Ogłoszenia
Ogłoszenia
- KIEROWNIK DZIAŁU REZERWACJI
- SPECJALISTA DS ORGANIZACJI imprez turystycznych
- JUNIOR PRODUCT MANAGER Kraków, hybrydowo, zdalnie
- ORIENT TRAVEL - PRACOWNIK DZIAŁU AGENCYJNEGO
- Kierownik biura agencyjnego, Warszawa Bemowo
- PRODUCT MANAGER
- Specjalista / tka ds. organizacji imprez...
- Specjalista ds. Turystyki - Pruszcz Gdański/Gdańsk
- BP ITAKA - ŁÓDŹ - Specjalista ds....
- Biuro Misja Travel szuka pilotów
![](/plk/dodaj_ogloszenie_yellow.gif)
![amadeus, gds, platforma rezerwacyjna, biura podróży, obsługa klienta, branża turystyczna](https://turinfo.pl/zdjecia/32000_973_48869_50377.jpg)
Amadeus wprowadza nowe rozwiązania w platformie rezerwacyjnej
W dniu 5 kwietnia podczas trwania wydarzenia biznesowego w Warszawie, Amadeus oficjalnie ogłosił udostępnienie dla biur podróży w Polsce kolejnej generacji swojej platformy rezerwacyjnej pod nazwą Amadeus Selling Platform Connect.
To w pełni internetowe, zbudowane we współpracy z konsultantami ds. podróży i z myślą o ich codziennej pracy rozwiązanie udostępnia szeroki wybór ofert usług turystycznych przez globalny system dystrybucji Amadeus GDS. Ponadto, usprawnia pracę kasjerów lotniczych i innych pracowników biur podróży zajmujących się obsługą podróżnych.
W aplikacji Amadeus Selling Platform Connect zastosowano istotne, nowe rozwiązania, które ułatwią pracę konsultantom w biurach podróży, pozwalając im szybciej i lepiej obsługiwać klientów.
Nowa platforma Amadeus działa szybko i płynnie, a jej nowa forma graficzna sprawia, że jest ona przejrzysta, intuicyjna i łatwa w obsłudze. Dzięki temu umożliwia biurom podróży obsługę na wysokim poziomie większej liczby klientów w krótszym czasie, obniżając koszty. Aplikacja pozwala łatwiej rezerwować wiele różnych usług turystycznych w jednym miejscu, dzięki czemu konsultanci biur podróży mogą łatwiej dobierać różne oferty i łączyć je w spersonalizowane pakiety, oferując swoim klientom dodatkowe usługi.
Amadeus Selling Platform Connect oferuje kilka nowych możliwości technicznych:
- Nowa platforma jest w 100% obsługiwana w chmurze obliczeniowej i dostępna z poziomu dowolnej przeglądarki internetowej. Dzięki temu można jej używać z każdego miejsca, o dowolnej porze i z każdego urządzenia podłączonego do internetu. Co więcej, biuro podróży nie musi poświęcać czasu na instalację i konfigurację oprogramowania na swoich komputerach, ponieważ program fizycznie znajduje się na serwerach Amadeus.
- Aplikacja Connect daje możliwość korzystania zarówno z komend tekstowych (tzw. Cryptic), jak i trybu graficznego, a także płynnego przełączania z między nimi. Dzięki temu platforma jest doskonałym rozwiązaniem zarówno dla doświadczonych kasjerów, jak i dla osób, które dopiero zaczynają pracę w biurze podróży i nie odbyły specjalistycznych szkoleń.
- Platforma pozwala dostosować wygląd panelu użytkownika oraz poszczególnych widoków do indywidualnych potrzeb użytkownika, w zależności od specyfiki jego pracy, doświadczenia i indywidualnych preferencji.
- Program daje też możliwość używania niedostępnych dotychczas usprawnień, które sprawiają, że konsultant biura podróży może opracować bardziej efektywnie. Przykładami takich rozwiązań są możliwość importu danych pasażerów z plików zewnętrznych czy obsługa transakcji pochodzących z innych systemów GDS
"W erze internetu podróżni są bardziej świadomi i lepiej poinformowani niż kiedykolwiek wcześniej, a także otrzymują oferty z różnych źródeł, w tym bezpośrednio od dostawców usług turystycznych. Dlatego biura podróży, aby wyróżnić się na tle konkurencji muszą oferować im najwyższy poziom obsługi i eksperckiej wiedzy. Nasza najnowsza platforma Amadeus Selling Platform Connect jest odpowiedzią na tę potrzebę - wydatnie usprawnia obsługę podróżnych, jednocześnie obniżając koszty biur podróży oraz ułatwiając im oferowanie usług dodatkowych" - mówi Paweł Rek, dyrektor generalny Amadeus Polska.
Osoby pracujące w branży turystycznej, które chciałyby bliżej zapoznać się z platformą Connect, mogą wziąć udział w jednym ze spotkań, organizowanych w 7 miastach, w czasie, których będą mogli poznać szczegóły nowego rozwiązania. Najbliżesz spotkanie odbędzie się w:
- Katowicach (6 kwietnia),
- Wrocławiu (7 kwietnia),
- Poznaniu (11 maja),
- Szczecinie (12 maja)
- Trójmieście (10 czerwca)
"Najnowsza aktualizacja naszej platformy to najważniejsza zmiana wprowadzona w niej od ponad dekady. Jest to rozwiązanie skrojone na miarę potrzeb podróżujących i biur podróży, dla których Internet stał się codziennym, podstawowym narzędziem. Platformę Amadeus Selling Platform Connect przygotowywaliśmy we współpracy z naszymi klientami, poświęcając wiele godzin na testy użyteczności. Spotkała się już ona z pozytywnym przyjęciem w innych krajach, dlatego wierzę, że w pełni spełni oczekiwania biur podróży również w Polsce" - dodaje Paweł Rek.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Amadeus wprowadza nowe rozwiązania dla biur podróży
[2016-04-06 11:02 178.37.143.*]
a może coś bliżej nt miejsca spotkania i godziny? odpowiedz »
Dział biura turystyczne:
Ryanair wygrywa kolejny
Jak Polacy rezerwują loty na igrzyska
Problemy po upadku niemieckiego
Dział dostawcy/usługodawcy branży:
TSUE: Włoskie regulacje dot. Airbnb, czy Expedii niezgodne z prawem
SITE Poland podsumowuje 3 edycję programu Young
Państwo może nakładać obowiązki na dostawców usług internetowych z siedzibą w innym kraju
Starsze aktualności:
POT ponownie chce nagrodzić najlepsze
Grupa eSky liderem w Grecji i na
Coraz więcej rezerwacji dokonywanych za pośrednictwem
Wracają kontrole na granicy ze
Enter Air - wzrost przychodów i
Trybunał Sprawiedliwości rozpatrzył skargę
JW Construction patrzy z optymizmem na rynek
6 mld zł na modernizację taboru kolejowego
Wizz Tours powołał nowego dyrektora zarządzającego.
Wizz Air Ukraine zawiesza działalność
AccorHotels zainwestuje w singapurską sieć hoteli
Lotnisko Chopina i Modlin połączą się w duoport?
Zagraniczna majówka tańsza niż rok temu
Jak wyglądała przedświąteczna sprzedaż w biurach podróży?
Aeroflot uruchamia nowe połączenia do Kazachstanu
Jak stworzyć kartę alkoholi w lokalu?
Jakie wyniki osiągnęło PKP Intercity w październiku?
Rośnie w Polsce liczba turystów z zagranicy
Coraz więcej pasażerów korzysta z lotniska w Modlinie
Lavazza będzie współpracować z liniami Alitalia
Jakie nowości znajdą się w zimowym rozkładzie Air France?
Hotelarze podsumowują sezon letni na Mazurach
Odsprzedam wczasy Dominikana, Tajlandia, Teneryfa