TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter




Da Grasso w gronie 100 najbardziej przyjaznych firm w Polsce

Da Grasso - sieć pizzerii i restauracji - znalazła się w gronie 100 najbardziej przyjaznych firm w Polsce.


Sieć została oceniona przez konsumentów jako najbardziej przyjazna i wyróżniająca się na tle swojej branży najlepszą jakością obsługi. Klienci z całej Polski wyrazili swoją opinię: docenili fachowość i uprzejmość oraz schludny wygląd personelu, czytelne regulaminy promocji, modną estetykę lokali, a także znakomite produkty w cenie adekwatnej do realiów rynku i sporej konkurencji.

Misją programu Jakość Obsługi jest poprawa jakości obsługi w Polsce oraz dostosowanie procesów obsługi konsumentów do standardów XXI wieku. Jednym z głównych celów projektu jest wyłonienie liderów jakości obsługi w poszczególnych branżach. Wyniki badań konsumenckich, zebrane w przejrzystych raportach i analizach, staną się drogowskazem dla firm zainteresowanych dalszym doskonaleniem jakości obsługi.

W 2010 roku marka Da Grasso została także wyróżniona Złotym Laurem Konsumenta. Spółka otrzymała nagrodę w kategorii "Restauracje sieciowe", jako najbardziej rozpoznawalna i ceniona marka w branży.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Da Grasso 100 najbardziej przyjaznych firm w Polsce przyjazne firmy program Jakość Obsługi Złoty Laur Konsumenta




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję