Ogłoszenia
Ogłoszenia
- B. P. Okno na Świat (Warszawa) - Specjalista ds....
- Specjalista ds. Turystyki w salonie Wakacje.pl
- Specjalista ds turystyki - Stargard
- Specjalista / Specjalistka ds. turystyki
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej -...
- Specjalista ds. Turystyki w salonie ITAKA
- OFERTA PRACY - Doradca / Konsultant ds. Turystyki
- Kraków - Specjalista ds. Turystyki
- Meble do biura podróży, wyposażenie salonu TUI na...
- SPECJALISTA DS. TURYSTYKI
EXIM planuje nową kampanię z nowymi partnerami
Biuro podróży EXIM tours kontynuuje rozwój w obszarze marketingu. Rozpoczyna współpracę z domem mediowym dentsu X (dentsu Polska) oraz agencją kreatywną Must Be Loud. Agencja dentsu X zajmie się planowaniem i zakupem mediów w kanałach komunikacji online i offline.
Te strategiczne współprace wzmacniają nasze perspektywy rozwoju i pozycji na rynku- mówi Prezes Zarządu EXIM tours Polska Marcin Małysz.
W sierpniu EXIM tours pogłębi wiedzę o rynku i klientach. Potwierdzi insighty konsumenckie w badaniach jakościowych i ilościowych. Wnioski posłużą do przygotowania strategii marketingowej, mediowej oraz platformy komunikacji. Wszystko dla redefinicji marki i budowy efektywnej komunikacji wspierającej wizerunek i sprzedaż touroperatora.
Cieszymy się, że będziemy mogli wspierać EXIM tours w dalszym, dynamicznym rozwoju na polskim rynku poprzez wykorzystanie innowacyjności i potencjału grupy dentsu. Liczymy na wspólną realizację ciekawych projektów komunikacyjnych zwieńczoną sukcesami biznesowymi - mówi Nicolette Senye, Client Service Director, dentsu Polska.
Branża turystyczna daje ogromny potencjał do stworzenia mocnych, zapamiętywalnych kreacji. Postaramy się znaleźć takie rozwiązania, które będzie można podpisać naszym firmowym hashtagiem #mustbeloud" - mówi Marta Samsonov, współzałożycielka Must Be Loud.
Na jesień zaplanowana jest kampania EXIM tours w nowej odsłonie. Nasi partnerzy mają bogate doświadczenie. Wiem, że współpraca pozwoli nam osiągnąć nową jakość komunikacji i pokaże, że lubimy się z innowacyjnymi rozwiązaniami - mówi Marcin Tobiasz, Marketing Manager EXIM tours.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Enter Air podpisuje rekordową umowę z
Darmowe szkolenia dla branży
Drogie Święta i Sylwester w
Polacy wśród laureatów konkursu na najlepszy film
Nowe wpisy na Liście niematerialnego dziedzictwa kulturowego
Starsze aktualności:
Gdańsk Europejską Stolicą Kultury
POT przyznała rekomendacje na lata
Ryanair planuje przewiezienie 20 mln
eSky zachęca do wczesnego planowania
MSiT chce 10 strategii dla
UN Tourism: Turystyka odbudowała się po
Wizz Air rezygnuje z płatnej
Województwo pomorskie ogłosiło konkurs ofert na rozwój turystyki i
Emirates wprowadzają nowe uniformy dla obsługi pasażerów premium i
W poniedziałek rozpoczynają się ferie
Większość Polaków wybiera All Inclusive
IATA: Unijny certyfikat COVID powinien stać się standardem
Rzecznik MŚP: Przedsiębiorcy powinni być traktowani przez rząd jednakowo
Część turystów czeka na jeszcze niższe ceny
Austria przestaje honorować testy na obecność koronawirusa
Traveldata: zmiany cen wskazują na nadzieję touroperatorów
Google Flights obejmie wybrane loty gwarancją cenową
Mazurscy hotelarze protestowali pod Kancelarią Premiera
Zbliża się dwunasta edycja Poznania za pół ceny
Itaka kupuje duże biuro podróży
Czy organizatorzy będą wspierać agentów?
Bezpłatna woda pitna w Katowice Airport
Mniej turystów przyjeżdża do Grecji drogą lądową
Regionalne lotniska obsłużyły aż o 15 mln pasażerów mniej niż przed rokiem
KE wszczyna postępowanie w sprawie austriackiej płacy minimalnej dla kierowców.
Coraz bliżej wprowadzenia nowego systemu informacji i zezwoleń na podróże do UE
Jak często Polacy chodzą do restauracji?
