Ogłoszenia
Ogłoszenia
- B. P. Okno na Świat (Warszawa) - Specjalista ds....
- Specjalista ds. Turystyki w salonie Wakacje.pl
- Specjalista ds turystyki - Stargard
- Specjalista / Specjalistka ds. turystyki
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej -...
- Specjalista ds. Turystyki w salonie ITAKA
- OFERTA PRACY - Doradca / Konsultant ds. Turystyki
- Kraków - Specjalista ds. Turystyki
- Meble do biura podróży, wyposażenie salonu TUI na...
- SPECJALISTA DS. TURYSTYKI
Hotelarzu, wypromuj swój obiekt w internecie
Hotelarze dostrzegają coraz większy potencjał w dbaniu o swój wizerunek w internecie. Serwis PromujNoclegi.pl, której właścicielem jest firma WebMotive, specjalizuje się w marketingu internetowym. Pomaga hotelarzom osiągnąć lepsze pozycje w wyszukiwarkach. To do właścicieli obiektów hotelowych skierowana jest promocja Public Relations w internecie.
Miejsce domeny danego hotelu na liście wyszukiwarek internetowych jest zależne od liczby osób, które uważają ją za wartościową, atrakcyjną i godną zaufania, a także od tego, ile strona ma przekierowanie. PromujNoclegi.pl kieruje swoją ofertę do właścicieli obiektów noclegowych (hotele, pensjonaty, kwatery prywatne, agroturystyka). Firma dba o zoptymalizowanie i wypozycjonowanie stron danych ośrodków w wyszukiwarkach internetowych. Zapewnia ponadto liczne wpisy dotyczące obiektu na blogach, portalach oraz serwisach społecznościowych, które są związane z tematyką noclegów w Polsce. Takie firmy mają docelowo uzyskać lepszy wizerunek swojej marki, a także zyskać bezpośrednio kwalifikowany ruch z takich serwisów, a to ma się przekładać na większą liczbę rezerwacji, a zatem i zysków.
Według statystyk opublikowanych przez Google (Zero Moment of Truth), poszukując interesujących informacji na temat produktów czy usług coraz częściej korzystamy z internetu. Przed dokonaniem danej transakcji w 2010 roku internauci odwiedzali średnio 5,3 strony, a w 2011 już 10,4. To ważne informacje również dla branży hotelarskiej. Promocja marki musi odbywać się przy wykorzystaniu wielu kanałów, między innymi blogów, portali, a także profili na serwisach społecznościowych.
Okazuje się, że 49 procent Polaków poszukując hotelu sprawdza informacje w internecie. Co pokazuje badanie przeprowadzone przez On Board PR oraz PBS DGA. Polacy z wyższym wykształceniem, którzy zaglądają do sieci przed podjęciem decyzji w sprawie na przykład rezerwacji stanowią 60 procent. Inny raport Google Polska wykazał, że w 2007 roku 92 procent ankietowanych skorzystało z wyszukiwarki, aby odnaleźć informację na temat produktów turystycznych (to wzrost o 10 procent w zestawieniu z poprzednim rokiem).
Komentarze
Tagi:
Dział centra informacji i promocji:
Polska turystyka rośnie i będzie
Polacy wśród laureatów konkursu na najlepszy film
Wybrano najlepsze prace
Dział dostawcy/usługodawcy branży:
Zmiana sekretarza generalnego Światowej Organizacji
Starsze aktualności:
Gdańsk Europejską Stolicą Kultury
POT przyznała rekomendacje na lata
Ryanair planuje przewiezienie 20 mln
eSky zachęca do wczesnego planowania
MSiT chce 10 strategii dla
UN Tourism: Turystyka odbudowała się po
Wizz Air rezygnuje z płatnej
Województwo pomorskie ogłosiło konkurs ofert na rozwój turystyki i
Emirates wprowadzają nowe uniformy dla obsługi pasażerów premium i
W poniedziałek rozpoczynają się ferie
Zwyczaje klientów serwisów grupowych
Modernizacja klasztoru w Hebdowie
Nadmorscy hotelarze: ten sezon będzie jednym z najgorszych
Wzrasta popyt na przewozy lotnicze
Obiekty Qubus przyjazne rodzinie
Pomorze promuje się za granicą
Polskie obiekty dołączyły do dubajskiej sieci
Nocne zwiedzanie zamków w Czechach
Amadeus wzbogaca swoją ofertę hotelową
Triada obniża ceny biletów lotniczych
Nowe menu w SomePlace Else w Poznaniu
Kto najbardziej odczuje brak komunii w 2014 roku?
Bezpłatna informacja turystyczna na telefon komórkowy
Organizacja wyjazdów dla małych grup - konieczna koncesja?
onlineweg czy się opłaca oferta niemiecka?
