TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Forum grupa: Turystyka na świecie

Coraz więcej pasażerów Ryanair

Data wysłania: 2007-01-11 15:23 Autor: Czytelnik IP automat

Aktualność:
Tanie linie lotnicze Ryanair zarabiają coraz więcej. Zysk netto tego irlandzkiego przewoźnika w pierwszym kwartale bieżącego roku osiągnął wysokość 53,1 mln euro. Jest to aż 21% więcej. Z usług Ryanair skorzystało 6,6 mln pasażerów, czyli 28% więcej niż rok wcześniej.

Ryanair zapowiada, że do końca tego roku zwiększy konkurencję w branży i spowoduje, że konkurenci będą musieli obnizyć ceny przelotów.

    • skandaliczna obsługa klientów przez Ryanair 

      [2007-01-11 15:23 83.8.40.*]

      Jestem oburzony sposobem obsługiwania klientów przez firmę Ryanair. Na początku stycznia b.r. dokonałem poprzez internet rezerwacji przelotu z Wrocławia do Glsgow Prestwick na dzień 11.03.2007 r. W komputerze odczytałem informację, że operacja ta została zakończona i w ciągu 24 godzin otrzymam potwierdzenie w postaci e-mail. Do dzisiejszego dnia informacja ta do mnie nie dotarła, a minęło już 10 dni. Próbowałem zadzwonić do firmy Ryanair, aby sprawdzić, czy faktycznie mam zarezerwowany bilet, jednak żaden z dwóch podanych na stronie internetowej tej firmy telefonów nie odpowiada. Postanowiłem więc pojechać na wrocławskie lotnisko (ok. 160 km od mojego miejsca zamieszkania) i tam na miejscu w biurze Ryanair-a zasięgnąć informacji, czy rezerwacja została dokonana. Pracownice biura powiadomiły mnie jednak, że żadnych informacji mi nie udzielą ponieważ system komputerowy jest zajęty i trzeba czekać do godz. 16 aż skończą się odprawy pasażerów, a była dopiero godz. 13. Uznałem, że nie ma sensu czekać 3 godziny, aby załatwić tak prostą wydawałoby się sprawę, więc poprosiłem o numer ich telefonu, abym mógł z domu zatelefonować i sprawdzić bezpośrednio u nich swoją rezerwację, gdyż telefony podane na stronie internetowej nie odpowiadają. Odpowiedziano mi, że niestety nie mają we Wrocławiu telefonu dla swoich klientów. Pytam, więc jak w końcu mam sprawdzić, czy rezerwacja została dokonana. Podano mi wtedy numer telefonu do Irlandii. Niestety tam też telefon milczy. Czy to nie jest skandal ?! Stojąc przy okienku biura Ryanair-a we Wrocławiu trzeba dzwonić do Irlandii, aby uzyskać informację o rezerwacji przelotu z Wrocławia, przy czym żaden z podanych numerów telefonu nie odpowiada. Aż się nie chce wierzyć, że w XXI wieku takie rzeczy są możliwe. Skandal i kompromitacja!!!   odpowiedz »

      • skandaliczna obsługa klientów przez Ryanair 

        [2007-04-20 10:27 89.60.226.*]

        Zamowilam przez internet i oplacilam karta kredytowa lot w obie strony z Krakowa do Frankfurtu-Hahn na dzien 6.06.07. Otrzymalam potwierdzenie. W dniu 16.04.07 powiadomil mnie Ryanair, ze te loty od maja 2007 zostaja anulowane. Moge leciec z Wroclawia albo zostanie mi zwrocony pelen koszt biletu. Wypenilam zadany dokument, niestety wyslac go mailem nie moglam, ani tez zadzwonic. Bylo to po prostu niemozliwe.
        Poniewaz mieszkam w Niemczech mam zamiar zwrocic sie do niemieckiej prasy aby opisala moj przypadek. Mysle, ze nie jestem pierwsza i ostatnia, ktora zostala oszukana przez Ryanair.
        Elzbieta Cyfus, Niemcy   odpowiedz »

        • skandaliczna obsługa klientów przez Ryanair 

          [2008-03-31 16:01 79.76.95.*]

          tez zamowilem i czekam na numer potwierdzenia dzwonilem dzis do nich ale nie ma mojej rezerwacji w komputerze zobaczymy co dalej ,mam jeszcze troche czasu na kupienie pistoletu od rambo i wjezdzam tam do nich   odpowiedz »

          • skandaliczna obsługa klientów przez Ryanair 

            [2008-04-16 08:05 213.227.87.*]

            mam ten sam problem, brak potwierdzenia :( probuje sie dodzwonic ale bez skutku :( na jaki nr dzwoniles ??? no i co dalej ?? ja sprawdzalam rezerwacje na stronce i tez jej nie ma w systemie. Na wydruku mam status oczekujacej , tak samo jak z zaplata:oczekujaca.... sama nie wiem co robic, moze tej rezerwacji po prostu nie ma i trzeba zarezerwowac od nowa?   odpowiedz »

            • skandaliczna obsługa klientów przez Ryanair 

              [2008-04-23 12:51 85.128.108.*]

              zamowilem niedawno bilet i wszystko wygladalo normalnie jednak czekam od kilku dobrych dni na e-maila z potwierdzeniem lotu , na stronie rowniez mam status "oczekujacy" , probuje sie dodzwonic do nich ale bez skutku... , caly czas zajety , nie wiem co mam robic ... pomocy!   odpowiedz »

              • skandaliczna obsługa klientów przez Ryanair 

                [2008-05-13 15:40 195.66.88.*]

                Żeby nie było, że jest lepiej. Nie jest. Różnież czekam na potwierdzenie lotu.   odpowiedz »

                • skandaliczna obsługa klientów przez Ryanair 

                  [2008-05-15 10:37 92.40.49.*]

                  ja tez mam ten sam problem. I co wkoncu dostaliscie to potwierdzenie??pozdro   odpowiedz »

                  • skandaliczna obsługa klientów przez Ryanair 

                    [2008-05-26 09:41 77.100.10.*]

                    czy dostaliscie to potwierdzenie ja mam lot pojutrze lece z dzieciakiem i chcialabym wiedziec jak to wyjasnia sie na lotnisku.czy moze kupic bilet od nowa   odpowiedz »

                    • skandaliczna obsługa klientów przez Ryanair 

                      [2008-09-07 19:34 213.158.196.*]

                      Kupiłem 4 bilety z poznania do barcelona(girona). po wykonaniu wszystkich czynności potwierdzenie dostałem w ciagu minuty.
                      mialem wczesniej takie problemy jak wyżej opisujecie i okazalo sie że nie miałem ustalonych limitów debetowych i moja tranzakcja nie mogla zostac potwierdzona. Po ustaleniu tych limitów zadziałało od razu. Znajomy kupował 3 bilety na ten sam lot karta kredytowa i dostal potwierdzenie w tej samej sekundzie.   odpowiedz »

                      • skandaliczna obsługa klientów przez Ryanair 

                        [2008-09-25 17:14 83.29.56.*]

                        w jaki sposob ustalic te limity debetowe? trzeba isc do banku? iel one maja wynosic?czy jesli ustale limity to pobierze pieniadze z konta i dostane potwierdzenie n amaila?   odpowiedz »

                        • skandaliczna obsługa klientów przez Ryanair 

                          [2009-11-04 01:31 89.228.159.*]

                          Mam identyczny problem i mam nadzieje ze to tylko ten dziwny limit.   odpowiedz »

                          • skandaliczna obsługa klientów przez Ryanair 

                            [2011-02-02 00:45 78.88.218.*]

                            W razie problemów z rezerwacją polecam moją aukcję. U mnie płacisz za przelew tylko 3,50, a formalności załatwiam za Ciebie. http://allegro. pl/rezerwacje-ryanair-oszczedzasz-17-zl- na-bilecie-i1431819588. html   odpowiedz »

                        • skandaliczna obsługa klientów przez Ryanair 

                          [2010-09-27 17:22 85.222.107.*]

                          Mam podobny problem z Ryanair'em, kilka dni już czekam na potweirdzenie a pieniądze z konta nie zostały pobrane. Jeśli chodzi o te limity - jeśli masz opcję by kontrolować konto przez www to tam na pewno masz taką opcję, ja właśnie zmieniłam te limity i czekam aż może w końcu łaskawie takie potwierdzenie dostanę. Swoją drogą - przydałoby się na stronie Ryanair'a info na temat wymaganych ustawień konta - jak widać nie każdy wie o co chodzi..   odpowiedz »

                    • skandaliczna obsługa klientów przez Ryanair 

                      [2009-06-14 18:41 82.160.182.*]

                      hey, mam ptanie odnosnie zamieszczonej przez Ciebie informacji odnosnie potwierdzenia lotu liniami Ryanair , dostalas to potwierdzenie? a jesli nie to czy polecialas tam gdzie chcials?   odpowiedz »

            • skandaliczna obsługa klientów przez Ryanair 

              [2008-04-29 09:44 145.64.134.*]

              dolaczam sie do Was, juz prawie tydzien temu zamowilem bilet i ... nic, nie wiem czy mam ta rezerwacje czy tez powinienem to zrobic jeszcze raz. Dzwonie na Infolinie do kilku krajow jednoczesnie ... bez skutku. Po prostu nie moge uwierzyc ze to jest firma ktora posiada samoloty i swiadczy uslugi w wielu krajach, to raczej "latajacy Holender";-).
              Aha, i jeszcze jedno, takiego "nabijania w butelke" to dawno nie przezylem (moze dlatego ze nie mieszkam juz w tym pieknym kraju), rezerwuje bilet z Polski do Angli (za 50PLN) i z powrotem (0PLN) i wychodzi mi... 80 Euro. Po co ten caly cyrk, Lufhansa latam z Niemiec do Polski i cena na poczatku jest 90€ ale na koncu tez? I jeszcze cos, pobieranie oplat od kart kredytowych, ktore to sa najbardziej rozpowszechnionym srodkiem platniczym na swiecie i to nie od sumy koncowej tylko od czesci skladowych tejze sumy (ilosc osob + ilosc lotow) odbiera mi glos, pzdr.   odpowiedz »

      • skandaliczna obsługa klientów przez Ryanair 

        [2007-10-22 09:40 195.136.148.*]

        Ja od dwóch tygodni próbuję skontaktować się telefonicznie z tą firmą. Bez skutku. Co więcej obdzwoniłem wszystkie numery, które podane są na stronie czy ok. 20 państw i cisza ! Na lotnisku w Londynie zabrano mi numer potwierdzenia czyli wydruk z maila. Niestety na swojej skrzynce mailowej tej wiadomości już nie mam. Nie mam pojęcia w jaki sposób dowiedzieć się o numerze swojej rezerwacji. Znając politykę "tanich linii" są w stanie nie wpuścić mnie na pokład i zmusić do kupienia nowego biletu. Są fatalni :((   odpowiedz »

      • skandaliczna obsługa klientów przez Ryanair 

        [2008-04-17 12:45 84.203.37.*]

        I jak to sie skonczylo? Mieliscie te rezerwacje czy nie w koncu? Mam to samo, jutro lot a nie mam potwierdzenia dalej. POMOCY.   odpowiedz »

        • skandaliczna obsługa klientów przez Ryanair 

          [2008-04-26 18:33 83.25.52.*]

          Mam ten sam problem!! Tylko ze ja czekam od wczoraj ale jak czytam te komentarze to sie coraz bardziej niepokoje... W poniedzialek jade na lotnisko i mam nadzieje ze w punkcie Ryanair dowiem sie co z moim biletem!!   odpowiedz »

          • skandaliczna obsługa klientów przez Ryanair 

            [2008-05-19 19:40 85.128.108.*]

            odnosnie mojej wypowiedzi z dnia [2008-04-23 12:51]

            w dalszym stopniu jestem w kropce, telefony sa ciagle zajete , planowany moj lot juz za tydzien a tu potwierdzenia jak nie bylo tak nie ma , jutro zamierzm "uderzyc" na lotnisko i sie dowiedziec co jest grane, cos czuje ze bedzie nieprzyjemnie...   odpowiedz »

            • skandaliczna obsługa klientów przez Ryanair 

              [2008-06-05 11:03 89.78.144.*]

              napisz proszę co zrobiłes/as. Ja czekam juz ponad tydzien na potwierdzenie, nie wiem czy tez nie powinnam sie przejechać na lotnisko...   odpowiedz »

      • skandaliczna obsługa klientów przez Ryanair 

        [2008-05-12 18:50 87.206.203.*]

        mam ten sam problem!!! okazuje sie ze w polsce nie ma biura obslugi klienta tych linii (dzwonilam na infolinie) powiedzieli ze mam zadzwonic do berlina gdzie obsluza mnie po Polsku tam zglosila sie automatyczna sekretarka i powiedziala ze dzwnic do Dublina tam nikt nie odbiera. Nie mam potwierdzenia nie mam numeru? Co robic?   odpowiedz »

      • skandaliczna obsługa klientów przez Ryanair 

        [2008-09-12 14:01 217.87.245.*]

        jestem bardzo tym faktem poruszona bo z kolei ja od wielu lat tzn.4 latam tanimi liniami i rowniez ta od frankfurt hanh do dansig gdansk i nigdy nie mialam problemu z rezerwacja - place visa i po potwierdzeniu transakcji w ok. 2-5 min. mam potwierdzenie czasami autom. jest juz e.mail - natomiast co moge powiedziec to obsluga w samolocie jest zeczywiscie nie mila i to co i bardzo przeszkadzalo zima nikt nie powiadomil nas predzej o odwolaniu lotu - choc zdaje sobie sprawe ze to tanie linie - i szczescie ze w gdansku mam rodzine bo z 2 malutkich dzieci byla bym w nocy na lotnisku - pozdr.   odpowiedz »

      • skandaliczna obsługa klientów przez Ryanair 

        [2008-09-27 23:10 82.17.136.*]

        witam mam podobny problem co zalozyciel tematu zakupilem okolo 2 tygodni temu bilet z east midlans (UK) do lodzi i do dnia dzisiejszego nie otrzymalem potwierdzenia na maila fak ze tymi linijami latalem wielokrotnie z dublina do warszawy i na lotniku tylko raz poprosili o bilet elektorniczny ktorego nie mialem i glupio wygladalo jak trzeba bylo wlaczyc kompa i pokazywac numere teraz mam troszke wiekszy problem bo fakt ze zaraz po dokonaniu przelewu widzialem numer rezerwacji ktory spisalem w telefon ale niestety w weekend telefon zgubilem a potwierdzenia na mailu nie mam co robic???   odpowiedz »

      • skandaliczna obsługa klientów przez Ryanair 

        [2008-12-17 17:47 83.22.253.*]

        taaa jezeli chodzi o ryanair to nigdy w zyciu nie dostalam zadnego potwierdzenia rezerwacji biletów .. a korzystam z tych lini dosyc czesto. dzieki Bogu niegdy tez nie mialam problemow przy odprawie czy cos. przede mna kolejny lot bilety rezerwowalam miesiac temu i do tej pory nie otrzymalam potwierdzenia na maila :D coz... taki jest wlasnie ryanair :S   odpowiedz »

      • skandaliczna obsługa klientów przez Ryanair 

        [2009-01-20 16:54 86.5.228.*]

        witam wszystkich ja też miałem bardzo przykrą niespodzianke od tej firmy, w styczniu zabukowałem bilet z east midlands do wrocławia, odprawa zaczyna sie 2 godz przed odlotem i kończy 40 min przed godziną odlotu taki dostałem regulamin, na lotnisko dotrarłem na 50 min przed odlotem wiec miałem jeszcze 10 min czasu ale odprawa była już zamknięta w informacji ryanair kobieta powiedziała mi tylko tyle ze jest już zamknięte i następny lot jest w niedziele gdy stanowczo domagałem się odprawy została wezwana ochrona i kazano mi opuścic lotnisko na koniec powiedziano mi że z ryanair juz nigdy nie będę mógł latać jak można tak postąpić złamali swój własny regulamin, byłem stałym pasażerem tych lini, jezeli tak traktuje sie pasazerów to ja dziękuje za taką tanią linie, złodzieje i nic więcej.   odpowiedz »

      • skandaliczna obsługa klientów przez Ryanair 

        [2009-02-02 19:52 89.127.250.*]

        Witam!ja również nie moge sie dodzwonić do biura!to jest skandal   odpowiedz »

      • skandaliczna obsługa klientów przez Ryanair 

        [2009-05-03 14:30 79.97.87.*]

        Ja przezylem jeszce wiekszy skandal ze strony tych lini. W sobote 02. 05. 2009 mialem lot z Dublina do Poznania o godz. 6.00. Koniec odprawy jest na 40 minut przed odlotem, odprawilem sie na 50 minut przed planowanym odlotem. Z biletem w reku czekalem w kolejce 45 minut by przejsc kontrole osobista, 5 min zajelo dobiegniecie do bramki odlotu! I tam sie dowiedzialem, ze nie mam juz szans na wylot - byla godz. 6.00. Wrocilem do miejsca obslugi, by odzyskac koszty biletu lub w zamian otrzymac inny lot. Pani powiedziala mi, ze to nie wina ich lini tylko winna obslugi lotniska! Zastanawiam sie po co w ogole mnie odprawiono? Potem zajelo mi 2 godz. odzyskania bagazu. Tez musiaem dzwonic do obslugi tych lini przez godzine, bo nikt nie raczyl odbierac. Podroz do Polski wyniesie mnie teraz ponad 400e. To skandal. Nigdy juz z tych lini nie skorzystam i kazdemu bede odradzal ich uslug.   odpowiedz »

      • problem? pilne!  

        [2009-05-05 19:07 81.108.132.*]

        Witam!
        ja mam następujący problem. Dzisiaj dokonałem zakupu biletu na trasie liverpool-wroclaw na 10czerwca br. Wybrałem opcje 1 bagażu rejestrowanego i odprawa online(taka opcja jest możliwa od marca tego roku). Teraz pojawia się problem, a właściwie moje niedopatrzenie. W regulaminie jest napisane, że rezerwacji online można dokonać od 15 dni do 4godzin przed planowanym lotem i tak wieć próbując wydrukować kartę pokładową wyskoczył mi taki właśnie komunikat, że jest to nie możliwe, bo nie zostały spełnione warunki zawarte w regulaminie, te o których wspomniałem. Zastanawiam się tylko, co teraz mam zrobić z moim biletem. Potwierdzenie na mail-u już jest, zapłaciłem za wszystko z tym, że opłata za odprawę online jest inna od tej pobieranej na lotnisku. Mam pytanie w związku z tym, czy ktoś z Was znalazł już się w podobnej sytuacji i jakie moga być komplikacje? Nie wiem, czy wystarczy, że w dniu odlotu stane jak zwykle w kolejce do okienka na lotnisku i dopłacę różnicę w cenie za odprawę (online/lotnisko), czy mogą być jeszcze jakieś problemy. Z góry dzięki za odpowiedź tutaj, lecz najchętniej mailowo. pozdrawiam, arek   odpowiedz »

        • Odprawa przez internet Ryanair- 

          [2009-10-04 09:47 93.179.238.*]

          Odprawiając się przez internet na lot Londyn Stansted - Marsylia w dniu 10 października br pomyłkowo wpisała ważność paszportu 2011r zamiast 2012 r. Wszystkie inne dane są prawidłowe. Proszę o pomoc jak naprawić błąd na karcie pokładowej. Dziękuję Krystyna   odpowiedz »

          • Odprawa przez internet Ryanair- 

            [2011-05-06 18:32 83.109.106.*]

            gdyby ktos mial ten sam problem to trzeba zadzwonic na infolinie i po angielsku wytlumaczyc problem. beda pytac o wszystkie dane, tj. nr.rezerwacji, karte platnicza, adres itp. jak wszystko bedzie ok to zmienia ci te dane na prawidlowe. ja zrobilam blad w nazwisku mojego chlopaka i musialm to skorygowac. lepsze to niz zmiana nazwiska pasazera o "wdziecznej" kwocie za ten uczynek!!! pani byla niemila ale skorygowala blad. Uff!   odpowiedz »

      • skandaliczna obsługa klientów przez Ryanair 

        [2010-10-12 15:41 80.0.151.*]

        Witam, a ja mam takie pytanie bo jak wszyscy tutaj kupiłem bilet na linie Ryanair, dostałem potwierdzenie, odprawiłem sie online i po odprawie zauważyłem że w nazwisku brakuje jednej literki. Co mam zrobić bo danych zmienić już nie można po odprawie online? jechać na lotniko wyjaśnić czy może miał ktoś taki przypadek???   odpowiedz »

      • blednie wpisane dane-co zrobic??? 

        [2011-05-06 18:39 83.109.106.*]

        gdyby ktos mial ten problem to trzeba zadzwonic na infolinie i po angielsku wytlumaczyc problem. chcialam skontaktowac sie poprzez infolinie w PL ale nie dzialal numer, z racji tego iz mieszkam zagranica. po wysluchaniu roznych informacji i muzyki, lekko sie wkurzajac wkoncu ktos odebral. beda pytac o twoje dane, tj. nr.rezerwacji, karte platnicza, adres itp. jak wszystko bedzie ok to zmienia ci blednie wpisane dane na prawidlowe. ja zrobilam blad w nazwisku mojego chlopaka i musialm to skorygowac. lepsze to niz zmiana nazwiska pasazera o "wdziecznej" kwocie za ten uczynek, jaka przedstawia nam ryanair!!! pani byla niemila ale skorygowala blad. Uff! tak wiec angielski potrzebny od zaraz!   odpowiedz »

      • skandaliczna obsługa klientów przez Ryanair 

        [2014-03-06 21:49 92.232.49.*]

        Ktoś kupił bilety z mojej karty a oni nie chcą udestepnic danych tej osoby na ktorą jest bilet z mojej karty kupiony wykonałem setki telefonów i nic nie potrafią powiedzieć skandal !!! nigdy wiecej nie polece tymi liniami   odpowiedz »

    • Bagaż nie dotarł!!! 

      [2007-07-03 19:52 83.20.40.*]

      Ja rowniez zostalam skandalicznie potraktowana przez firme Ryanair. Wracam rok temu z Irlandii, czekam na bagaż, a tu go nie ma, po prostu. Ide do biura rzeczy znalezionych i tam mowia mi, ze zamiast do Wroclawia moj bagaz polecial do Londynu-bardzo smieszne!!! Kazali mi samej pojechac do Poznania na lotnisko w ten sam dzien wieczorem,na wlasny koszt(bo tam mialam najblizej).Jestem prawie na Lawicy i nagle otrzymuje telefon, ze niestety, ale jeszcze nie bedzie mojego bagazu, bo ktos nie zdolal go wlozyc na wozek!!!Co za kretyni!!! Wiec musialam w koncu na drugi dzien jechac jeszcze raz do Poznania!!! Jeszcze do tego moj bagaz byl zniszczony!!! Napisalam list z zazaleniem do biura w Dublinie,oczywiscie po angielsku, dolaczylam dowod zagubienia bagazu itd, napisalam ile chce odszkodowania (oczywiscie dla nich byla to bardzo mala suma), podalam nr konta i nic!!!!! Odpisali mi, ze oni nic nie moga zrobic, dopoki nie bede miala dowodu zakupu bagazu, zdjec, itd!!! Stwierdzilam "Walcie sie!!!!" Teraz tez zarezerwowalam bilet kilka dni temu i czekam na potwierdzenie!!!!! Rzeczywiscie, linie tanie i do kitu-pasuje!!!   odpowiedz »

      • Bagaż nie dotarł!!! 

        [2008-03-06 09:48 85.19.67.*]

        Nie tylko zdaza sie to niestety w tanich liniach. Latam SASem do Norwegii juz dwa razy zaginal moj bagaz. Niestety tym razem sie nie znalazl. Dzwonilem wszedzie do Gdanska, Kopenhagi, Krsistiansandu, do SAS i biur rzeczy znalezionych wszyscy to olewaja. Niestety znieczulica zawodowa. Umieszczaja annons w World Tracer i reszte maja w nosie. Znajdzie sie to sie znajdzie, nie to nie. Nie wazne ze czlowiek siedzi sam w obcym kraju bez podstawowych rzeczy. Cale zycie podrozuje i nigdy nie spotkala mnie tak ch... sytuacja. Pozdrawiam.
        PS. Polecam unikac SASu szczegolnie lotow przez Kopenhage. Podobno tam zaginiecie bagazu to normalka.   odpowiedz »

    • Coraz więcej pasażerów Ryanair 

      [2008-05-27 11:01 83.26.207.*]

      ja dostalam potwierdzenie tedo samego dnia.Chyba jestem farciara.Ale mam pytanie: potwierdzenie jest tylko dla mnie czy musze jakis link wcisnac? Bo tam jest tak namieszane.Pomozcie!   odpowiedz »

      • Coraz więcej pasażerów Ryanair 

        [2008-06-21 22:01 86.149.195.*]

        Po otzrymaniu maila nie musisz nic wciskac.
        To nie jest ani zla, ani dobra linia. Latam kilka razy do roku ta linia i tylko 1 raz mialen godzinne spoznienie.
        Po kupienieu biletu i zaplaceniu karta w internecie wyswietla sie strona z tymi samymi danymi ktore otrzymacie w mailu. Normalny czlowiek zapisuje sobie numer rezerwacji. Jest wypisany duzymi literami na wysokosci oczu.
        Jezeli nawet nie otrzymacie maila to zalogujecie sie na ich stronie i sprawdzacie swoje dane i status.   odpowiedz »

    • Nie dostałam e-maila 

      [2008-09-01 17:08 83.238.240.*]

      Nie wiem co mam robic, mam wydrukowaną stronę z informacją, że rezerwacja jest gotowa, ale nie mam potwierdzenia e-mailem. Pieniądze mam pobrane z konta.   odpowiedz »

    • Coraz więcej pasażerów Ryanair 

      [2009-07-20 16:42 85.31.253.*]

      A ja mam taki problem do ktorejgo jestem pewien Fakty sa takie 14.07.09 o godz 1:17 kopiłem bilet o godz 1:15 zmienilem limit na karcie debetowe o 1:18 dostałem potwierdzenie rezerwacji o kupionym bilecie. Wszystkie próby wcześniejszego kupienia biletów były odrzucane razem z rezerwacją z powodu limitu na karcie debetowej. A w banku podają mi ze 13 lipca kupiłem bilet i zalegam z druga rezerwacją z 14 lipca ( przelew jest zablokowany z braków srodków na koncie i przez co zablokwoany jest moj rachubnek bankowy ) i co ja mam teraz zrobic ??   odpowiedz »

    • WAZNA WAZNE WAZNE 

      [2009-08-19 09:14 86.150.73.*]

      moze ktos moze odpowiedziec mi na pytanie bo zamowilam sobie juz bardzo dawno bilet ale nie doczytalam ze jezeli przechodze odprawe on-line musze go potwierdzic do 15 dni a tego nie zrobilam:/ moze ktos wie czy ten bilet przepada czy moge cos jeszcze zrobic????? z gory dziekuje za odp   odpowiedz »

    • Coraz więcej pasażerów Ryanair 

      [2009-12-07 22:26 82.21.234.*]

      HEJKA ja mam podobna sytuacje chociaz dostalam numer rezerwacji pokazane ze niby pieniadze sa pobrane.. ale nie sciagnelo mi pieniedzy z konta .... i co teraz?? zamawiac 2 bilet czy czekac??   odpowiedz »

      • Coraz więcej pasażerów Ryanair 

        [2009-12-20 00:40 62.141.249.*]

        natomiast ja zamówiłam bilety, 2-a razy odrzuciło mi transakcję-płatność kartą (dzwoniłam do Banku - podobno brakło pieniędzy na koncie).
        Robię więc rezerwację po raz trzeci i oto finał!!!--- pieniądze za bilet raz pobrane!!!, druga transakcja czyli kwota pieniędzy za bilet czeka na realizację. No czegoś takiego się nie spodziewałam. Ciekawe czy zdążę wyjaśnić sytuację aby po raz drugi nie zabrano mi pieniędzy z konta.   odpowiedz »

    • Coraz więcej pasażerów Ryanair 

      [2011-03-27 16:55 87.11.236.*]

      Z Ryanairem można latać do Rzymu ! polecam noclegi: olaressa@hotmail.com, dziewczyna ma bogatą bazę danych noclegów w Rzymie, w każdej dzielnicy ! Wystarczy się odezwać i w odpowiedzi dostaje się kilka opcji, śliczne mieszkania i pokoje, sympatyczna. Jak tanio to nie tylko przelot ale i nocleg!   odpowiedz »

 
     

Forum gorące tematy

Forum gorące tematy
Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję