Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Szukamy pilota na 05.12 Gniezno-Bydgoszcz
- Specjalista ds. turystyki
- PRODUCT MANAGER/ FRONT OFFICE REPRESENTATIVE
- Itaka Toruń- G. Copernicus - doradca ds....
- Zainwestuje w biznes braza turystyczna
- pilotaż Kraków 10.12-12.12.2025
- Touroperator PRIMA HOLIDAY poszukuje pracownika
- Praktykant - obozy sportowe Hiszpania
- Specjalista ds. turystyki WAKACJE.PL Zduńska Wola
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej -...
Co nowego w Travelplanet
Loyalty Partner Polska, operator Programu Bonusowego PAYBACK oraz firma Travelplanet.pl S.A. podpisały umowę o współpracy. Już w styczniu 2012 roku posiadacze kart PAYBACK będą mogli zbierać punkty we wszystkich kanałach sprzedaży serwisu turystycznego Travelplanet.pl. Umowa pomiędzy Loyalty Partner Polska a Travelplanet.pl S.A. została podpisana jeszcze w 2011 roku, ale oficjalnie współpraca pomiędzy PAYBACK i Travelplanet.pl rusza na początku 2012 roku.
"Serwis Travelplanet.pl doskonale uzupełnia ofertę partnerów Programu. Fakt, że jest to firma działająca w obszarze e-commerce bardzo nam odpowiada. Współpraca ta wpisuje się w naszą strategię na 2012 r., ponieważ planujemy szeroko zakrojone działania i rozwój właśnie w tym kierunku. Wierzymy, że uczestnicy docenią nowego partnera PAYBACK. - podkreśla Marcin Drzewiecki, Dyrektor Marketingu Loyalty Partner Polska.
Serwis turystyczny Travelplanet.pl należy do grupy Travelplanet.pl S.A., która oferuje usługi turystyczne poprzez Internet, jest pierwszym biurem podróży i firmą e-commerce na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Spółka działa jako nowoczesny multiagent, prowadzący sprzedaż przez bezpośrednie kanały dystrybucji - Internet, Call Center oraz Punkty Obsługi Klienta (POK).
W każdej z wymienionych form sprzedaży uczestnicy Programu PAYBACK będą otrzymywać punkty za:
- pakiety turystyczne zawierające zakwaterowanie i przelot,
- pakiety turystyczne zawierające zakwaterowanie bez dojazdu,
- ubezpieczenia turystyczne wchodzące w skład pakietu.
Posiadacze karty PAYBACK mogą dokonać zakupu wycieczki w zaledwie 3 krokach. Jeśli będzie taka potrzeba, mogą liczyć na pomoc ze strony Call Center. Za każde 2 złote wydane w serwisie otrzymają 1 punkt PAYBACK.
"Widzimy spory potencjał w programach lojalnościowych." - mówi Radosław Damasiewicz, E-commerce Manager Travelplanet.pl. - "Nasz udział w Programie PAYBACK to dodatkowa korzyść dla klientów Travelplanet.pl. Turystyka jest o tyle atrakcyjną branżą, że zakup wycieczki oznacza tysiące punktów na koncie użytkownika. A może nawet więcej, ponieważ planujemy szereg działań promocyjnych, które będą znacznie podwyższać liczbę zdobytych punktów".
Osoby, które jeszcze nie posiadają karty PAYBACK mogą odebrać ją w punktach sprzedaży innych partnerów: Allegro, BP, Empik, Orange, Telekomunikacja Polska, Real, JYSK, Mango Media, Mix Electronics, Multikino i Smyk. W Banku Zachodnim WBK otrzymać można również kartę debetową i kredytową MasterCard PAYBACK.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Ruch turystyczny w Grecji rośnie także
Dział aktualności dnia:
Na czym powinien opierać się rozwój
Stabilny październik w hotelach, wyniki lepsze niż rok
Starsze aktualności:
Śmierć trójki Polaków na
Accor pokazuje trendy w rezerwacjach na
Ecco Travel rozpoczyna WIELKĄ
Na ferie wyjedzie więcej
ECTAA ogłosiła Preferowany Kierunek Podroży na rok
POT: Ponad połowa Polaków wyjedzie gdzieś w
Kraków wśród wybranych przez
Które paszporty są
TSUE: Tożsamość płciowa klienta nie należy do danych niezbędnych do zakupu
Karta Starbucks również dla Polaków
W lutym zmiana w kursowaniu pociągów
OLT Express taniej dla Seniorów i Studentów
Bukowina Tatrzańska zimową stolicą polo?
Wizz Air rozbudowuje zespół sprzedaży
Które kraje odegrają największą rolę w branży turystycznej w 2011 r.?
Polska musi zainwestować w infrastrukturę lotniczą
Słodkie Trio w kawiarniach Coffeeheaven
Brzeg: kara dla inwestora za niewybudowanie hotelu
Turysta zginął zaatakowny przez taksówkarzy
