Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Biuro Podróży Elit Tours
- Rezydent Hotelowy
- SPECJALISTA DS. KOMUNIKACJI I CONTENT MARKETINGU
- Specjalista ds.obsługi posprzedażowej Wrocław
- pilot Bawaria
- PILOT NA JAPONIĘ na przełomie kwietnia/maja 2026
- B. P. Okno na Świat (Warszawa) - Specjalista ds....
- Specjalista ds. Turystyki w salonie Wakacje.pl
- Specjalista ds turystyki - Stargard
- Specjalista / Specjalistka ds. turystyki
Włoscy restauratorzy oszukują turystów?
W związku z ogłoszeniem przez papieża Roku świętego poświęconemu miłosierdziu, lokalna branża turystyczna postanowiła podnieść ceny swoich usług.
Przedsiębiorcy z Placu Św. Piotra postanowili zarobić na pielgrzymach przybywających do miasta. Już teraz ceny w tym miejscu są kilka razy wyższe niż w całych Włoszech. Przykładowo kawa kosztuje około 5 euro, podczas gdy w innych regionach miasta jest to wydatek w granicach 1,50 euro. Na talerz najprostszego makaronu należy wydać około 10 euro, a kanapka to wydatek rzędu 5 euro.
Nawet papież podczas jednego z przemówień zwrócił uwagę na zbyt wysokie ceny noclegów, restauracji czy innych usług. "Nie wpadajcie w straszliwą pułapkę myślenia, że życie zależy od pieniędzy i że wobec nich wszystko inne staje się pozbawione wartości i godności." - powiedział.
Często zdarza się tak, że klienci restauracji nie wiedzą o wysokich cenach, które obowiązują w lokalu. W wielu restauracjach ceny nie są umieszczane w menu. Dopiero na koniec goście są zaskakiwani wysokim rachunkiem. Najwyższe rachunki dostają Japończycy, Niemcy, Amerykanie, Anglicy oraz Włosi z innych części kraju. Okazuje się, że jedynie mieszkańcy Rzymu są traktowani ulgowo i dla nich ceny usług nie są zawyżane.
Poczynania chciwych przedsiębiorców krytykuje prezes stołecznej federacji handlu i usług, Rosario Cerra. "To złodziejaszki, oszuści, którzy wyrządzają szkodę wizerunkowi Rzymu." - komentuje całą sytuację.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Włoska branża chce zarobić na turystach
[2015-04-13 10:49 85.221.173.*]
Zawsze oszukiwali!!! odpowiedz »
Dział gastronomia:
Nad Bałtykiem Święta szansą na dobry koniec
Nowe wpisy na Liście niematerialnego dziedzictwa kulturowego
Dofinansowanie projektów
Zakaz reklamy piwa uderzy nie tylko w branżę piwowarów. Ucierpi też
Starsze aktualności:
Intercity zadowolone z 2024
Picie na stokach potępiane
ACI EUROPE: Potrzebujemy zabezpieczenia przyszłości
POLREGIO przewiozło ponad 100 mln
Gdzie Polacy latali samodzielnie w
ETC publikuje wskazówki dla zrównoważonej
Accor ułatwia rezerwacje
Turystyka wspiera 33 finał
Gdańsk Europejską Stolicą Kultury
Lotnisko w Modlinie ogłosiło konkurs na dzierżawę terenu pod działalność hotelarską
Brak wagonu restauracyjnego podstawą do wypłaty odszkodowania?
Konkurs ofert na promocję regionu przez połączenia lotnicze
Nowoczesne technologie, które wspierają biznes
Domy wakacyjne coraz bardziej popularne wśród polskich turystów
Promocja miast i regionów w mediach społecznościowych
Wyspy Kanaryjskie chętnie wybierane przez turystów
Które kierunki cieszą się największą popularnością w Merlinie X?
Z jakich udogodnień mogą skorzystać turyści wyjeżdżający na zagraniczny urlop?
DoubleTree by Hilton Warsaw podsumowuje 2015 rok
Zakaz handlu nie straszny dla popularnej sieci restauracji
Właściciel Travelplanet.pl kupuje niemieckie portale turystyczne
Lokale coraz częściej oferują cydr
IX FGMP zbliża się wielkimi krokami
Jakie nowości przygotowała Itaka na sezon Lato 2017?
Emirates podpisuje umowę code-share z Bangkok Airways
Posiadam Tyton fajkowy niemczech i w polsce
