TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






Forum grupa: Inne związane z branżą

Promocja Polski na CNN, BCC i w Time Magazine!

Data wysłania: 2005-12-07 16:24 Autor: Czytelnik IP automat

Aktualność:
Blisko 38 milionów osób - widzów CNN, BCC oraz czytelników zagranicznej prasy - m.in. Time Magazine zetknęło się z reklamą Polski.

Kampania promocyjna Polski trwała 6 tygodni. Składała się z 500 spotów telewizyjnych oraz 10 edycji reklamy prasowej. Motywem przewodnim kampanii telewizyjnej było bijące serce, będące metaforą położenia Polski w sercu Europy. Analogiczny motyw był elementem reklamy prasowej.

Efektem kampanii ma być zmiana wizerunku Polski w oczach cudzoziemców oraz wzrost zainteresowania Polską wśród biznesmenów i turystów.

Już teraz można zaobserwować pierwsze skutki kampanii - wzrosła o 43% liczba osób wchodzących na stronę internetową Polskiej Agencji Informacji i Inwestycji Zagranicznych. Więcej cudzoziemców dzwoni też do PAIiIZ z różnymi pytaniami.

Kampania promująca Polskę kosztowała 1,4 mln złotych.

    • I co pokazali? 

      [2005-12-07 16:24 999.999.999.*]

      Jak kacze władze stłumiły Paradę Równości w Poznaniu? Albo jak wyglądała parada w Krakowie w 2004? Albo jak o. rydzyk odprawia mszę i wygłasza szkoleniowe kazanie przed posiedzeniem sejmu???   odpowiedz »

      • odczep się 

        [2005-12-09 15:25 999.999.999.*]

        urbanie jeden!   odpowiedz »

 
     

Forum gorące tematy

Forum gorące tematy
Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję