TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






eSky chwali system NDC Lufthansy

Technologia New Distribution Capability (NDC) pozwala liniom lotniczym bezpośrednio dostarczać swoje oferty platformom do organizacji podróży. Dzięki temu rozwiązaniu osoby organizujące podróże samodzielnie korzystają z cen identycznych do tych prezentowanych na stronach przewoźników. Dodatkowo otrzymują bardziej precyzyjną informację o dostępności miejsc na pokładzie czy opłatach za bagaż. Grupa eSky jest pionierem w segmencie traveltech, która jako pierwsza globalnie przeszła na model NDC Lufthansa Group.


Współpraca między Grupą eSky a przewoźnikami zrzeszonymi w Lufthansa Group to kolejny etap zacieśniania relacji partnerskich między firmami. Już w 2020 roku Grupa eSky jako jedna z pierwszych firm na świecie zdecydowała się na uzupełnienie dotychczasowych źródeł pozyskiwania ofert lotniczych o system NDC Lufthansa Group. Efekt? Po jego wdrożeniu potroiła sprzedaż biletów na rejsy realizowane liniami niemieckiego potentata branży lotniczej. Natomiast ich udział w strukturze sprzedaży linii regularnych wzrósł z blisko 5 proc. w 2019 roku do prawie 14 proc. w 2022 r.
Koncentrujemy się na rozwiązaniach przyszłości, które transformują branżę turystyczną i stawiają klienta na pierwszym miejscu. Model dystrybucji NDC jest jednym z elementów tej zmiany, a ścisła współpraca z Lufthansa Group to idealny przykład wspólnych działań na rzecz klientów linii lotniczych i internetowych biur podróży. Pokazujemy innym graczom na rynku, że współpraca na partnerskich zasadach oznacza wymierne korzyści dla wszystkich stron podkreśla Jakub Bajorski, Chief Product Officer w Grupie eSky.

W wyniku bliskiej współpracy technologicznej i produktowej Grupa eSky przeszła na model sprzedaży biletów oferowanych przez Lufthansa Group wyłącznie za pośrednictwem technologii NDC. Dzięki temu klienci zyskują dostęp nie tylko do bezpośrednich cen w kanałach przewoźnika, ale też do wszystkich usług dodatkowych z portfolio takich linii jak Air Dolomiti, Austian Airlines, Brussels Airlines, Eurowings Discover, Lufthansa i SWISS. Chodzi m.in. o możliwość wykupienia bagażu rejestrowanego, dokładny wybór miejsc w samolocie i posiłków, a także wstęp do saloników biznesowych na lotnisku. Otwiera to też nowe możliwości w zakresie współpracy firm na innych obszarach.

Niezwykle cieszymy się z faktu, że Grupa eSky osiągnęła wyjątkowy poziom adopcji technologii NDC, sprzedając prawie wszystkie oferty linii lotniczych Lufthansa Group poprzez ten kanał. To kolejny kamień milowy w naszej współpracy. Grupa eSky wdrożyła zaawansowaną technologię dystrybucji i staje się pionierem w dostarczaniu klientom szerokiej gamy lotów i produktów dodatkowych linii zrzeszonych w Lufthansa Group podkreśla Johannes Walter, Head of Channel Partners w Lufthansa Group.

Partnerstwo Grupy eSky z Lufthansa Group udowadnia, że technologia NDC jest przyszłością nowoczesnej sprzedaży detalicznej w sektorze lotniczym. W tej chwili eSky dystrybuuje oferty 35 linii lotniczych za pomocą NDC. Natomiast do końca 2023 r. technologia ta będzie odpowiadać za ok. połowę sprzedaży w segmencie regularnych linii lotniczych w serwisach Grupy eSky.

NDC (New Distribution Capability) to nowoczesna technologia, która ma na celu ulepszenie sposobu dystrybucji biletów lotniczych i usług powiązanych. NDC umożliwia liniom lotniczym bezpośredni dostęp z ofertą do agentów z pominięciem Globalnych Systemów Dystrybucji (GDS), co przekłada się na znaczną redukcję kosztów. Ponadto linie mają większą kontrolę nad procesem sprzedaży i bardziej efektywne relacje z biurami podróży. Z kolei biura podróży mają dostęp do bardziej szczegółowych informacji na temat dostępności miejsc, opłat za bagaż, opcji posiłków i innych usług dodatkowych. Mogą dzięki temu łatwiej zarządzać prezentacją oferty i dostosowywać ją lepiej do potrzeb swoich klientów, a także inspirować ich do podróży. Dodatkowo NDC usprawnia przepływ informacji, ułatwia automatyzację procesów sprzedażowych i w efekcie zwiększa szybkość i niezawodność dokonywania transakcji. Dzięki integracji NDC klienci skorzystają także z usprawnionego procesu sprzedaży biletów, co zapewni szybsze odpowiedzi na zapytania dotyczące rezerwacji.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Lufthansa esky NDC sprzedaż biletów wzrost




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję