Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Szukamy pilota na 05.12 Gniezno-Bydgoszcz
- Specjalista ds. turystyki
- PRODUCT MANAGER/ FRONT OFFICE REPRESENTATIVE
- Itaka Toruń- G. Copernicus - doradca ds....
- Zainwestuje w biznes braza turystyczna
- pilotaż Kraków 10.12-12.12.2025
- Touroperator PRIMA HOLIDAY poszukuje pracownika
- Praktykant - obozy sportowe Hiszpania
- Specjalista ds. turystyki WAKACJE.PL Zduńska Wola
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej -...
Grupa Travel Polska zakończyła akcję pocztówkową
Grupa Travel Polska zakończyła akcję pocztówkową przypominającą klientom o zbliżającym się sezonie letnim. Akcja była realizowana już czwarty raz.
Pocztówka, przygotowana przez GTP przypomina wyglądem kartkę z wakacji. Zawiera logo oraz dane konkretnego biura. Kartkę tą każde biuro podróży wysyła do własnej bazy klientów.
Pocztówka to nie tylko przypomnienie o biurze. To również forma rabatu. Ponieważ partnerem czwartej edycji jest Delta Travel każdy klient, który z otrzymaną pocztówką zgłosi się do agencji, która wysłała kartkę, otrzyma 100 zł zniżki na rezerwację produktu "Hiszpania on-line".
Kartka ma przypomnieć klientom, iż warto pomyśleć o rezerwacji wyjazdu na zbliżający się sezon. Ponadto jest to akcja wizerunkowa, która przypomni o biurze podróży klientowi. Dla adresatów pocztówki często stanowi impuls do zaplanowania wyjazdu w sezonie oraz dodatkową zachętę ze względu na rabat.
- Dla swojego biura podróży zamówiłem 1000 sztuk - mówi pan Adam Kurdziel, właściciel biura ANZA z Rybnika - Uważam, że taka kartka to sympatyczna forma promocji i zachęta do odwiedzenia nas - podsumowuje.
Kolejną edycję akcji, która cieszy się dużym zainteresowaniem Grupa Travel Polska planuje tuż po wakacjach, na rozpoczęcie sezonu zimowego.
Grupa Travel Polska powstała w 2006 roku jako kooperacja biur podróży. Zrzesza blisko 100 agentów, którym zapewnia lepsze warunki u usługodawców z branży turystycznej. W miarę rozwoju firma poszerzała swoją działalność o szkolenia, doradztwo marketingowe, a w ostatnim roku utworzyła własne Turystyczne Call Center świadczące usługi outsourcingowe.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Ruch turystyczny w Grecji rośnie także
Dział dostawcy/usługodawcy branży:
Zmiana sekretarza generalnego Światowej Organizacji
Starsze aktualności:
Śmierć trójki Polaków na
Accor pokazuje trendy w rezerwacjach na
Ecco Travel rozpoczyna WIELKĄ
Na ferie wyjedzie więcej
ECTAA ogłosiła Preferowany Kierunek Podroży na rok
POT: Ponad połowa Polaków wyjedzie gdzieś w
Kraków wśród wybranych przez
Które paszporty są
TSUE: Tożsamość płciowa klienta nie należy do danych niezbędnych do zakupu
Mgła paraliżuje lotnisko w Rębiechowie
Strategia marketingowa Szlaku Zabytków Techniki wkrótce będzie gotowa
Polska na targach ITB Berlin 2009
Pyrzowice prowadzą negocjacje z Ryanairem
Nowe za Połowę w Sphinxie: Przysmak Orientalny i Czarny Stek
Praca magisterska krótka ankieta Meksyk; potrzebna pomoc
Trzymilionowy uczestnik programu EuroBonus
Jaskinia Zbójecka będzie atrakcyjna
Tatry: będzie remont krzyża na Giewoncie
Accor: ponad 800 hoteli na świecie 50% taniej
Węgry: Sjesta bez darmowego piwa
Okradzeni turyści ze statku "F.Chopin"
Linie Emirates zafundują pasażerom darmowy pobyt w luksusowym hotelu w Dubaju
30 i 31 stycznia samoloty British Airways nigdzie nie polecą
Linie British Airways zlikwidowały trasę Warszawa - London City
Czy podróżowanie samolotem jest coraz mniej bezpieczne?
