TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






Amadeus wprowadza nowe rozwiązania w platformie rezerwacyjnej

W dniu 5 kwietnia podczas trwania wydarzenia biznesowego w Warszawie, Amadeus oficjalnie ogłosił udostępnienie dla biur podróży w Polsce kolejnej generacji swojej platformy rezerwacyjnej pod nazwą Amadeus Selling Platform Connect.


To w pełni internetowe, zbudowane we współpracy z konsultantami ds. podróży i z myślą o ich codziennej pracy rozwiązanie udostępnia szeroki wybór ofert usług turystycznych przez globalny system dystrybucji Amadeus GDS. Ponadto, usprawnia pracę kasjerów lotniczych i innych pracowników biur podróży zajmujących się obsługą podróżnych.

W aplikacji Amadeus Selling Platform Connect zastosowano istotne, nowe rozwiązania, które ułatwią pracę konsultantom w biurach podróży, pozwalając im szybciej i lepiej obsługiwać klientów.

Nowa platforma Amadeus działa szybko i płynnie, a jej nowa forma graficzna sprawia, że jest ona przejrzysta, intuicyjna i łatwa w obsłudze. Dzięki temu umożliwia biurom podróży obsługę na wysokim poziomie większej liczby klientów w krótszym czasie, obniżając koszty. Aplikacja pozwala łatwiej rezerwować wiele różnych usług turystycznych w jednym miejscu, dzięki czemu konsultanci biur podróży mogą łatwiej dobierać różne oferty i łączyć je w spersonalizowane pakiety, oferując swoim klientom dodatkowe usługi.

Amadeus Selling Platform Connect oferuje kilka nowych możliwości technicznych:

  • Nowa platforma jest w 100% obsługiwana w chmurze obliczeniowej i dostępna z poziomu dowolnej przeglądarki internetowej. Dzięki temu można jej używać z każdego miejsca, o dowolnej porze i z każdego urządzenia podłączonego do internetu. Co więcej, biuro podróży nie musi poświęcać czasu na instalację i konfigurację oprogramowania na swoich komputerach, ponieważ program fizycznie znajduje się na serwerach Amadeus.
  • Aplikacja Connect daje możliwość korzystania zarówno z komend tekstowych (tzw. Cryptic), jak i trybu graficznego, a także płynnego przełączania z między nimi. Dzięki temu platforma jest doskonałym rozwiązaniem zarówno dla doświadczonych kasjerów, jak i dla osób, które dopiero zaczynają pracę w biurze podróży i nie odbyły specjalistycznych szkoleń.
  • Platforma pozwala dostosować wygląd panelu użytkownika oraz poszczególnych widoków do indywidualnych potrzeb użytkownika, w zależności od specyfiki jego pracy, doświadczenia i indywidualnych preferencji.
  • Program daje też możliwość używania niedostępnych dotychczas usprawnień, które sprawiają, że konsultant biura podróży może opracować bardziej efektywnie. Przykładami takich rozwiązań są możliwość importu danych pasażerów z plików zewnętrznych czy obsługa transakcji pochodzących z innych systemów GDS


"W erze internetu podróżni są bardziej świadomi i lepiej poinformowani niż kiedykolwiek wcześniej, a także otrzymują oferty z różnych źródeł, w tym bezpośrednio od dostawców usług turystycznych. Dlatego biura podróży, aby wyróżnić się na tle konkurencji muszą oferować im najwyższy poziom obsługi i eksperckiej wiedzy. Nasza najnowsza platforma Amadeus Selling Platform Connect jest odpowiedzią na tę potrzebę - wydatnie usprawnia obsługę podróżnych, jednocześnie obniżając koszty biur podróży oraz ułatwiając im oferowanie usług dodatkowych" - mówi Paweł Rek, dyrektor generalny Amadeus Polska.

Osoby pracujące w branży turystycznej, które chciałyby bliżej zapoznać się z platformą Connect, mogą wziąć udział w jednym ze spotkań, organizowanych w 7 miastach, w czasie, których będą mogli poznać szczegóły nowego rozwiązania. Najbliżesz spotkanie odbędzie się w:
  • Katowicach (6 kwietnia),
  • Wrocławiu (7 kwietnia),
  • Poznaniu (11 maja),
  • Szczecinie (12 maja)
  • Trójmieście (10 czerwca)


"Najnowsza aktualizacja naszej platformy to najważniejsza zmiana wprowadzona w niej od ponad dekady. Jest to rozwiązanie skrojone na miarę potrzeb podróżujących i biur podróży, dla których Internet stał się codziennym, podstawowym narzędziem. Platformę Amadeus Selling Platform Connect przygotowywaliśmy we współpracy z naszymi klientami, poświęcając wiele godzin na testy użyteczności. Spotkała się już ona z pozytywnym przyjęciem w innych krajach, dlatego wierzę, że w pełni spełni oczekiwania biur podróży również w Polsce" - dodaje Paweł Rek.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
amadeus gds platforma rezerwacyjna biura podróży obsługa klienta branża turystyczna


Komentarze:

Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję