TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






Forum grupa: Transport

termin zwtoru za bilet

Data wysłania: 2006-07-02 13:02 Autor: Czytelnik IP 85.219.176.*

Kupiłam bilet lotniczy w Centralwings w grudniu. Lot miał się odbyć w połowie czerwca. Pod koniec maja zostałam powiadomiona, że lot się nie odbędzie!! W takim razie zażądałam zwrotu pieniędzy. Pieniądze miały wpłynąc na moje konto do 14 dni. Po 30 dniach (pieniędzy oczywiście nie dostałam) zadzwoniłam do biura obsługi i dowiedziałam sie, że z reguły jest to termin 14 dni, ale może wydłużyć się do 30 dni. Poinformowałam więc panią z obsłgi klienta, że 30 dni już minęło i dostałam informację, że to jest 30 dni roboczych! Może ktos jest w stanie odpowiedzieć czy jest to jakoś prawnie regulowane. Ile czasu mają na zwrot pieniędzy?

 
     

Forum gorące tematy

Forum gorące tematy
Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję