Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Szukamy pilota na 05.12 Gniezno-Bydgoszcz
- Specjalista ds. turystyki
- PRODUCT MANAGER/ FRONT OFFICE REPRESENTATIVE
- Itaka Toruń- G. Copernicus - doradca ds....
- Zainwestuje w biznes braza turystyczna
- pilotaż Kraków 10.12-12.12.2025
- Touroperator PRIMA HOLIDAY poszukuje pracownika
- Praktykant - obozy sportowe Hiszpania
- Specjalista ds. turystyki WAKACJE.PL Zduńska Wola
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej -...
Wakacje.pl: mamy 100 salonów
Wakacje.pl rozbudowuje swoją sieć. Agent poinformował o otwarciu setnego salonu pod swoją marką.
Nowy punkt został otwarty w Osielsku otworzyło się 100. biuro marki. Sieć Wakacje.pl to 2 salony własne i 98 franczyzowych. W planach rozwojowych jest otwarcie 20 salonów do końca 2018 roku.
Osielsko jest 82 miastem w Polsce, na którego mapie pojawi się logo Wakacje.pl. Właścicielka salonu postawiła na konsolidację i zdecydowała się prowadzone od lat biuro podróży przenieść pod parasol Wakacje.pl. Prowadziłam biuro podróży od 16 lat, ale rynek się zmienia i szansą na rozwój jest dołączenie do dużej marki, która przyciągnie klientów. Możemy cały czas obsługiwać te same osoby albo zrobić duży krok naprzód i czerpać z narzędzi, wiedzy i zasobów większej organizacji, która będzie napędzać nam biznes. Zmieniłam logo, aranżację lokalu według standardu marki w sieci, zrobiliśmy otwarcie z pompą. - powiedziała Magdalena Klimek, właścicielka salonu Wakacje.pl w Osielsku.
Pierwsza franczyza ruszyła w Przemyślu, dzisiaj, agent obecny jest w 82 miastach w Polsce. Część naszych partnerów po czasie zdecydowało się na otwarcie salonu w drugiej lokalizacji, łącznie to 14 miast. W dużych aglomeracjach mamy kilka salonów, m.in. w Warszawie, Trójmieście czy Katowicach. Planujemy wejść do kolejnych miejscowości - mówi Wioletta Zarzycka, dyrektor sieci sprzedaży Wakacje.pl.
Jako priorytetowe lokalizacje marka w pierwszej kolejności wymienia miasta powyżej 40 tys. mieszkańców, ale atrakcyjne są również mniejsze miejscowości z dużym potencjałem. Na liście są m.in. Kielce, Zabrze, Ruda Śląska, Opole, Wałbrzych, Zielona Góra, Grudziądz. Słupsk, Konin, Suwałki, Głogów, Leszno czy Łomża. Istotnym warunkiem przystąpienia do sieci jest lokalizacja z dużym potencjałem sprzedażowym. Połowa salonów sieci Wakacje.pl mieści się w galeriach handlowych, druga połowa przy ulicach z dużym lub średnim natężeniem ruchu i miejscami parkingowymi.
Koszt inwestycji to ok. 21 tys. zł., agent nie pobiera żadnych opłat licencyjnych. Modelowy salon Wakacje.pl to ok. 20-30 m kw. powierzchni użytkowej lokalu lub wyspa w galerii handlowej.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Ruch turystyczny w Grecji rośnie także
Starsze aktualności:
LOT wprowadza odroczone
Śmierć trójki Polaków na
Accor pokazuje trendy w rezerwacjach na
Ecco Travel rozpoczyna WIELKĄ
Na ferie wyjedzie więcej
ECTAA ogłosiła Preferowany Kierunek Podroży na rok
POT: Ponad połowa Polaków wyjedzie gdzieś w
Kraków wśród wybranych przez
Które paszporty są
TSUE: Tożsamość płciowa klienta nie należy do danych niezbędnych do zakupu
Przyjeżdżający z Turcji zwolnieni z kwarantanny
Anglia wprowadzi kary finansowe za wyjazdy zagraniczne?
Grecja i Włochy zmieniły przepisy wjazdowe
Gdzie wyjeżdżali Polacy na ferie?
Czy port Radom Sadków będzie gotowy na czas?
Parlament Europejski przyjął zmiany w przepisach dot. przewoźników kolejowych
LOT chce kupić inne linie lotnicze
W hotelach ibis gościła muzyka
Przewoźnik lotniczy zostanie sprzedany?
Travelplanet: dwukrotny wzrost wyjazdów
Prezydent podpisał nowelizację ustawy rozszerzającą możliwości korzystania z bonu turystycznego
