Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Poznań - Specjalistka / Specjalista ds. turystyki
- Stojaki na katalogi - za darmo :)
- Nowe Biuro Podróży w Ełku - Specjalista ds....
- BIURO PODRÓŻY W PRUSZKOWIE
- Kasjer/ kasjerka lotnicza - Łódź
- Pilot na Portugalię, 26 kwietnia - 4 maja 2024
- Specjalista ds. turystyki Warszawa
- Kasjer/ kasjerka lotnicza - Warszawa
- Specjalista / Specjalistka ds. turystyki- Warszawa
- Pilot 26.04 - 03.05.2024 Włochy

Grecki Urząd Podatkowy zachęca turystów do zabierania paragonów
W ramach walki z uchylaniem się od płacenia podatków przez greckich przedsiębiorców, tamtejsze władze podatkowe ponownie rozpoczęły kampanię "Apodixi Please", zachęcając turystów, aby prosili o rachunki za dokonywane transakcje - poinformował serwis GTP.
Grecki Niezależny Urząd Dochodów Publicznych (AADE) po raz kolejny rozpoczął kampanię "Apodixi Please", która informuje turystów o przysługujących im prawach konsumenckich i wzywa ich do zabierania rachunków za transakcje w Grecji. "To takie proste powiedzieć po grecku: "Apódixi please"! zachęca AADE - "Używając swojej karty i prosząc o rachunek pomagasz greckiej administracji podatkowej pobierać podatki, które są już wliczone w cenę, którą płacisz. Praktycznie przyczyniasz się do finansowego ożywienia Grecji i oferujesz nam możliwość zapewnienia Ci jeszcze lepszych usług następnym razem, gdy przyjedziesz do naszego kraju" .
Poprzez kampanię AADE zamierza podjąć walkę z uchylaniem się od płacenia podatków, które w popularnych greckich ośrodkach turystycznych jest na porządku dziennym.
Plakaty kampanii "Apodixi Please" można zobaczyć w strefach odbioru bagażu na wszystkich głównych lotniskach w Grecji (Ateny, Saloniki, Chania, Mykonos, Santorini, Korfu, Rodos itp.). Kampania pojawia się również na wybranych zagranicznych stronach internetowych poprzez banery.
"Restauracje, bary, kawiarnie, sklepy i ogólnie rzecz biorąc, prawie wszyscy dostawcy towarów są zobowiązani do posiadania elektronicznych kas fiskalnych i nie mogą wystawiać pokwitowań, które są pisane odręcznie lub drukowane na zwykłym papierze" wyjaśnia AADE na stronie internetowej, zaznaczając, że wszyscy dostawcy towarów i usług w Grecji są zobowiązani do wystawiania rachunków swoim klientom.
Turyści są również informowani, że nie są zobowiązani do zapłaty, jeśli nie otrzymają paragonu za usługę.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Niskie zadowolenie klientów w
EXIM nagradza swoich najlepszych
UNWTO: Turystyka bliska przekroczenia poziomów sprzed
Dział aktualności dnia:
UNWTO: Turystyka bliska przekroczenia poziomów sprzed
Komisja Europejska pracuje nad wzmocnieniem praw
Starsze aktualności:
Airbnb.com z gospodarzami wspiera
Dobre wyniki Grupy Accor za 2022
Rainbow zaprasza na Filipiny, do Wenezueli oraz na karaibską
Gmina Mielno zbadała
Hotelowe lobby wizytówką
Lotnisko Poznań Ławica płaci mieszkańcom
Sopot podsumowuje spotkania biznesowe za
Radość i zabawa będą nadawać ton w
Początek roku nie napawa hotelarzy
TUI wznawia działalność, pierwsi turyści już w hotelach
PZOT: Sprzedaż w biurach rośnie
Środki ostrożności na ITB Berlin
Rozporządzenie wprowadzające nowe ograniczenia opublikowane
Katastrofa samolotu czarterowego w RPA
Air France-KLM przedstawia strategię na nadchodzące 5 lat
Czy wystraszeni konsumenci będą kupować zagraniczne wycieczki?
Lufthansa umożliwi dokonanie płatności przy stanowiskach odprawy
Rząd rozszerzy pomoc dla firm turystycznych
Rośnie ruch na lotniskach regionalnych
Organizator turystyki złożył wniosek o ogłoszenie niewypłacalności
Włochy sprzeciwiają się nowej polityce bagażowej Wizz Air i Ryanair
Które paszporty mają największą siłę?
Nadmorscy hotelarze apelują do ministerstwa
Przedsiębiorcy mogą się zgłaszać do akcji Polska Zobacz Więcej
Wypadek w atrakcji turystycznej - są ofiary