Subskrypcja



Szukaj



Forum grupa: Inne związane z branżą

Wątek: Reklamacje kierowane do biur podróży po nieudanych wakacjach
Autor: Czytelnik IP 83.4.86.*
Data wysłania: 2010-11-08 09:56
Temat: Reklamacja do biura podróży
Treść: Hej,
ja tez składałam reklamację do biura podróży i jej nie uznali, zgłosiłam
się do Powiatowego Rzecznika praw konsumenta i trochę zadziałało, myślę że w
niektórych sytuacjach mógłby pomóc. Nie bójcie się pisać do rzecznika to zupełnie darmowe, a może cos zadziałać, przynajmniej biura podrózy nie czują się takie bezkarne.
Pozdrawiam

OdpowiedzPowrót do drzewa wątku

Odpowiedzi:

Reklamacja do biura podróży [2010-12-12 10:55 83.243.105.*]
Ja byłam na wakacjach w egipcie i również złożyłam reklamację. Niestety biuro nie uznało moich racji. Musiałam skorzystać z pomocy prawnika i dopiero wówczas udało się odzyskać pieniądze. Ja korzystałam z pomocy adwokata specjalizującego się w sprawach usług turystycznych adw. Dariusza Staniszewskiego z Warszawy. Bardzo dobry adwokat. Polecam odpowiedz »

Reklamacja do biura podróży [2010-12-01 21:46 87.205.45.*]
pomoc w uzyskaniu odszkodowania za zmarnowany urlop!!!
razem ze swoimi bliskimi, przyjaciółmi lub tylko we dwoje pojechaliście na długo wyczekiwany urlop, a na miejscu okazało się, że np.: dostaliście zły hotel! panowały skandaliczne warunki higieniczne! rezydenta lub pilota nigdy nie było!
jadłeś niejadalne i monotonne jedzenie! był zły transfer! lub wystąpiły inne niedopuszczalne zaniedbania?
zatem masz prawo do słusznego odszkodowania! jak najszybciej napisz do nas na e-maila: udany.urlop@gmail.com opisz w nim wszelkie zaniedbania, których dopuściło się biuro podróży.
pomożemy ci uzyskać odszkodowanie!
odpowiedz »

Reklamacja do biura podróży [2012-07-15 20:30 192.162.62.*]
Córka wyjechała na 12 dniowy wypoczynek do Włoch-Rimini.W ofercie zaproponowano nam hotel,który gwarantował wszelkie wygody.Niestety po przyjeździe okazało się,że nie ma tam zagwarantowanych w ofercie rzeczy.Złe warunki higieniczne.Przez 12 dni pokoje nie oglądały sprzątaczki.Straszny stan łazienki.Kabina z dziurą w podłodze,zamiast odpływu,brak zasłonki.W pokoju brak kontaktu dzięki któremu córka mogłaby napić się ciepłej herbaty.
Wakacje w Rimini(obóz młodzieżowy przypominały obóz koncetracyjny.Z taką traumą powróci z wakacji moje dziecko.Chamskie zachowanie wychowawcy,to też spowodowało,że moje dziecko jest w tej chwili na skraju załamania nerwowego.
Wspomnę także o posiłkach.Zimne frytki,zimny kurczak popijane zimną wodą.Dziecko jest słabe z głodu.Nie mogła nawet wyjść do pobliskiego sklepu,bo obowiązywał zakaz samodzielnego opuszczania hotelu.Zaznaczam,że córka jest pełnoletnia.Zabawy organizowane przez wychowawców opracowane były dla dzieci 10-letnich.Będzie wspominać pobyt na obozie jak koszmar,a nie jak wypoczynek.W tej chwili nie ma nawet siły,żeby się spakować,a jest zmuszona przed wyjazdem w godzinach przed południowych do zwiedzania Wenecji
odpowiedz »

Reklamacja do biura podróży [2013-07-23 11:04 212.180.211.*]
ja jestem po zakończonej sprawie z biurem podróży. Na szczęście dostałam odszkodowanie, bo inaczej sprawiedliwości nie byłoby na świecie. mogę teraz komuś poradzić co z tym robić. mój mail: magramazureczek@wp.pl odpowiedz »

Reklamacja do biura podróży [2013-09-08 22:17 89.74.125.*]
Witam
Właśnie przyjechałam z upragnionych wakacji, które okazały się totalnym niewypałem.
Prośba o pomoc w napisaniu reklamacji do biura podróży (szablon?), może jakieś dodatkowe sugestie.
Zupełnie nie wiem jak mam się do tego zabrać.
pozdrawiam
Ada
odpowiedz »

Reklamacja do biura podróży [2013-07-23 11:03 212.180.211.*]
ja jestem po zakończonej sprawie z biurem podróży. Na szczęście dostałam odszkodowanie, bo inaczej sprawiedliwości nie byłoby na świecie. mogę teraz komuś poradzić co z tym robić. mój mail: magramazureczek@wp.pl odpowiedz »

Reklamacja do biura podróży [2013-10-01 20:38 81.190.246.*]
Witam!Właśnie wróciłam z 2 tygodniowej wycieczki w Egipcie organizowanej przez Alfa Star.Tydzień spędzony w Tabie to jakiś koszmar-obóz przetrwania, za który zapłaciłam cięzko zarobione pieniądze.Na szczęście jeden z rezydentów był ok ii na naszą prośbę załatwił na zmianę hotelu w Sharmie w którym spędziłyśmy niezapomniane chwile.Niestety z naszej 12 osobowej grupki wczasowiczów w Tabie nie wszyscy mieli takie szczęście jak my, ponieważ wycieczkę mieli wykupioną na 7 dni w związku z czym cały urlop mieli zmarnowany. Bardzo proszę o wskazówki jak odzyskać od biura pieniądze za zmarnowany urlop
Pozdrawiam
Hania
odpowiedz »

Reklamacja do biura podróży [2013-09-09 14:35 109.95.149.*]
hej chciałam napisać pod podany e mail ale nie chce mi wysłać pisze reklamacje jak możesz coś doradzić napisz dona28-28@o2.pl odpowiedz »


Powrót do wątkówOdśwież

Ta strona używa COOKIES. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Szczegóły w regulaminie.
OK, zamknij