Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Szukamy pilota na 05.12 Gniezno-Bydgoszcz
- Specjalista ds. turystyki
- PRODUCT MANAGER/ FRONT OFFICE REPRESENTATIVE
- Itaka Toruń- G. Copernicus - doradca ds....
- Zainwestuje w biznes braza turystyczna
- pilotaż Kraków 10.12-12.12.2025
- Touroperator PRIMA HOLIDAY poszukuje pracownika
- Praktykant - obozy sportowe Hiszpania
- Specjalista ds. turystyki WAKACJE.PL Zduńska Wola
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej -...
Co będzie głównym tematem marketingowym Czech w tym roku?
W jaki sposób Czechy chcą przyciągać turystów? Co stanie się ich głównym tematem marketingowym na 2017 rok.
Hasło przewodnie całej kampanii "Barok wszystkimi zmysłami" zaprasza turystów do odwiedzenia Czech i jednocześnie motywuje do tego, aby nie tylko zapatrzyli się na tutejszy barok, ale również wsłuchali się, poznali jego woń i delektowali się nim. Celem jest zaakcentowanie tradycji, gastronomii i architektury. Agencja CzechTourism długofalowo stara się łączyć miejsca związane z historią ze współczesnymi doznaniami, a przemawiający mocno do zmysłów barok doskonale spełnia ów zamiar przeżycia w starych miejscach czegoś nowego.
W ubiegłym roku głównym tematem marketingowym agencji CzechTourism była 700. rocznica urodzin Karola IV. Natomiast w 2018 roku, za pośrednictwem 100. rocznicy powstania suwerennej Czechosłowacji, przeniesiemy się do XX wieku. Turyści jeżdżą do Czech zwiedzać zabytki i poznawać historię, dlatego uważamy, że temat baroku i barokowego krajobrazu będzie wśród nich dobrze rezonować - wyjaśnia wybór tematu rzecznik prasowy agencji CzechTourism Martina Fišerová. Barokowy temat umożliwia narrację historii architektury, sztuki, tradycji i wybitnych postaci czeskiej historii, oraz krajobrazu w okresie między tymi dwiema doniosłymi rocznicami.
Pomimo silnych tradycyjnych konotacji w kampanii barok jest prezentowany nowocześnie i za pomocą nietradycyjnych narzędzi marketingowych. Na bieżący rok przedstawiliśmy nowość w postaci wirtualnej rzeczywistości - nagrania video 360° - opisuje Monika Palatková, dyrektor agencji CzechTourism. Video już teraz mogą obejrzeć goście targów turystycznych. Przeniosą się wprost do jednej z barokowych destynacji. Agencja jednocześnie rozszerzyła i uzupełniła asortyment broszur, map i materiałów drukowanych.
Historia baroku jest jednocześnie prezentowana za pośrednictwem dziewięciu tematów, które nawiązują do głównych produktów agencji. Wśród nich znajdziemy na przykład "Barok własnymi siłami: pieszo lub na rowerze", zatem propagację turystyki i agroturystyki. Następnie "Barok mistyczny" z akcentem na zabytki sakralne, "Geniusze baroku" w powiązaniu z wybitnymi postaciami tej epoki, czy też "Nieodkryte klejnoty baroku", które są szyte na miarę dla krajowego ruchu turystycznego.
Elementem działań online jest też projekt BarokoPlay. Młodzi twórcy filmowi zostali zaproszeni do nagrania barokowego klipu wideo inspirowanego cyklem "Cztery pory roku" Vivaldiego i barokowymi zabytkami. Temat baroku będzie zatem przedstawiony w nowy, nietradycyjny sposób. O tym, który klip wideo będzie zwycięzcą, zadecyduje publiczność swoim głosowaniem.
W ciągu roku turystów przyciągają znane i mniej znane barokowe miejsca. Za granicą kampania marketingowa jest nastawiona głównie na najbardziej znane barokowe motywy i zabytki, do których należą zabytki barokowe wpisane na listę UNESCO. Z najcenniejszych można wymienić Kromieryż z barokowym ogrodem i Pałacem Arcybiskupim, Kompleks Lednicko - Valticki z barokowym pałacem Valtice i piwnicami winnymi, miasto Mikulov z pałacem i przepięknym centrum, barokowy szpital Kuks i wiele innych.
Turystów krajowych kampania inspiruje do odwiedzenia mniej znanych miejsc, które w pewnym sensie dopiero czekają na odkrycie. Są to na przykład Ploskovice, Nebílovy, Krásný Dvůr, Duchcov Casanovy, kościoły Dientzenhoferów na Broumovsku, lub budowle Santiniego w okolicy Żdiaru nad Sázavou.
Barokowe zabytki w Czechach tętnią życiem. Oferują turystom wiele atrakcji, na przykład nocne zwiedzanie w strojach z epoki, przedstawienia teatralne, koncerty, jarmarki, festiwale muzyki barokowej czy gastronomiczne.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Ruch turystyczny w Grecji rośnie także
Dział centra informacji i promocji:
Które miasta powinny się
Poznań rusza z promocją na jesień i
Andaluzja chce więcej
Starsze aktualności:
Śmierć trójki Polaków na
Accor pokazuje trendy w rezerwacjach na
Ecco Travel rozpoczyna WIELKĄ
Na ferie wyjedzie więcej
ECTAA ogłosiła Preferowany Kierunek Podroży na rok
POT: Ponad połowa Polaków wyjedzie gdzieś w
Kraków wśród wybranych przez
Które paszporty są
TSUE: Tożsamość płciowa klienta nie należy do danych niezbędnych do zakupu
Dodatkowe dofinansowanie dla Kolei Dolnośląskich
Grecy zmniejszają VAT w turystyce
Airbnb usunie oferty z Zachodniego Brzegu Jordanu
Analitycy przewidują rozwój turystyki we wschodniej Afryce
Trwają przygotowania do kongresu turystyki religijnej
Co piąty zagraniczny turysta w styczniu był Niemcem
Wiadomości TVP1 Poszukujemy osób poszkodowanych przez linie lotnicze
W województwie kujawsko-pomorskim powstanie nowa atrakcja turystyczna
Wakacje 2024 - sprzedaż idzie świetnie
Którzy przewoźnicy zostali wyróżnieni przez APEX?
Lufthansa obsłużyła w Polsce rekordową liczbę pasażerów
Ryanair nie da wyboru pasażerom
