TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






Forum grupa: Biura turystyczne

Effie za kampanię telewizyjną Triady

Data wysłania: 2005-11-04 14:47 Autor: Czytelnik IP automat

Aktualność:
24 października 2005 roku statuetką Brązowego Effie w kategorii "Usługi" wyróżniona została reklama biura podróży Triada, przygotowana przez agencję PZL.

Kampania reklamowa Triady pt. "Szła dzieweczka do laseczka" znana jest nam wszystkim z telewizji. Z badań przeprowadzonych po kampanii wynika, iż reklama nie tylko bardzo podobała są od strony pomysłu i kreacji, ale też przyczyniła się do poprawy wizerunku firmy i marki TRIADA oraz do zdecydowanego wzrostu rozpoznawalności marki w społeczeństwie.

Po kampanii telewizyjnej TRIADA była drugim (po ORBISIE) najlepiej rozpoznawalnym biurem podróży w Polsce.

Triada i agencja PZL otrzymała statuetkę Brązowego Effie w kategorii "Usługi", w której nominowane były również min: Gazeta Wyborcza, Radio 94, IKEA, mySAP.

Nagroda jest tym bardziej cenna, że w tym roku poziom konkursu był wyjątkowo wysoki, a jury bardzo oszczędne w przyznawaniu statuetek.

Statuetkę "Effie" Zarząd B.P. TRIADA odebrał na Gali w Teatrze Wielkim, w obecności mediów i całego środowiska reklamowego.

    • Kampania reklamowa... 

      [2005-11-04 14:47 999.999.999.*]

      ... ma niestety luźny związek z jakością usług, ilością reklamacji i ogólnym zadowoleniem klientów. ALPINA też miała niezłe reklamy, nawet z dobrym aktorem...   odpowiedz »

      • Alpina 

        [2005-11-04 15:55 999.999.999.*]

        Alpina miała jeden super pomysł (może kilka, ale nie licząc tych na wyrolowanie Klientów. Dekalog szczęśliwego Klienta:
        1. Człowiek rodzi się i żyje po to, by odpocząć z ALPINĄ TOUR.
        2. Kochaj ALPINĘ jak siebie samego.
        3. Praca jest męcząca, a wakacje z ALPINĄ - nie.
        4. Nadmiar odpoczynku z ALPINĄ nigdy nikomu nie zaszkodzi(ł).
        5. Jeśli widzisz kogoś odpoczywającego z ALPINĄ, zrób czym prędzej to samo.
        6. Jeśli zorganizowanie wczasów samemu sprawia Ci trudność, pozwól to zrobić ALPINIE.
        7. Jeśli masz kupić wczasy w ALPINIE jutro, zrób to dzisiaj, będziesz szczęśliwy o jeden dzień wcześniej.
        8. Jeśli ogranie Cię ochota kupić wczasy w innej firmie, usiądź i poczekaj, aż Ci przejdzie.
        9. Odpoczywaj w dzień, byś mógł śnić w nocy o wczasach z ALPINĄ.
        10. Praca uszlachetnia, LENISTWO Z ALPINĄ USZCZĘŚLIWIA.



        Jest to autentyczna reklama słynnego Biura Podróży ALPINA z Krakowa, które chyba niemal każdy "człowiek z branży" zna z jego spektakularnego upadku (Klienci do tej pory walczą o odszkodowania). Reklama była zamieszczona m.in. w przewodniku Pascala "Chorwacja oraz Słowenia, Jugosławia, Macedonia, Bośnia i Hercegowina", Bielsko Biała 1998. "Dekalog" przesyłam dla rozrywki... Czytanie reklam ALPINY nie jest zaraźliwe - nie martwcie się.   odpowiedz »

    • reklama Triady 

      [2005-11-04 15:42 999.999.999.*]

      Owszem rozpoznawalność marki Triady jest wysoka jak różnież wysokie niezadowolenie z jakości usług świadczonych przez te biuro. Niestety osobiście spotkałam się z niemiła obsługą, pracownicy nadal nie zdają sobie sprawy iż klient jest najważniejszy wszczególności w tym sektorze.   odpowiedz »

      • triada 

        [2005-11-10 12:05 999.999.999.*]

        Poczekamy, zobaczymy.
        Czas robi swoje, damy im szanse   odpowiedz »

 
     

Forum gorące tematy

Forum gorące tematy
Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję