TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Forum grupa: Biura turystyczne

Nowa koncepcja biur w Rainbow Tours

Data wysłania: 2012-01-05 13:05 Autor: Czytelnik IP automat

Aktualność:
20 grudnia 2011 roku Rainbow Tours uruchomił nowy firmowy salon w Warszawie na ulicy Marynarskiej 15 w parku biznesowym New City. Salon jest przykładem szerszej koncepcji powiązania sprzedaży produktów turystycznych ze wzmożonymi działaniami w zakresie działań Business to Business (B2B). To zupełnie inne podejście do tematu funkcji jakie powinno spełniać biuro sprzedaży.

- Jesteśmy pewni, że doskonała lokalizacja w parku biznesowym oraz stworzenie idealnych warunków do obsługi nie tylko klientów indywidualnych ale również korporacyjnych okaże się sukcesem - mówi Stanisław Franiak, dyrektor sprzedaży w Rainbow Tours.

Na powierzchni ponad 100 metrów kwadratowych znajduje się biuro obsługi klienta w którym przewidziano docelowe zatrudnienie dla czterech osób w tym dla kasjerów lotniczych. Oprócz tego touroperator przewidział miejsce do obsługi wszelkich form turystyki biznesowej począwszy od spotkań, konferencji czy eventów, aż po imprezy typu incentive, czyli miedzy innymi wyjazdy motywacyjne, integracyjne oraz wyjazdy grupowe dostosowane do wymagań klienta.

W biurze wygospodarowano również powierzchnię na małą salkę konferencyjną, która stwarza warunki do prowadzenia wszelkich rozmów biznesowych z potencjalnymi klientami korporacyjnymi oraz kontrahentami. Istotną nowością dopełniającą charakter miejsca jest zupełnie zmieniony w stosunku do dotychczasowych standardów wystrój biura, który idealnie wpisuje się w konwencję biznesowego charakteru oraz funkcją nowego salonu.

Następnym biurem powstającym w prestiżowej okolicy i z podobną stylistyką wnętrza jest biuro w Wilanowie. Otwarcie planowane jest na druga połowę stycznia.

    • Nowy wystrój biura 

      [2012-01-05 13:05 178.73.50.*]

      Na zdjęciu wygląda pięknie, zjawiskowo wręcz. Mieszkam na drugim końcu miasta, ale chętnie pojadę kupić wycieczkę w takim miejscu. Brawo dla Rainbow!   odpowiedz »

      • Nowy wystrój biura 

        [2012-01-05 21:28 89.78.153.*]

        No brawo jeśli zakup swoich wczasów uzależnia ktoś od wystroju biura:)
        A co z wystrojem pokoju hotelowego na swoich wczasach ?   odpowiedz »

    • Nowy wystrój biura 

      [2012-01-05 21:37 94.75.65.*]

        odpowiedz »

    • Nowy wystrój biura 

      [2012-01-05 21:41 94.75.65.*]

      moim zdaniem nic nowego. jest wiele biur zajmujących się zarowno sprzedażą oferty turystycznej własnej oraz agencyjnej, przy jednoczesnej produkcji oferty incentive i sprzedaży biletów lotniczych.
      trzeba się umieć tylko chwalić. PR.
      a Pani która wybiera sie kupić wycieczkę tylko ze względu na piękny wystrój biura polecam zamiast wycieczki z katalogu Rainbowa, wycieczkę po pięknych biurach podróży w Polsce, skoro się tak zachwyciła. będzie taniej a też pięknie.   odpowiedz »

      • Nowy wystrój biura 

        [2012-01-06 14:07 178.73.50.*]

        Tylko, że tych pięknych biur sprzedaży to jak na lekarstwo w Polsce :( Odbyłam taką wycieczkę po biurach jakiś czas temu, przy okazji prezentacji dla branży, dlatego zachwyciła mnie fota biura Rainbow. Miło jest kupować w ładnych, oryginalnych i inspirujących miejscach.   odpowiedz »

        • Nowy wystrój biura 

          [2012-01-07 01:41 94.75.65.*]

          tylko nie wiem czy Pani zwróciła uwagę, że to biuro nie powstało gdzieś w Polsce, tylko w Warszawie, a tu to nic nadzwyczajnego.
          poza tym chyba lepiej żeby personel był inspirujący i serwis biura podczas wakacji, niż samo biuro, prawda?   odpowiedz »

          • Nowy wystrój biura 

            [2012-01-09 10:23 89.72.137.*]

            Zgadzam się z przedmówczynią jak na Warszawę to nic nadzwyczajnego. dobry PR i tyle. Oby przełożyło się to na wysoką jakość proponowanych imprez bo te połączenia antenowe na trasach to jakaś masakra.   odpowiedz »

    • Nowy wystrój biura 

      [2013-01-07 14:22 84.10.172.*]

      Firma się rozwija, otwiera nowe biura, a na samolot w czasie wycieczki Hiszpania-Portugalia trzeba było czekać 3 godz. w dniu wylotu i 3 godz. w dniu powrotu. Nikt z przedstawicieli biura nie pojawił się ,żeby nas o tym poinformować. Na czymś trzeba oszczędzać żeby biuro było piękne.   odpowiedz »

 
     

Forum gorące tematy

Forum gorące tematy
Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję