TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Forum grupa: Biura turystyczne

Nowy touroperator w Polsce - Inter Holidays

Data wysłania: 2008-09-22 08:15 Autor: Czytelnik IP automat

Aktualność:
Na rynku polskim pojawił się nowy touroperator - Inter Holidays.

Przed rozpoczęciem działalności dokładnie zbadaliśmy rynek. Analizowaliśmy szczegółowo profil współczesnego Polaka-turysty, jego możliwości, potrzeby, życzenia oraz wymagania - mówi Michał Mikła Dyrektor Zarządzający Biura Podróży. Wszystko skłoniło nas do wprowadzenia wielu ciekawych ofert turystycznych w konkurencyjnych cenach i standardzie.

Inter Holidays ma na celu jest stworzyć wzbogacone jakościowo pakiety turystyczne bez obciążenia większymi kosztami klienta. Oznacza to wzorową realizację usług w jak najkorzystniejszych warunkach finansowych. Pragniemy spełniać wszelkie oczekiwania naszych klientów, dbając o ich bezpieczeństwo i gwarantując miłą obsługę. Biurom współpracującym oferujemy bardzo dobre warunki współpracy - dodaje Mikła.

Zespół pracowników firmy ma za sobą wieloletnie doświadczenie w europejskiej branży turystycznej. Nasza firma-matka Holding Dimitriou S.A., którego właścicielem jest Tanos Dimitriou, posiada własne, atrakcyjne hotele i apartamenty do wynajęcia na terenie Grecji (Olympic Beach,
Leptokaria, Paralia) i Bułgarii (Słoneczny Brzeg, Rawda), nowoczesne autokary oraz własne biura w wyżej wymienionych państwach.

    • Inter holidays- oszusci 

      [2008-09-22 08:15 78.8.101.*]

      Wzorowa realizacje uslug?? To chyba nie w waszym biurze! Bylem na wakacjach z wami. Na calym turnusie nie bylo jednej zadowolonej osoby. To biuro to banda kretaczy i oszustow. Chca tylko wyciagnac kase nie daja nic w zamian. Ich oferta to puste obietnice ktore nie maja zadnego pokrycia w rzeczywistosci!!!   odpowiedz »

      • Inter holidays- oszusci 

        [2008-09-22 22:13 81.219.244.*]

        czyzby ten komentarz zostal napisany przez sfrustrowana osobe z konkurencyjnego biura (dociekliwi wiedza o jakim mowa), ktora jak wiadomo z komentarzy na roznych forach dodaje jak najbardziej pozytywne "ok"-komentarze do opini o swoim biurze, a innych oczernia...   odpowiedz »

        • Inter holidays- na plus 

          [2008-10-13 12:32 83.22.162.*]

          byłem w tym roku w Slonecznym Brzegu z InterHolidays. Wrocilem zadowolony, nawet bardzo. Jakosc usług zadowalająco proporcjonalna do niskiej ceny wyjazdu, ale hotel, zakwaterowanie, lokalizacja bardzo pozytywnie zaskakuje. Polecam!   odpowiedz »

      • Inter holidays- SPOKO FIRMA 

        [2008-10-28 11:22 89.122.233.*]

        A mnie tam wszystko pasowało.
        Hotel, jedzenie, szybki transport i rezydentka.
        Płacąc małe pieniądze nie można oczekiwać węcej gdyż nad polskim morzem wiecej kosztuje nocleg niż w Grecji.   odpowiedz »

      • Inter holidays- oszusci 

        [2009-01-17 12:55 83.25.117.*]

        Witam, ja byłam z nimi na sylwetra i wszystko mi odpowiadało, jedzenie, hotel, rezydenci, full wypas jednym słowem od oszustów to bardzo im daleko raczej są za uczciwi i rzeczywiście dbają o ludzi. Ludzkie podejście do każdego- nawet do takich którzy Bóg wie czego sie spodzewają...!!!! polecam podróż z nimi!!!! AGA   odpowiedz »

      • Inter holidays- oszusci 

        [2009-06-24 11:33 83.25.119.*]

        byłem z tym biurem już 2 razy i żadnych odstępstw od umowy nie widzę... wszystko się zgadza a nawet jak coś ciut ciut było nie tak to organizatorzy fachowo się tym zajmowali... Ludziom się nigdy nie dogodzi bo wielu jeździ by szukać dziury w całym a potem oczerniają biura... może powinni stworzyć taką profesję?   odpowiedz »

    • inter holidays 

      [2009-07-19 22:05 83.30.129.*]

      witam,
      W nocy 18.07.09 wróciłam z Paralii, hotel Akti Musson. Miejscowość i hotel polecam (chociaż w hotelu łazienki nie bywają sprzątane, widok z balkonu z jednej strony nie zapiera dechu w piersiach a kolacje do smacznych nie należą - ale generalnie hotel wygląda jak na zdj.). Nie polecam natomiast biura INTER HOLIDAYS a wręcz chciałabym wszystkich ostrzec by nie udawali się w podróż z tak niekompetentną załogą.
      Autokary mają stare, brudne i awaryjne. Jadąc do Grecji już w Słowacji poczuliśmy swąd z koła a potem zobaczyliśmy dym. Kolejna awaria - Węgry - kierowcy wymontowali chłodnicę, "naprawili" taśmą i po ponad 1 godz. wyruszyliśmy dalej. Kierowcy jak z łapanki, chamscy i nieprzyjemni, nie wszyscy mieli umowę o pracę, a przewieźli nas tak, że co niektórzy mieliśmy śmierć w oczach...
      Na miejscu okazało się, że poprzedni turnus miał przymusowy postój 10 godzinny w Serbii z powodu awarii, więc zaczęliśmy interweniować a biurze I.H.
      Kilka dni później po wyjeżdżających przyjechał kolejny fantastyczny autokar, który najpierw poczuliśmy - dym z koła...
      Wczasowicze obawiali się wsiadać do niesprawnego autokaru i zaczęli dyskutować z kierowcami, którzy odpowiedzieli im, że jak nie chcą to nie muszą wsiadać...
      Na miejscu kolejni niekompetentni ludzie, brak wsparcia rezydentki, problem z wycieczkami fakultatywnymi...
      Generalnie nie polecam!!!
      Cieszę się jednak, że po kilku interwencjach przyjechał po nas autokar z innymi kierowcami, może równie stary jak poprzedni (całą drogę coś strasznie hałasowało na górnym pokładzie) ale w takim stanie, że dojechaliśmy bez problemu...   odpowiedz »

    • INTER HOLIDAYS 

      [2009-07-19 23:27 83.17.96.*]

      Gorąco polecam to Biuro Podróży.
      Obiekty w Bułgarii które widziałem sa godne polcenia.
      Obsługa podczas przejazdu i na miejscu - WZORCOWA.
      Jeśli ktoś chce spędzić fajnie urlop w rozsądnej cenie to polecam Inter Holidays   odpowiedz »

      • INTER HOLIDAYS 

        [2009-07-20 14:30 83.15.147.*]

        wybieramy sie w sierpniu do Bułgarii i mam nadzieje,ze będzie ok, chociaż sądząc po powyższych komentarzach to strach sie bać ;)   odpowiedz »

        • INTER HOLIDAYS 

          [2009-07-26 17:19 89.200.165.*]

          Jeżeli chcecie przeżyć fajne niespodzianki to polecam , dziś wróciłem z bułgarii z tego biura , 140 osób pisze zbiorową skargę do Polskiej Izby Turystyki , beznadziejne biuro   odpowiedz »

      • INTER HOLIDAYS 

        [2009-08-26 21:40 79.185.210.*]

        na jakim stanowisku pracujesz w Inter Holidays?   odpowiedz »

    • oszustwa biura interholidays 

      [2009-07-28 20:50 89.187.248.*]

      byłem z tym biurem na wczasach w słonecznym brzegu jeszcze takiego koszmaru nie przezyłem ,byłem w terminie 04 07-15 07 2009 . autokary stare zdezelowane neoplany które są dużym zagrożeniem dla podróznych( mam zamiar złożyć doniesienie do państwowej inspekcji drogowej o szczegółowe zbadanie tej firmy)najlepszą recenzją są wpisy na forum. w ofertach tego biura jest duzo przekłamań i nieprawdziwych informacji , duzy bałagan organizacyjny to ich wizytówka ,nie jestem zadnym przedstawicielem innego biura tylko zwyklym oszukanym klientem tego biura a na dowód podaje swój numer telefonu służe szczegółami 604289233   odpowiedz »

    • INTER 'HOLIDAYS" 

      [2009-07-29 16:12 87.239.193.*]

      Najgorsze biuro podróży!miał być BALKAN w Leptokarii a dostaliśmy podupadający hotel.Dwa dzn przed wyjazdem przyśpieszyli termin. Zamiast z Katowic razem , jedna grupa leciala z Wiednia a druga z Pragi i to w osobnych terminach!Kierowca dowiedział się godzinę przed podróżą że ma nas zawieść.Aha do Leptokarii było 20min. autobusem.Najgorsze biuro jakie może istnieć!Pozatym opiekuni z Chestochowy nie mieli zapewnionego powrotu więc musieli szukać czegoś na własną rękę w Cieszynie! Daremne biuro! NIE POLECAM! PORAŻKA!   odpowiedz »

    • Bzdura 

      [2009-07-30 12:56 193.111.174.*]

      Jakie autokary???od 13.07.09 każdy autokar przyjężdzający do Bułgarii był wymieniony ze względu na stan techniczny z czego opóźnienia było od 6 do ponad 12 godz!!!!!   odpowiedz »

    • Koszmarna podróz 

      [2009-07-30 14:05 89.76.189.*]

      Właśnie wróciłam z tym biurem z Grecji. Sam pobyt ok. Byliśmy w hotelu Akti Musson w Parali, wszystko zgadzało się z opisem w folderze, ręczników tylko nie wymieniali tak jak jest w ofercie. Wyżywienie całkiem dobre, kolacje - raczej typowa kuchnia grecka, nie każdemu odpowiada. Śniadania codziennie takie same - ser wędlina, płatki jajko, mleko dżem. Co drugi dzień brzoskwinie.10 dni da się wytrzymać. Rezydentka tragiczna, wydaje jej się , ze jak mówi w kilku językach to może wszystkich traktować z góry.najgorsza jednak jest podroż. Kierowcy którzy z nami jechali byli bardzo doświadczeni natomiast pilotka Olga Pawlak nie znała tras alternatywnych . W drodze powrotnej zafundowała nam 4 godzinny koszmar. Jechaliśmy w nocy przez najwyższe góry w Serbii. kiedy wyjeżdżaliśmy piętrowym autokarem w górę ( o godzinie 1) myślałam , ze wpadniemy w przepaść. Trwało to około dwóch godzin. Wokół las , przepaście, serpentyny.kiedy Dotarliśmy wreszcie do miejsca skąd moglibyśmy się dostać do Belgradu okazało się ,ze tam nie przejedziemy.Zawracaliśmy z powrotem. Pilotka w ogóle nie wiedziała co robi. Jeśli byśmy spadli w przepaść , to długo by się chyba nikt nawet nie zorientował.Wyleczyłam się z gór na kilka długich lat. Koszmar   odpowiedz »

    • Bulgaria Słoneczny Brzeg Kokiche Apartchotel Jasmine 

      [2009-07-31 18:44 81.219.37.*]

      PODRÓŻ TOTALNE NIEPOROZUMIENIE !!!

      HOTEL JAKNAJBARDZIEJ OK - ŻADNYCH ZASTRZEŻEŃ

      ALE TRANSPORT TRAGEDIA

      OTO KILKA SLOW Z REKLAMACJI SKIEROWANEJ DO INTER HOLIDAYS

      "... wyjazd autokarem ( klasy LUX jak wynika z informacji w folderach ), miał nastąpić w dniu 13 lipca 2009 roku z Katowic przy ul. Piotra Skargi, o godzinie 10:30 autobus, już na wstępie miał opóźnienie około 1 godzinę
      po wyjeździe z Katowic, w miejscowości Pszczyna ( około 30 km od Katowic ) autokar uległ awarii - według wypowiedzi kierowcy uszkodzeniu uległa opona oraz poduszka zawieszenia, podczas której zadymione zostało wnętrze pojazdu.
      O godzinie 13:00 pojazd został oddany do serwisu "Transport Międzynarodowy i Krajowy Tomasz Dzida Sp. z o.o. - Autoryzowany Serwis Volvo" w Pszczynie przy ul. Hallera 17, gdzie miała nastąpić jego naprawa. Jak zostało potwierdzone na piśmie, w autokarze stwierdzono zablokowanie hamulca - pękniętą sprężynę.
      W trakcie naprawy, na miejsce została wezwana Policja, gdzie funkcjonariusze Ruchu Drogowego KMP w Pszczynie stwierdzili pęknięcia na szybie oraz zbite tylne szkło reflektora, w związku z czym został odebrany dowód rejestracyjny pojazdu. Należy więc stwierdzić, że pojazd ten, pomimo awarii której nie można było przewidzieć, został dopuszczony na tak długą trasę z pasażerami z uszkodzoną szybą oraz reflektorem, co nie powinno mieć w ogóle miejsca !
      W autokarze zastępczym, który został podstawiony w Pszczynie o godzinie 16:00 dnia 13.07.2009 roku, nie można było korzystać z toalety wewnętrznej, ze względu na fakt, iż kierowcy stwierdzili że jest przepełniona
      Jak wynika z Waszego katalogu, w trakcie trwania podróży, każdy turysta ma możliwość korzystania z bezpłatnych gorących napoi, które są wliczone w koszt podróży oraz jednej butelki wody. W trakcie podróży, otrzymaliśmy wodę mineralną oraz jeden napój do wyboru - kawa lub herbata, a następnie każdy dodatkowy był płatny w kwocie 3 zł za kubek.
      Przyjazd na miejsce, miał być w godzinach popołudniowych dnia 14.07.2009 roku. Ze względu na zaniedbania z Państwa strony, wynikające między innymi z dopuszczenia na trasę autokaru, który ze względów technicznych nie miał prawa wyjechać na drogę, przyjazd do Słonecznego Brzegu - Aparthotel Jasmine, nastąpił w dniu 14.07.2009 roku o godzinie 21:00 czasu bułgarskiego. W związku z powyższym, pobyt na miejscu uległ skróceniu o około pół dnia.
      W dniu wyjazdu tj. 24.07.2009 roku, zostaliśmy wykwaterowani o godzinie 10:00 z hotelu, a odjazd autokaru miał nastąpić, według katalogu w godzinach popołudniowych dnia 24.07.2009 roku. Ze względu na kolejne zaniedbania z Państwa strony, autokar miał opóźnienie tak duże, że wyjazd faktycznie nastąpił w dniu 25.07.2009 roku o godzinie 06:00 z hotelu Aparthotel Jasmine. Należy nadmienić, że wszyscy turyści kompleksu hotelu Kokiche, w którego skład wchodzi również Aparthotel Jasmine, hotel Jasmine i Aparthotel Rose, od godziny 10:00 dnia 24.07.2009 roku, do godziny 06:00 dnia 25.07.2009 roku, "koczowali" na walizkach czekając na autokar. Nie otrzymaliśmy żadnej pomoc ze strony organizatora, mającej na celu zapewnienie noclegu na ten czas. W ramach starań rezydenta - Pani Very, udostępniono 4 pokoje dwuosobowe, w których można było korzystać z toalety i wersalki, na kilkadziesiąt turystów turystów !
      Po przyjeździe autokaru w dniu 25.07.2009 roku o godzinie 06.00, nastąpiło odebranie turystów i podróż do Katowic. Jeszcze w Słonecznym Brzegu, podczas tankowania autokaru na stacji benzynowej, nastąpiły problemy z płatnością kartą, co spowodowało dalsze dwugodzinne opóźnienie, i faktyczny wyjazd z Słonecznego Brzegu nastąpił o godzinie 09:00 w dniu 25.07.2009 roku.
      Podczas podróży do Katowic, zakazano korzystać z toalety autokarowej, gdyż kierowcy stwierdzili iż jest przepełniona. Ponadto, należy podkreślić, iż autokar ten był pełen śmieci, gdyż nie został uprzątnięty po turystach którzy zostali przywiezieni do Bułgarii !!
      Również podczas podróży powrotnej, nie otrzymaliśmy żadnego darmowego napoju, gdyż były one płatne po 2 zł ( kawa lub herbata )
      Faktyczny przyjazd do Katowic, nastąpił w dniu 26.07.2009 roku o godzinie 17:00, a planowo miał był w godzinach wieczornych dnia 25.07.2009 roku !
      Jak wynika z katalogu, aparthotel Jasmine jest oddalony od plaży o około 400 metrów. W rzeczywistości, odległość ta jest ponad dwukrotnie większa !
      Leżaki i parasole, które są na wyposażeniu basenu należącego do aparthotel Jasmine, były odpłatne 3 leva za dzień, o czym w katalogu nie było żadnej informacji ..."

      CZEKAM NA ODPOWIEDŹ
      NIE OMIESZKAM OCZYWISCIE ZAMIESCIC ODPOWIEDZI, JAK TYLKO JĄ OTRZYMAM   odpowiedz »

    • Nowy touroperator w Polsce - Inter Holidays 

      [2009-08-08 23:00 87.205.202.*]

      wróciłem z Parali wraz ze znajomymi wczoraj, jechalismy najpierw busem do Katowic i stamtąd do Paralii, podróż przebiegła bardzo sprawnie i mielismy najlepszy czas w historii biura czyli 26 godzin licząc od Łodzi:) sam hotel bardzo eleganci, miła obsługa w recepcji, pan talerzyk w restauracji gdzie były bardzo smaczne posiłki, kolacje przeszły najśmielsze oczewania, można było sie najeśc do woli, tylko śniadania te same, obsługa hotelu bardzo sprawna, chętnie udzielali informacji i odpowiadali na pytania, pozdro dla Sergio pracującego w barze:) basen wypas, gdzie zroblilsmy dobrą impreze od samego rana:) rzecz jasna musieliśmy ja przerwac z powodu siesty 0 14:30. blisko do morza, tani alko w supermarketach, GENIALNA wycieczka na Skiathos,oczywiscie znalezli sie tacy co byli niezadowoleni bo raz sie zdarzylo ze sprzątaczka nie wyrzucila im śmieci lub brakowało masła i bułek na sniadania, ale jak sie okazało sami wynosili je do swoich pokoi co było przeciez niedozwolone, wiec nic dziwnego ze zabrakło dla innych. jestem strasznie zadowolony, podobnie jak moi znajomi, to byly nasze pierwsze wakacje zagranica, wróce do Paralii za kilka lat, moze nawet w przyszlym roku to miasteczko tętni zyciem nocą, mnostwo slkepow, duzo dyskotek i barow sa atrakcja na kazdy wieczor dla tego kto przyjechał sie bawić na wakacjach. pozdrawiam!   odpowiedz »

    • interholidays=masakra 

      [2009-08-16 22:21 77.223.200.*]

      INTERHOLIDAYS = MASAKRYCZNIE ZJE**** WAKACJE!!!! Byłam w Bułgarii w Nessebarze hotel Delfin w terminie: 02.08.-14.08.2009r
      Autokar spóźniony 3h bo miał wypadek (jeszcze nie zdążyliśmy z Polski wyjechać a już wypadek- jak mamy dojechać do Bułgarii??), po 4 h jazdy z tyłu autokaru zaczyna się dymić = przymusowy postój w celu naprawy usterki. Przez całą drogę przepychanki z kierowcami, gdyż bawią się klimatyzacją - raz jest włączona, raz wyłączona = raz cieknie pot z każdego rowa, innym razem ubierasz wszystko co masz bo jest tak zimno = skutek? połowa ludzi zakatarzona i kaszląca.
      Poza tym nieczynna toaleta (jak tłumaczyła pani pilotka- nie zdążyli opróżnić pojemnika)- nie ma mowy o skorzystaniu z wc. Ogólnie autokar zaśmiecony, nieposprzątany przed trasą. Z tego co wiemy po rozmowie z turystami z poprzedniego turnusu- ich podróż jeszcze gorsza- przy wyjeżdzie z Polski mieli opóżnienie 10h, natomiast z Nessebaru do Polski mieli wyjechać o godz.20 - wyjechali ok 23.30. W drodze powrotnej podobne problemy z klimatyzacją, przepychanki z kierowcą i pilotem p. Michałem, którzy lekceważyli nasze prośby o podkręcenie klimatyzacji, traktowali pasażerów w sposób ogólnie negatywny.
      Mimo, że na miejscu wszystko było ok- hotel w porządku, tak jak w katalogu (czego się obawiałam w drodze do Bułgarii) te wszystkie problemy, kłótnie pozostawiły duży niesmak.
      Jaki wniosek? Nigdy więcej wakacji z INTERHOLIDAYS!!!!!

      m.knapczyk   odpowiedz »

    • UWAGA na biuro podróży INTERHOLIDAYS z Czestochowy !!!!  

      [2009-08-19 14:30 77.223.252.*]

      witam.
      chcialem przestrzec wszystkich turystow przed biurem INTERHOLIDAYS z Czestochowy.
      ponizej zamieszczam link do strony na ktorej wszytsko opisalem:

      http://interholidays.prv.pl/

      w razie pytan sluze informacjami odnosnie tego pseudo biura podrozy!!!

      pozdrawiam   odpowiedz »

    • KOSZMAR 

      [2009-08-27 08:29 89.107.158.*]

      A ja 23.08.2009r. wróciłem z tym biurem z Grecji po 56 godz. jazdy.Awaria autobusu,po czym zostaliśmy pozostawieni na pastwę losu,przepraszam otrzymaliśmy 0,5 litra wody mineralnej na uczestnika na 24godz. postoju w pełnym słońcu.Dopiero po interwencji u konsula polskiego w Serbi i polskim MSZ zaczęło się coś dziać.Podróż w obie strony bez WC w autobusie,na miejscu zostaliśmy zakwaterowani w innej miejscowości niż to było wykupione w Polsce.Informacje te idzie sprawdzić w MSZ lub RMF FM które też zostało poinformowane o sprawie żeby nie zarzucił mi ktoś że to jakiś mój wymysł.Był to mój pierwszy i na pewno ostatni wyjazd z tym biurem którego nikomu nie polecam   odpowiedz »

      • KOSZMAR 

        [2009-09-18 01:19 91.90.75.*]

        potwierdzam koszmar !!! Jechaliśmy 29.08 do Grecji autokarem bez klimatyzacji 27 godz. W autokarze pilot sprzedawał wycieczki fakultatywne biura bliźniaka tram travel . Obsługa tych wycieczek fatalna autobus stary grat bez klimatyzacji pilotka pani Aleksandra nie przygotowana i nie posiada żadnej wiedzy o rejonie. Totalny brak organizacji nikt nic nie wie. W dniu wyjazdu nikt do momentu przyjazdu autokaru nie zna planowanej godziny odjazdu - czyżby w tej firmie nie wiedzieli co to telefon? Już więcej z nimi nie pojadę i ostrzegam wszystkich   odpowiedz »

        • KOSZMAR 

          [2010-02-17 18:15 79.163.231.*]

          naprawde taka tragedia? chodzi mi przedewszystkim o podróż.   odpowiedz »

    • bułgaria 

      [2010-02-27 22:55 83.242.72.*]

      czy kyoś był w hotelu rose jakie warunki i czy nie odbiegają od wizerunku w katalogu i jak z wyżywieniem czy warto wykupić obiadokolacje czy syołować się na mieście   odpowiedz »

    • aa 

      [2010-08-20 16:07 94.68.7.*]

      Grecja - Nie polecam !! nic sie nie zgadza z oferta ! podroz zamiast 27 h to 34 h zamiast przez Macedonie to przez Bulgarie ..... hotel calkowicie inny ! w innym miescie ! tragedia ..... nic z tym nie chca zrobic .... oszusci i nic wiecej .... przejazd autokarem ktory sie rozpadal !! W hotelu smierdzi i jest brudno !!!!!

      nigdy wiecej "wakacji" z tym biurem .....   odpowiedz »

    • UWAGA NA OSZUSTÓW 

      [2010-08-23 22:21 78.131.206.*]

      KIerowcy rumuni, wysyłani bez pieniądzy szantażując turystów albo zrzutka na koło albo siedzimy 9 godzin bo nie mają kasy . Kto wysyła w taką trase autokar bez zapasu a jeśli nawet to bez pieniędzy na tą podstawową naprawę! Jak najdalej tego biura   odpowiedz »

 
     

Forum gorące tematy

Forum gorące tematy
Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję