rzeszę odwiedzających, którzy mieli niepowtarzalną okazję zapoznać się z folklorem Ziemi Świętokrzyskiej.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
Dofinansowanie projektów
Zakaz reklamy piwa uderzy nie tylko w branżę piwowarów. Ucierpi też
S3 gotowa w całości. Pomorze Zachodnie czeka na czeskich
Cel: Innowacje, Technologie i Zrównoważony Rozwój w
Dział targi, konferencje, workshop:
Dział centra informacji i promocji:
Które miasta powinny się
Poznań rusza z promocją na jesień i
Andaluzja chce więcej
Starsze aktualności:
Śmierć trójki Polaków na
Accor pokazuje trendy w rezerwacjach na
Ecco Travel rozpoczyna WIELKĄ
Na ferie wyjedzie więcej
ECTAA ogłosiła Preferowany Kierunek Podroży na rok
POT: Ponad połowa Polaków wyjedzie gdzieś w
Kraków wśród wybranych przez
Które paszporty są
TSUE: Tożsamość płciowa klienta nie należy do danych niezbędnych do zakupu
Kraków: retro meleksy wożą turystów po Rynku
Czwarty dzień zamieszek w Kairze
Lotnisko Chopina - udaremniono przemyt narkotyków
Klienci biura podróży wracają na raty
Bobby Burger otwiera nowy lokal
Czy ktoś był na rejsie po nilu z Triadą ?
przemyslenia zwiazane z branza i studiami z nia zwiazanymi
Ładny ośrodek w Rabce szuka biur turystycznych do współpracy
