Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Szukamy pilota na 05.12 Gniezno-Bydgoszcz
- Specjalista ds. turystyki
- PRODUCT MANAGER/ FRONT OFFICE REPRESENTATIVE
- Itaka Toruń- G. Copernicus - doradca ds....
- Zainwestuje w biznes braza turystyczna
- pilotaż Kraków 10.12-12.12.2025
- Touroperator PRIMA HOLIDAY poszukuje pracownika
- Praktykant - obozy sportowe Hiszpania
- Specjalista ds. turystyki WAKACJE.PL Zduńska Wola
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej -...
PizzaPortal.pl rośnie na Facebook`u
Na Facebooku PizzaPortal.pl jest lubiane już przez ponad 20 000 osób. Wdrożona została niedawno aplikacja do zamawiania jedzenia. PizzaPortal.pl ma obecnie ponad 2 razy więcej "lajków" niż np. Restauracje Sphinx i 3 razy więcej niż Telepizza.
Kluczem do sukcesu PizzaPortal.pl na Facebooku jest, według Alicji Poniatowskiej - specjalistki do spraw Social Media w PizzaPortal.pl - zamieszczana treść, interakcja z fanami, wsparte gruntowną analizą statystyki i aplikacja.
Staramy się zaprzyjaźnić z naszymi fanami i dzięki wpisom towarzyszyć im w ciągu dnia. Na Facebooku, podobnie jak w życiu, ważne jest poczucie humoru i dystans do siebie. Tą zasadą kierujemy się również w codziennej pracy. - mówi ekspertka.
Statystyki wpisów i analizy zachowań fanów są także ważnym elementem strategii PizzaPortal.pl na Facebooku. Dzięki tym działaniom serwis osiąga coraz lepsze rezultaty. Widzimy, że popularność fan page`a rośnie coraz szybciej i grono fanów na pewno będzie dużo większe już pod koniec roku - dodaje Poniatowska.
Do tego z pewnością przyczyni się też Aplikacja PizzaPortal.pl, która działa z powodzeniem od początku roku 2011.
Nasza aplikacja, dzięki której można zamówić jedzenie przez Facebook, cieszy się bardzo dużą popularnością wśród fanów. - mówi Dyrektor Zarządzający PizzaPortal.pl, Lech Kaniuk. Wprawdzie zamawiający fani stanowią zaledwie kilka procent wszystkich użytkowników PizzaPortal.pl, ale to dla nas bardzo ważni klienci. Szczególnie ze względu na ich lojalność.
W niedługim czasie PizzaPortal.pl planuje stworzenie własnej gry dla fanów pizzy i swojego portalu.
PizzaPortal.pl działa na rynku polskim od 2010 roku i skupia oferty ponad 1200 restauracji z ponad 140 miejscowości w całym kraju. Grupa OnlinePizza, właściciel PizzaPortal.pl, została w tym roku sprzedana Delivery Hero za około 120 mln PLN i należy obecnie do jednej z kilku największych na świecie firm z branży.
Serwis umożliwia zamawianie jedzenia online m.in. przez Interia.pl, Zumi.pl, PAYBACK, bhv.pl, Facebook.com, iPhone i TV (DIALOG). Facebook Fan Page ma ponad 20 000 fanów.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
Dofinansowanie projektów
Zakaz reklamy piwa uderzy nie tylko w branżę piwowarów. Ucierpi też
S3 gotowa w całości. Pomorze Zachodnie czeka na czeskich
Cel: Innowacje, Technologie i Zrównoważony Rozwój w
Dział centra informacji i promocji:
Które miasta powinny się
Poznań rusza z promocją na jesień i
Andaluzja chce więcej
Starsze aktualności:
Śmierć trójki Polaków na
Accor pokazuje trendy w rezerwacjach na
Ecco Travel rozpoczyna WIELKĄ
Na ferie wyjedzie więcej
ECTAA ogłosiła Preferowany Kierunek Podroży na rok
POT: Ponad połowa Polaków wyjedzie gdzieś w
Kraków wśród wybranych przez
Które paszporty są
TSUE: Tożsamość płciowa klienta nie należy do danych niezbędnych do zakupu
Opłata klimatyczna w podkieleckiej gminie
Lekarz udzieli pomocy na plaży
Niedoszły strajk pilotów TAP powodem wielomilionowych strat
Wybieramy 6 Cudów Regionu Morza Bałtyckiego
Konflikt odbija się na izraelskiej turystyce
PIT zwraca uwagę na zagrożenia deregulacji
Listopadowe pobyty atrakcyjne cenowo
Jak nieuczciwe restauracje uzdrawiają jedzenie
Hotele Novotel przyjazne dzieciom
Nietypowy nocleg, nietypowa kolacja
Upadło kolejne rosyjskie biuro podróży
Warszawskie Targi Turystyczne Podróże zapraszają
Jeszcze nie ma lotniska, a już są premie
Kto zostanie nowym prezesem Lufthansy?
Raf Trans będzie woził polskich piłkarzy
Nocleg w kokpicie, a może impreza w igloo?
Wygraj bilet i podróżuj z Ecolines
