TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Ryanair wprowadza możliwość oceny lotu w całej Europie

Irlandzki przewoźnik poinformował o wprowadzeniu nowej usługi "Rate my flight"


Funkcja oceny lotu "Rate My Flight" daje pasażerom możliwość oceny poszczególnych obszarów jak ogólne wrażenie z lotu, wejście na pokład, uprzejmość załogi, jakość serwisu na pokładzie, czy też wybór posiłków oraz napojów; w skali od 1 do 5, przy czy 1 to wynik bardzo słaby, a 5 bardzo dobry.

Usługa jest w tej chwili dostępna w języku polskim, angielskim, francuskim, hiszpańskim, holenderskim, niemieckim oraz włoskim poprzez aplikację mobilną Ryanair, którą pobrać można poprzez iTunes lub Google Play stores.

"Usługa oceny lotu "Rate My Flight" jest jedną z naszych ostatnich inicjatyw powstałych w ramach 3. roku realizacji programu " Always Getting Better". Usługa pozwala na ocenę lotu w czasie rzeczywistym poprzez aplikacją mobilną Ryanaira. Z niecierpliwością czekamy na Państwa oceny, które pomogą nam udoskonalać wszystkie elementy obsługi klienta w Ryanair. Klienci, którzy chcieliby skorzystać z usługi oceny lotu proszeni są o pobranie aplikacji i wypełnienie krótkiego kwestionariusza zaraz po wylądowaniu" - mówi Robin Kiely z Ryanaira.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Ryanair nowa usługa ocena lotu dostępność rate my flight




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję