Centralwings wprowadza w błąd klientów?
Data wysłania: 2006-05-11 11:43 Autor: Czytelnik IP automat
Aktualność: Tania linia lotnicza Centralwings nie jest do końca uczciwa w stosunku do klientów. Na swoich stronach zapewnia, iż rezerwacja biletu przez Internet jest bezpłatna, jednocześnie pobiera jednak za to opłatę w wysokości 25 zł - podała Gazeta Wyborcza.
Tani polski przewoźnik Centralwings nie ma własnych punktów sprzedaży. Bilety sprzedaje poprzez biura podróży, Internet oraz telefoniczną centrum rezerwacji. Jednak klienci, którzy chcą kupić bilet w biurze lub poprzez telefon muszą dopłacić 20 zł. Najtaniej i najwygodniej jest więc kupić bilet poprzez stronę przewoźnika - tak przynajmniej może się wydawać.
W regulaminie Centralwings określającym zasady kupowania biletów drogą elektroniczną czytamy, iż "zawieranie umów przewozu lotniczego z wykorzystaniem stron internetowych jest bezpłatne". Jednak kiedy klient zdecyduje się kupić bilet poprzez WWW przewoźnika system komputerowy dolicza dopłatę w wysokości 25 zł.
- Nie rozumiem, jak mogło do tego dojść - powiedziała Gazecie Wyborczej Marta Rakoczy z biura prasowego Centralwings. - Dodatkowa opłata za rezerwacje on-line miała być wprowadzone z końcem kwietnia i wtedy miał być też uzupełniony regulamin. - dodaje.
Niestety, przewoźnik wprowadził opłatę za zakup biletu przez Internet ale fakt ten skutecznie ukrył przed klientami. Na stronie nie ma żadnych informacji o tej istotnej dla klientów zmianie.
Rzecznik Centralwings zapewniła, iż wszelkie złożone reklamacje dotyczące tej opłaty będą szczegółowo rozpatrywane. - Jeśli okaże się, że ktoś kupił bilet w internecie i zapłacił 25 zł, kiedy informacje na stronach nie były jeszcze zmienione, otrzyma zwrot pieniędzy - dodała Marta Rakoczy.
Jednocześnie przewoźnik oświadczył, iż uaktualni wszelkie informacje o opłatach na stronie www i 25 zł za rezerwacje przez Internet będzie pobierane.
Marian [2006-05-11 11:43 81.210.71.*] To jest normalne praktyki u "tanich" linii lotniczych. Co innego piszą a co innego robią. Byle tylko psuć rynek. odpowiedz »
Norky [2006-05-25 16:06 194.187.181.*] Centralwings to oszuści! Własnych klientów mają za nic. Po osobistych doświadczeniach absolutnie nie polecam tej firmy nikomu! odpowiedz »
Centralwings- kto za tym stoi?? [2006-05-26 03:01 86.111.163.*] Powiem szczerze, ze centralwings stosuje niespotykane praktyki oszustwa, tylko po co i dlaczego, nie wsiade do samolotu, w ktorym po starcie ktos mi powie, ze musze jeszcze doplacic 100 euro za bezpieczne ladowanie!!! Ostrzegam !!! odpowiedz »
centralwings-dno [2006-06-14 18:58 83.22.139.*] Kupilam bilet lotniczy do Leeds w Anglii w kwietniu tego roku.Kiedys buszując po internecie zajzałam na stronę naszej "ukochanej" i kiedy chciałam sprawdzić ,tak z ciekawości inne opcje lotu do Leeds,nie mogłam nic znaleźć.Wysłałam więc maila z zapytaniem co z tym lotem w odpowiedzi pani napisała,że to połączenie zostało zlikwidowane.Lot miałam mieć 6 lipca i gdybym sie nie zoorientowała to pewnie przyjechałambym na lotnisko i odeszła z kwitkiem.Dzwoniąc na obsługe klienta zapytałam kiedy to połączenie zostało anulowane okazało sie,że pod koniec maja a dzieki Bogu jest połowa maja.Ciekawe kiedy mieli mnie zamiar o tym poinformować.NIGDY WIĘCEJ NIE WSIĄDE DO SAMOLOTU LINII centralwings!!! odpowiedz »
Centralwings wprowadza w błąd klientów? [2006-09-12 17:03 83.18.196.*] Kupowalem bilet do Londynu na czerwiec 2006. Juz mialem kupic wzglednie tani na 499PLN z data na okolo 2 tygodnie pozniej jak zauwazylem taani za 299PLN z terminem tygodniowym. Kiks... Okazalo sie, ze nie zauwazylem cyfry 1 nad owym 299PLN (kto umieszcza ceny w PIONIE?!). Dalej skutecznie trwalem w falszywym przekonaniu oferty a la "last minute". W kolejnych krokach cyfra 1 byla w odstepie od 299, co [nieslusznie] potraktowalem jako "1 bilet". Fakt, spieszylem sie. Takie czasy.
Infolinia operatora zignorowala moje dociekania na temat poprawnosci wyswietlanych danych.
Przeplacona kwota to tylko 1000PLN.
Straty moralne nie do powetowania.
Nie latam polskimi przewoznikami. odpowiedz »
Centralwings wprowadza w błąd klientów? [2006-09-15 14:28 83.29.42.*] No to na drugi raz patrz z czego zyjesz człowieku. Nie rozumiem zupełnie jak mogłeś nie dopatrzyć kwoty finalnej, która jest co najmniej 2 albo 3 razy pokazana w momencie płatności kartą. Szczyt roztrzepania czy głupoty? odpowiedz »
Kilka "cieplych" slow o central wings" [2007-11-24 19:46 89.101.208.*] central to szczegolni oszusci,najgorszy przewoznik na polskim rynku! Nie udzielaja prawdziwych informacji,wrecz zatajaja zmiane terminów, lotow przed klientem, zeby uniknac darmowego przebukowania! zaslaniaja sie regulaminem i maja wszystkich w powarzaniu! NIE POLECAM!!!!! wiecej na priv odpowiedz »
Centralwings lekceważy klienta. [2008-03-01 09:49 77.223.219.*] Według regulaminu odprawa kończy się 35 min przed odlotem. Jednak obsługa martwiąc sie że "kawa wystygnie" zamknęła odprawe 10 min wczesniej. Pojawiłam się 37 min przed odlotem i już mnie nie chcieli przyjąć. Według regulaminu powinni mnie przyjąć. Jednak Pani trzymała sie regulaminu wg siebie. (ukryła nazwisko i podała tylko numer w razie reklamacji) Przez kilkunastominutową konwersacje przeciągnęła wszystko, ze nie było juz możliwości wylotu i odesłała mnie z kwitkiem do biura.Straciłam 2 loty ustawione jeden po drugim. Biuro podało mi numery by zgłosić zajscie do Call Center.Tam niestety dalej mówią by pisać reklamacje i czekać na rostrzegniecie. Może tania firma ale niekonsekwetna. W ciągu roku korzystałam z wielu firm lotniczych ale nigdy nie spotkło mnie takie zlekceważenie. NIE POLECAM!! odpowiedz »
|