Og³oszenia
Og³oszenia
- Szukamy pilota na 05.12 Gniezno-Bydgoszcz
- Specjalista ds. turystyki
- PRODUCT MANAGER/ FRONT OFFICE REPRESENTATIVE
- Itaka Toruñ- G. Copernicus - doradca ds....
- Zainwestuje w biznes braza turystyczna
- pilota¿ Kraków 10.12-12.12.2025
- Touroperator PRIMA HOLIDAY poszukuje pracownika
- Praktykant - obozy sportowe Hiszpania
- Specjalista ds. turystyki WAKACJE.PL Zduñska Wola
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej -...
"Mazury cud natury" - najefektywniejsze has³o reklamowe
W rankingu GfK Polonia sporz±dzonym na zlecenie "Rzeczpospolitej" wygra³o has³o "Mazury cud natury". Jego autor chce byæ jednak anonimowy.
Ranking zawiera najatrakcyjniejsze slogany promuj±ce polskie miasta i regiony. Has³o o Mazurach zyska³o 26% g³osów badanych. Du¿o g³osów zebra³o tak¿e "Zakopane - najbli¿ej Tatr" - 21% i "Gdañsk - morze mo¿liwo¶ci" - 18%.
W³adze samorz±dów zdaj± sobie sprawê, ¿e dobra promocja regionów przynosi wymierny efekt w postaci wzrostu liczby turystów. ¦winouj¶cie w tym roku wyda³o ju¿ na promowanie wizerunku 2,5 mln z³, Poznañ - 15 mln z³. Lublin przez trzy lata wyda³ 6 mln z³.
Komentarze
Tagi:
Dzia³ centra informacji i promocji:
Które miasta powinny siê
Poznañ rusza z promocj± na jesieñ i
Andaluzja chce wiêcej
Dzia³ atrakcje turystyczne:
Które miasta powinny siê
Na czym powinien opieraæ siê rozwój
Starsze aktualno¶ci:
¦mieræ trójki Polaków na
Accor pokazuje trendy w rezerwacjach na
Ecco Travel rozpoczyna WIELK¡
Na ferie wyjedzie wiêcej
ECTAA og³osi³a Preferowany Kierunek Podro¿y na rok
POT: Ponad po³owa Polaków wyjedzie gdzie¶ w
Kraków w¶ród wybranych przez
Które paszporty s±
TSUE: To¿samo¶æ p³ciowa klienta nie nale¿y do danych niezbêdnych do zakupu
Orbis zatrzymuje zysk w spó³ce. Nie bêdzie wyp³at dywidendy za 2008 rok
Lotnisko pod Zielon± Gór± znów otwarte dla samolotów pasa¿erskich!
Korki w Zakopanem i na szlakach w Tatrach
Chiny: poci±gi o prêdko¶ci 380 km/h
Wykryto bakterie coli w k±pielisku Bolko - og³oszono zakaz k±pieli
Zimowa promocja w liniach Scandlines
IATA przedstawi³a optymistyczny bilans za rok 2007
Biura podró¿y - jest rozporz±dzenie o obowi±zkowym ubezpieczeniu
Schengen - KE zaniepokojona trudno¶ciami zg³aszanymi przez podró¿uj±cych
Ruszy³a VI edycja Primerba Cup
I Poznañski Festiwal Podró¿y i Fotografii
