Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Szukamy pilota na 05.12 Gniezno-Bydgoszcz
- Specjalista ds. turystyki
- PRODUCT MANAGER/ FRONT OFFICE REPRESENTATIVE
- Itaka Toruń- G. Copernicus - doradca ds....
- Zainwestuje w biznes braza turystyczna
- pilotaż Kraków 10.12-12.12.2025
- Touroperator PRIMA HOLIDAY poszukuje pracownika
- Praktykant - obozy sportowe Hiszpania
- Specjalista ds. turystyki WAKACJE.PL Zduńska Wola
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej -...
"Aktywne Wakacje" i polskie nakłady na promocję
J.Walasek, dyrektor rynku krajowego w POT spodziewa się w tym roku znaczącego wzrostu przyjazdów do Polski. "Jest ogromne zainteresowanie Polską" - powiedział podczas XII Targów Turystycznych "Aktywne Wakacje" w Białymstoku.
Podczas targów zaprezentowali się przedstawiciele branży turystycznej z różnych części kraju. Tatarski szlak na Podlasiu oraz tatarską kuchnię zaprezentowali polscy Tatarzy. Swą turystyczną ofertę zaprezentowali także Litwini, promujący podczas targów m.in. nowy transgraniczny szlak "Pierścień Rowerowy Suvalkii".
Na imprezie prezentują się ośrodki, hotele, firmy, jak również stowarzyszenia gmin czy parków krajobrazowych. Targi trwają do 20 marca.
Rośnie zainteresowanie Polską, zwłaszcza w krajach Unii Europejskiej - ocenia POT. Ciągle zbyt mało środków przeznaczanych jest na promocję. Polska wydaje na ten cel najmniej spośród wszystkich krajów o podobnej wielkości czy liczbie mieszkańców. W ciągu roku przeznaczamy na promocję ok. 6 mln euro, podczas gdy Czechy czy Węgry dziesięć razy tyle.
W ubiegłym roku nasz kraj na turystyce zarobił 4,6 mld dolarów. Najchętniej odwiedzają Polskę Niemcy. Podlaska Regionalna Organizacja Turystyczna (PROT) przeznacza rocznie na promocję Podlasia 100 tys. złotych. Należy do niej tylko jeden powiat - hajnowski, bo dla większości samorządów zbyt wysoka jest składka roczna.
Komentarze
Tagi:
Dział centra informacji i promocji:
Które miasta powinny się
Poznań rusza z promocją na jesień i
Andaluzja chce więcej
Dział targi, konferencje, workshop:
Starsze aktualności:
Śmierć trójki Polaków na
Accor pokazuje trendy w rezerwacjach na
Ecco Travel rozpoczyna WIELKĄ
Na ferie wyjedzie więcej
ECTAA ogłosiła Preferowany Kierunek Podroży na rok
POT: Ponad połowa Polaków wyjedzie gdzieś w
Kraków wśród wybranych przez
Które paszporty są
TSUE: Tożsamość płciowa klienta nie należy do danych niezbędnych do zakupu
Każdy cudzoziemiec wjeżdżający do Japonii będzie fotografowany!
Skąd się wzięły podróżne poślubne?
I Ogólnopolski Festiwal Zalewajki
Turystyczne preferencje Polaków
Polish Travel Quo Vadis w rękach Netmedia?
jeszcze trudniej w gastronomii
7 firm chce kupić uzdrowisko Kraków - Swoszowice
Grupa Kościuszko planuje corocznie otwierać 5 karczm przydrożnych "Polskie Jadło Młyn"
Łódź reklamuje się w BBC World
Jeszcze więcej lotów Finnair do Azji
Łódź liczy na ugodę z Hiltonem
Zakopane: otwarto nowy kompleks sportowo-rekreacyjny
13-sty jubileusz sieci Qubus w Polsce
