Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Szukamy pilota na 05.12 Gniezno-Bydgoszcz
- Specjalista ds. turystyki
- PRODUCT MANAGER/ FRONT OFFICE REPRESENTATIVE
- Itaka Toruń- G. Copernicus - doradca ds....
- Zainwestuje w biznes braza turystyczna
- pilotaż Kraków 10.12-12.12.2025
- Touroperator PRIMA HOLIDAY poszukuje pracownika
- Praktykant - obozy sportowe Hiszpania
- Specjalista ds. turystyki WAKACJE.PL Zduńska Wola
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej -...
Polski Hydraulik pojechał do Paryża
Na zaproszenie paryskiego POIT-u model - Piotr Adamski znany we Francji jako symbol Polski odwiedził Paryż, gdzie swoim wizerunkiem, już na żywo reklamował Polskę jako miejsce atrakcyjne turystycznie.
Przez cały pobyt w Paryżu towarzyszył mu las kamer, a wiele większy niż ten, który wita np. polskich polityków odwiedzających miasto nad Sekwaną.
Przypomnijmy - "polskiego hydraulika" wymyślił we Francji przeciwny konstytucji europejskiej francuski polityk narodowej prawicy Philippe de Villiers. Posłużył on w ksenofobicznej kampanii medialnej przed referendum 29 maja do straszenia Francuzów rzekomym zalewem tańszych pracowników z Polski.
Paryski POIT postanowił wykorzystać ten negatywny i niechętny nam stereotyp i przekształcić go w element dowcipnej kampani promowania Polski we Francji. - I akcja zakończyła się absolutnym sukcesem. O "Polskim hydrauliku" napisał na pierwszej stronie "New York Times", oraz inne gazety w całej Europie, Indiach, Bahrajnie, a nawet w Kolumbii (o kampanii pisaliśmy w aktualnościach Polski hydraulik idolem Europy i w Hydraulik promuje Polskę!).
Wyniki całej kampanii są bardzo optymistyczne - zainteresowanie Polską jako miejscem wypoczynku wśród Francuzów ciągle rośnie. Do wypoczynku w naszym kraju zachęcają nawet francuscy politycy - - Niech Francuzi jadą do Polski jak najliczniej. Niech zobaczą kraj, który obalił mur berliński. Niech przekonają się, że humor jest polską specjalnością - powiedział na konferencji prasowej deputowany Pierre Lequiller (UMP), wieloletni przewodniczący grupy przyjaźni z Polską na konferencji prasowej.
Zgodnie z danymi POT w zeszłym roku Polskę odwiedziło 14,3 mln turystów, z czego tylko niecałe 200 tys. Francuzów. Miejmy nadzieje, iż dzięki kampanii z hydraulikiem w tym roku odwiedzi nas o wiele więcej turystów z Francji.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
Dofinansowanie projektów
Zakaz reklamy piwa uderzy nie tylko w branżę piwowarów. Ucierpi też
S3 gotowa w całości. Pomorze Zachodnie czeka na czeskich
Cel: Innowacje, Technologie i Zrównoważony Rozwój w
Dział biura turystyczne:
Ruch turystyczny w Grecji rośnie także
Starsze aktualności:
Śmierć trójki Polaków na
Accor pokazuje trendy w rezerwacjach na
Ecco Travel rozpoczyna WIELKĄ
Na ferie wyjedzie więcej
ECTAA ogłosiła Preferowany Kierunek Podroży na rok
POT: Ponad połowa Polaków wyjedzie gdzieś w
Kraków wśród wybranych przez
Które paszporty są
TSUE: Tożsamość płciowa klienta nie należy do danych niezbędnych do zakupu
Ryanair zarabia na przewalutowaniu ceny biletów bez wiedzy kupującego?
Orbis i Orco postawią w stolicy kolejny luksusowy drapacz chmur
Porozumienie Lastminute.com i WorldRes
TUI wprowadza nowy produkt - TUI Premium
Kuchnia francuska na liście dziedzictwa narodowego Unesco?
Tajlandia: zgwałcona i zamordowana brytyjska turystka
Transhotel rozpoczyna "Operację Lato"
Wczasy odchudzające - najskuteczniejsze w Polsce?
Czesi zawyżają cenę za lotnisko w Pradze
Wakacyjny Staż 2008 - praktyki w nadmorskich hotelach
Akademia Kulinarna - blog szefów kuchni pięciogwiazdkowych hoteli
Szczecin: nie będzie restauracji przy Wałach Chrobrego?
Trwa proces w sprawie upadłości Swissair. LOT również zamieszany w sprawę!
Rok 2009 najlepszy w historii Norwegian
Voyager wprowadza sprzedaż Kart Euro<26
Amadeus odpowiada na zarzuty Sabre
Jaką macie opinię o biurze podróży 5 stars?
