TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Świąteczne spadki w Merlinie

Wielki Tydzień 2015 w porównaniu z 14 roboczym tygodniem w 2014 r. przyniósł spadek liczby klientów w systemie Merlin X o ponad 20% - wynika z danych przygotowanych przez Polski Związek Organizatorów Turystyki.


Spadki dotknęły sprzedaż wszystkich rodzajów imprez. Struktura sprzedaży pozostała bez zmian z 85% udziałem czarterów.





Które destynacje były najpopularniejsze w Merlinie w Wielkim Tygodniu?





Poniższy wykres pokazuje średnie ceny rezerwacji i za osobę w 10 najlepiej sprzedających się krajach 14 tygodnia 2015 roku.





Z raportem PZOT można zapoznać się poniżej.


Możesz także pobrać plik: turinfo_20150408_000000004tf88krl15j7t1513202b61p_booking_report_14_2015.pdf




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
merlin x pzot system rezerwacyjny sprzedaż w biurach wielki tydzień


Komentarze:

Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję