Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Szukamy pilota na 05.12 Gniezno-Bydgoszcz
- Specjalista ds. turystyki
- PRODUCT MANAGER/ FRONT OFFICE REPRESENTATIVE
- Itaka Toruń- G. Copernicus - doradca ds....
- Zainwestuje w biznes braza turystyczna
- pilotaż Kraków 10.12-12.12.2025
- Touroperator PRIMA HOLIDAY poszukuje pracownika
- Praktykant - obozy sportowe Hiszpania
- Specjalista ds. turystyki WAKACJE.PL Zduńska Wola
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej -...
Nowa marka na rynku gastronomicznym
Well & Done to nowa marka na polskim rynku usług gastronomicznych. Firma powstała w 2012 roku firma, oferuje nowe miejsca oraz usługi na warszawskim rynku gastronomicznym. W skład grupy wchodzą: Bistro Warszawa, Cafe Lorentz, Restauracja w Muzeum Narodowym w Warszawie, której otwarcie planowane jest na przełom listopada i grudnia br. oraz firma cateringowa Taste Time.
- Wychodzimy naprzeciw potrzebom zarówno klientów indywidualnych, jak i biznesowych - mówią pomysłodawcy przedsięwzięcia Aleksandra Furmankiewicz i Norbert Kabaczyński - Oferujemy usługi lokali położonych w najbardziej prestiżowych częściach Warszawy: Restaurację Bistro Warszawa w sercu Starego Miasta, kawiarnię Cafe Lorentz na dziedzińcu im. Prof. Lorentza w Muzeum Narodowym oraz Restaurację w głównym gmachu Muzeum Narodowego w Warszawie. Propozycję Well & Done uzupełniają usługi firmy cateringowej Taste Time.
Zespół grupy Well & Done tworzą doświadczeni profesjonaliści, od kilku lat działający w branży gastronomicznej oraz eventowej przy obsłudze i organizacji zarówno przyjęć kameralnych, jak i wielkoformatowych. Misją firmy jest oferowanie klientom miejsc przyjaznych, a zarazem eleganckich, łączących zamiłowanie do kulinarnych wyzwań z artystycznym i historycznym klimatem lokali.
Miejsca wchodzące w skład grupy Well & Done są przystosowane do obsługi takich wydarzeń, jak: bankiety, konferencje, przyjęcia koktajlowe czy business lunche. Dodatkową atrakcję stanowi oprawa muzyczna - jak regularne koncerty odbywające się w Bistro Warszawa oraz letnia scena Cafe Lorentz.
Działania komunikacyjne grupy Well & Done zostały powierzone zespołowi Agencji Don’t Worry. Więcej informacji na temat rezerwacji, organizacji eventów i usług specjalnych udziela Sales & Marketing Manager Well & Done, Dorota Horodyńska.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
Dofinansowanie projektów
Zakaz reklamy piwa uderzy nie tylko w branżę piwowarów. Ucierpi też
S3 gotowa w całości. Pomorze Zachodnie czeka na czeskich
Cel: Innowacje, Technologie i Zrównoważony Rozwój w
Dział centra informacji i promocji:
Które miasta powinny się
Poznań rusza z promocją na jesień i
Andaluzja chce więcej
Starsze aktualności:
Śmierć trójki Polaków na
Accor pokazuje trendy w rezerwacjach na
Ecco Travel rozpoczyna WIELKĄ
Na ferie wyjedzie więcej
ECTAA ogłosiła Preferowany Kierunek Podroży na rok
POT: Ponad połowa Polaków wyjedzie gdzieś w
Kraków wśród wybranych przez
Które paszporty są
TSUE: Tożsamość płciowa klienta nie należy do danych niezbędnych do zakupu
W Zabrzu odbędzie się seminarium branży turystycznej
Więcej lotów Wizz Air z Gdańska
W Rio de Janeiro zabraknie miejsc do spania
Załoga OLT Express nie mówi po polsku
W przyszłym roku wielkie sprzątanie Tatr
Katastrofa lotnicza w Federacji Rosyjskiej
Restauratorzy doceniają portale pośredniczące w zamówieniach
Pasażerowie kupowali paliwo do samolotu
Klienci upadłego biura odzyskają pieniądze?
