Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Szukamy pilota na 05.12 Gniezno-Bydgoszcz
- Specjalista ds. turystyki
- PRODUCT MANAGER/ FRONT OFFICE REPRESENTATIVE
- Itaka Toruń- G. Copernicus - doradca ds....
- Zainwestuje w biznes braza turystyczna
- pilotaż Kraków 10.12-12.12.2025
- Touroperator PRIMA HOLIDAY poszukuje pracownika
- Praktykant - obozy sportowe Hiszpania
- Specjalista ds. turystyki WAKACJE.PL Zduńska Wola
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej -...
Zobacz także
Zakupy Lata 2026 jesienią mogą dać najwyższy zwrot z zainwestowanych pieniędzy
Turysta może otrzymać zwrot całości ceny, nawet jeśli skorzystał z części usług?
Kolejni OTA z zobowiązaniami wobec Komisji Europejskiej
Jak sobie ułatwić komunikację z klientami?
Fly.pl z nominacją do Performance Marketing Diamonds CEE 2021
Biuro podróży FLY.PL zostało nominowane w międzynarodowym konkursie Performance Marketing Diamonds CEE 2021 w kategorii "Performance creativity in crisis" organizowanym przez Izbę Gospodarki Elektronicznej.
W kategorii "Performance creativity in crisis" nominowano nieszablonowe kampanie i działania prowadzone w 2020 roku dotyczące dostosowania się firmy do zmian rynkowych wynikających z pandemii COVID-19. Kryteria oceny to wysoka efektywność biznesowa, innowacyjność i szybkość reakcji na zmieniającą się rzeczywistość.
W czasach kryzysu trzeba działać nieszablonowo. Taką przyjęliśmy strategię w 2020 roku i zaowocowało to nie tylko prestiżową nominacją w konkursie Performance Marketing Diamonds CEE, ale przede wszystkim dużym zaufaniem, jakim obdarzyli nas turyści. Wskazane wyróżnienie dotyczy naszej kampanii informacyjnej związanej z podróżowaniem w covidowej rzeczywistości. We FLY.PL od zawsze stawialiśmy na rzetelność oraz szybkość przekazywania najaktualniejszych informacji. W kampanii dotyczącej podróży w czasach koronawirusa, udało nam się połączyć obie te rzeczy. Jestem dumny, że nasze działania zostały docenione zarówno przez naszych Klientów, jak i jury konkursu Performance Marketing Diamonds CEE - komentuje Grzegorz Bosowski prezes FLY.PL
Performance Marketing Diamonds CEE, organizowany przez Izbę Gospodarki Elektronicznej, jako jedyny konkurs w Polsce docenienia i pokazuje kampanie performance realizowane nie tylko na polskim rynku, ale także w całym regionie CEE. Laureatów konkursu wyłoniło Jury złożone z ekspertów branży e-commerce.
Nad prawidłowym przebiegiem konkursu czuwa audytor Kancelaria Sowiński i Partnerzy. Partnerem Głównym konkursu jest Apifonica.
Laureatów poszczególnych kategorii oraz zdobywcę Grand Prix poznamy na Gali Wręczenia Nagród, która odbędzie się 10 czerwca 2021 roku.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Ruch turystyczny w Grecji rośnie także
Dział nagrody i wyróżnienia:
Pomorskie nagrodziło zasłużonych dla
Jeszcze można zgłaszać się do konkursu na Najlepsze Wsie
Starsze aktualności:
LOT wprowadza odroczone
Śmierć trójki Polaków na
Accor pokazuje trendy w rezerwacjach na
Ecco Travel rozpoczyna WIELKĄ
Na ferie wyjedzie więcej
ECTAA ogłosiła Preferowany Kierunek Podroży na rok
POT: Ponad połowa Polaków wyjedzie gdzieś w
Kraków wśród wybranych przez
Które paszporty są
TSUE: Tożsamość płciowa klienta nie należy do danych niezbędnych do zakupu
Wyjazd językowy to też czas wakacji
Rada Przemysłu Spotkań i Wydarzeń: ustawa odszkodowawcza szansą na przetrwanie
Program Szef dla Młodych Talentów przechodzi do kanałów cyfrowych
Ryanair przedłuża darmowe zmiany rezerwacji
Pożar malezyjskiego hotelu - polscy turyści ewakuowani
Wzrost liczby pasażerów na greckich lotniskach
Accor publikuje wyniki za 2023 rok
Znamy zwycięzcę Konkursu Fair Play Turystyki Polskiej o Kryształowy Globus
Turysta domagał się 5 tys. za stan łazienki w hotelowym pokoju
Kiwi.com rozpoczyna współpracę z VisitUkraine
Greckie władze planują łagodzenie ograniczeń
Tour Salon - plany na 2021 rok
Hiszpańskie tapas obchodzą swoje święto 15 czerwca
