Dział: Dam pracę
SPECJALISTA DS. MARKETINGU
Data wstawienia: 2012-05-15 14:23Data ważności: 2012-06-14
Województwo: Mazowieckie
Poszukujemy osoby na stanowisko SPECJALISTA DS. MARKETINGU
w Warszawie.
WYMAGANIA:
Opis stanowiska:
• rozwój sieci sprzedaży agencyjnej;
• motywowanie i wspieranie sprzedaży agencji;
• organizacja i realizacja szkoleń dla agentów;
• analiza i monitoring wyników sprzedaży oraz sytuacji na rynku.
Wymagania:
• wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: turystyka, marketing);
• minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku;
• bardzo dobra znajomość języka angielskiego - poziom swobodnej komunikacji ustnej i pisemnej;
• łatwość nawiązywania kontaktów i umiejętność pracy w zespole;
• czynne prawo jazdy kat. B;
• zdolności organizacyjne i negocjacyjne;
• ogólna wiedza z zakresu marketingu i sprzedaży; znajomość branży turystycznej;
• dobra znajomość sieci agencji w Polsce;
• dyspozycyjność do podróży służbowych w Polsce i za granicą.
Oferujemy stabilne zatrudnienie w prężnie rozwijającej się firm
MATI WORLD HOLIDAYS.
Prosimy o wysyłanie CV na:
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)".
Ogłoszeniodawca
Firma: MATI WORLD HOLIDAYSZobacz inne ogłoszenia z tego województwa
Zobacz inne ogłoszenia z tego województwaDobre wyniki Grupy Accor za 2022 rok
Turystyka krajowa dominuje w wyszukiwarce Google
Zalecenia dla hoteli - zachowajmy zdrowy rozsądek
Na turystyce krajowej też można zarobić
Schroniska młodzieżowe z Niemiec szukają nowych klientów
Popyt na razie zawodzi optymistycznie nastawionych organizatorów
Zmiany w zarządzie spółki hotelarskiej
Grupa a&o zanotowała najlepszy rok w swojej historii
Wejdą w życie nowe zasady nazewnictwa alkoholi w UE
Emirates uruchamiają powietrzne taksówki
ERGO Ubezpieczenia Podróży chroni klientów również w pandemii
Program inwestycji dla branży turystyka, horeca i kultura