Ogłoszenia
Ogłoszenia
- PILOT NA JAPONIĘ na przełomie kwietnia/maja 2026
- B. P. Okno na Świat (Warszawa) - Specjalista ds....
- Specjalista ds. Turystyki w salonie Wakacje.pl
- Specjalista ds turystyki - Stargard
- Specjalista / Specjalistka ds. turystyki
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej -...
- Specjalista ds. Turystyki w salonie ITAKA
- OFERTA PRACY - Doradca / Konsultant ds. Turystyki
- Kraków - Specjalista ds. Turystyki
- Meble do biura podróży, wyposażenie salonu TUI na...
Forum grupa: Biura turystyczne
|
LowCostTraveGroupData wysłania: 2015-06-24 16:16 Autor: Czytelnik IP 37.7.153.*Jestem jeszcze obecnie (ostatnie dni) pracownikiem firmy. Wszystkim co szanują siebie i swoje nerwy serdecznie odradzam. Wszystko wygląda bardzo profesjonalnie od początku, poza rzeczywiście przypadkowymi osobami, które przeprowadzają interview ( kto akurat ma chwilę ). Obiecują możliwości awansu. Co jak już wiemy nie zdarza się w firmie. Jeśli zwalnia się miejsce na ciut wyższym stanowisku zawsze zatrudniany jest ktoś po znajomości z zewnątrz (najczęściej ex - Serco drużyna. W umowie każdego pracownika, którą dostaje się do podpisania na szybko (ok 24strony) jest wzmianka o tym, że jeśli zwolni się przed 6 miesiącami to będzie musiał pokryć 3000zł kosztów szkolenia. Po trzech miesiącach obiecują renegonocjacje kontraktu, których nie ma. Nie ma możliwości żadnych podwyżek, "pracujemy nad tym, może za dwa miesiące, ale szybko podpisz z nami kolejną umowę". Kolegów zatrudnili na Sales Agent pozycję oferując pensje i prowizję. Skończyło się na tym, że od stycznia pracują na Customer Service, bez prowizji i użerając się z klientami. Oferują pracę zmianową przy czy w większości działów to jest 10-18:30 czyli dodatkowe pół godziny na odpracowanie lunchu, którego czasem nie ma kiedy wziąć, bo kiedy przyjdzie czas na grafikowy lunch a rozmowy się urywają nie można zejść. Przerw ustawowych 15min chyba nikt nie bierze, bo słyszymy od managerów - nie teraz, nie teraz. Rekordem było napisanie nowych kontraktów po trzech miesiącach próbnych, w których zmieniono nam stanowisko z Travel Agent na Specjalista Obsługi klienta. Może dla kogoś mało ważne, ale jeśli ktoś pracuje w branży turystycznej to wie o co chodzi, że nowe stanowisko jest mniej prestiżowe i inaczej wygląda w CV.
|
Forum gorące tematy
Forum gorące tematyPolska nagrodzona na targach w Moskwie
Kontrola graniczna w Balicach będzie sprawniejsza?
Zderzenie samolotu z ptakiem okolicznością wyłączającą odpowiedzialność odszkodowawczą
Lew symbolem nowej kampanii Rainbow
Zakazy lotów do krajów strefy Schengen zostaną zniesione?
Przewoźnicy: przepisy dotyczące slotów na lotniskach muszą być spójne
Sezon wchodzi na najwyższe obroty. A jaka jest sprzedaż w biurach?
KANADA 2010 8-18 kwietnia 2010 roku
Niebawem rozpoczynają się Smaki Regionów w Poznaniu
ETC: Trzeci kwartał roku udany dla turystyki
MR zaproponowało konkretne rozwiązania pomocowe - niektóre kontrowersyjne
Trwają prace nad ułatwieniami wizowymi dla obywateli kolejnych krajów
Rego-Bis umożliwi agentom pobieranie prowizji od zaliczek
Mniej turystów w Jerozolimie w Boże Narodzenie
SPRZEDAM KONTENER(PRZYCZEPA) GASTRONOMICZNA
Odkryj zimę na Mazurach, czyli nowości w ofercie hotelu Amax
Jak koronawirus wpłynął na ceny w biurach i u niskokosztowych przewoźników?
Przywracanie obostrzeń zniechęca do podróżowania
Bliżej przejęcia Baltony przez PPL
Niemcy krytykowani za przywrócenie kontroli granicznych
Unia wspiera turystykę dobrymi radami
Parlament Europejski przyjął trzy wnioski pomocowe