TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Forum grupa: Transport

zaginiony bagaz w liniach AIR LOTUS

Data wysłania: 2008-04-07 18:34 Autor: Czytelnik IP 87.206.148.*

w ubieglym roku lecialam liniami air lotus z w-wy do hurgandy i z powrotem. zaginal bagaz .kto moze mi pomoc gdzie mam sie zglosic po odszkodowanie. poruszylam super exspres, konsumentow ambasade egiptu bez rezultatu. nie ma przedstawicielstwa linii w warszawie. siedziba jest w egipcie w kairze. lecialam na 2 tyg z alfa star. z lotnisk w warszawie wyslali wszystkie papiery przetlumaczone na angielski do kairu od wrzesnia 07 i cisza .nikt nie moze mi pomoc . blabam o pomoc dziekuje jola

    • zaginiony bagaz w liniach "Aurela" - czarter litewski 

      [2009-08-24 20:21 83.5.233.*]

      Mam podobnie. 31.07.09 poleciałam z Exim Tours do Hurghady. Miałam jedną dużą walizkę, w której były rzeczy moje i mojego syna. Okazało się że bagaż zaginął. Pierwsze dni miałam koszmarne, ciągle myślałam o walizce, co się z nią dzieje? Poza tym brak rzeczy do normalnego funkcjonowania! Pieniądze, które miałam przeznaczone na wycieczki wydałam na rzeczy: ubrania, kosmetyki, klapki basenowe, kostiumy na plażę itp. Rodzina w W-wie dowiedziała się, że mój bagaż nie wyleciał razem ze mną, ale nadano go następnym lotem tego samego dnia. Po 3 dniach pojachałam na lotnisko w Hurghadzie, oglądałam różne bagaże ale mojego nie było. Wróciłam bez walizki.
      Linie "Aurela" nie mają swojego przedstawicielstwa w Polsce, tylko musiałam pisać do Wilna. Teraz podobno szukają.
      Jeśli ktoś miał podobne kłopoty z bagażem proszę o poradę.

      beata ołowska   odpowiedz »

      • zaginiony bagaz w liniach "Aurela" - czarter litewski 

        [2009-09-30 11:37 87.105.164.*]

        Nam tez zaginął bagaż. 27 wrzesnia 2009 wracalismy z Majorki i prawdopodobnie nie wrzucili go do samolotu na Majorce. Dzisiaj wybieram sie na lotnisko bo zguba się odnalazła, zobaczymy w jakim stanie... Chciałam się dowiedzieć czy w związku z tym mozna liczyc na jakies zadoscuczynienie? Czy linie powinny zwrócic koszty poniesione w zwiazku z brakiem rzeczy, które zostały w bagazu i koszt podrózy na lotnisko po odbiór? Jak sie okazuje AURELA nie ma swojego kuriera, więc nie ma co liczyć do dostarczenie do domu i pasazer musi sam, na własna kieszeń "zadylać" po bagaz...   odpowiedz »

 
     

Powrót do wątkówOdśwież

Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję