TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej

Forum grupa: Biura turystyczne

OASIS TOUR - NIE DAJCIE SIĘ OSZUKAĆ

Data wysłania: 2007-10-22 19:39 Autor: Czytelnik IP 212.2.101.*

W dniach 11.10.-18.10. byłam z tym biurem w Egipcie/Hurghada. Tragedia! Zmienili nam hotel 5* na jakieś bungalowy, gdzie były na terenie szczury i robactwo na stołówce. Wszystko mamy udokumentowane na zdjęciach!
Rezydent Magda Winiewska nie pojawiła się na dyżurach, potem nie można się było do niej dodzwonić. Druga Rezydentka, jej pomocnica Anna Tomczyk - przyszła na spotkanie kompletnie nieprzygotowana i niekompetentna! Nie umiała nam w ogóle udzielić informacji. Już nie wspomne, że nie miała żadnego dokumentu potwierdzającego jej zatrudnienie dla Oasis Tour. Na nasze pytania bała się cokolwiek odpowiedzieć, w trakcie rozmowy próbowała uciec ze spotkania, na co jej nie pozwolono - musieliśmy wzywać policję turystyczną do hotelu.
Przestrzegam wszystkich, aby nie dać się omamić - to biuro podróży OASIS TOUR to porażka! W naszym "hotelu" było więcej takich osób jak my. Wrzucili nas do jednego wora i wmawiano, że hotel jest wyższy standartem od wykupionego, do którego nie trafiliśmy. A to nie prawda. Specjalnie pojechalismy do tamtego hotelu i zrobiliśmy zdjęcia! wiec mamy porównanie!
Uważajcie na to biuro i nie jedźcie z nimi bo to strata pieniędzy, czasu i zdrowia!

• OASIS TOUR - NIE DAJCIE SIĘ OSZUKAĆ

[2007-10-22 19:45 212.2.101.*]

muszę jeszcze dodać, że biuro OASIS nie dało nam szansy wykupienia wycieczek do KAIRU i LUXORU! Nie było u kogo wykupić wycieczki, bo rezydent pojawił się raz, następnego dnia po przylocie i nigdy więcej! Po co więc lecieć do Egiptu? Plaże są wszędzie. A nam zależało na zwiedzaniu. już nie wspomne, że była to nasza podróż poślubna - dla nas porażka.
      Składam reklamacje i zażalenie do biura, zobaczymy co nam się uda wywalczyć. 3majcie kciuki!   odpowiedz »

• OASIS TOUR - NIE DAJCIE SIĘ OSZUKAĆ

[2007-11-26 12:30 83.24.31.*]

rzeczywiście tak było - uczestniczyliśmy z żoną w wycieczce w podobnym terminie.
        Biuro podróży powinni zamknąć - pracownicy bez kompetencji.
        Składam skarbę na biuro i będę się sądził, bo zamiast urlopu mieliśmy tydzień stresu!   odpowiedz »

Forum gorące tematy

Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.