Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Biuro Podróży Elit Tours
- Rezydent Hotelowy
- SPECJALISTA DS. KOMUNIKACJI I CONTENT MARKETINGU
- Specjalista ds.obsługi posprzedażowej Wrocław
- pilot Bawaria
- PILOT NA JAPONIĘ na przełomie kwietnia/maja 2026
- B. P. Okno na Świat (Warszawa) - Specjalista ds....
- Specjalista ds. Turystyki w salonie Wakacje.pl
- Specjalista ds turystyki - Stargard
- Specjalista / Specjalistka ds. turystyki
Sfinks przejmie popularną markę gastronomiczną
Grupa Sfinks Polska, zarządzająca sieciami Sphinx, Piwiarnia czy Chłopskie Jadło, nie później niż do końca marca 2021 r. stanie się właścicielem marki
Fabryka Pizzy i obejmie w zarządzanie wszystkie restauracje tej sieci.
Obecnie Fabryka Pizzy liczy 14 restauracji, z czego trzy zostały uruchomione przez grupę Sfinks w ramach masterfranczyzy.
Pod koniec 2016 r. Sfinks Polska zawarł dwuetapową umowę z udziałowcem Fabryki Pizzy. W pierwszym etapie, trwającym do 31.03.2018 r., Sfinks miał otworzyć swoje restauracje i ocenić potencjał marki. Teraz spółka zdecydowała o przejściu do drugiego etapu, którym jest dalszy rozwój sieci oraz przejęcie wszystkich udziałów w Fabryce Pizzy, a w efekcie - marki i całej sieci.
Marka jest bardzo ciekawa, wyróżnia się na tle innych restauracji włoskich, a do tego jest formatem sieciowym, w czym się specjalizujemy. Teraz dodatkowo dysponujemy wynikami praktycznego testu, jakim było uruchomienie własnych Fabryk Pizzy. Pozwoliło to nam ocenić rzeczywisty potencjał tego konceptu, co się w nim sprawdza, co można ulepszyć i gdzie osiągnąć synergie z sieciami Sfinks Polska SA. Wnioski były na tyle pozytywne, że zdecydowaliśmy o zakupie sieci - komentuje Sylwester Cacek, prezes Sfinks Polska.
Fabryka Pizzy to sieć restauracji z kuchnią włoską, działających m.in. w Warszawie, Krakowie oraz Trójmieście. Sieć aktualnie liczy 14 lokali, z czego trzy (w Warszawie, podwarszawskim Piastowie i Zgierzu) uruchomiła grupa Sfinks. Spółka ma w planie dalszy rozwój sieci. Aktualnie przygotowywane są otwarcia Fabryki Pizzy w Kołobrzegu, Mińsku Mazowieckim i Łodzi.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
Nad Bałtykiem Święta szansą na dobry koniec
Nowe wpisy na Liście niematerialnego dziedzictwa kulturowego
Dofinansowanie projektów
Zakaz reklamy piwa uderzy nie tylko w branżę piwowarów. Ucierpi też
Dział dla turystów:
FlixBus: Polacy chcą podróżować na
Turystyka potrzebuje od państwa wsparcia, a nie przejmowania roli
Itaka: nocne spotkanie z
Starsze aktualności:
Intercity zadowolone z 2024
Picie na stokach potępiane
ACI EUROPE: Potrzebujemy zabezpieczenia przyszłości
POLREGIO przewiozło ponad 100 mln
Gdzie Polacy latali samodzielnie w
ETC publikuje wskazówki dla zrównoważonej
Accor ułatwia rezerwacje
Turystyka wspiera 33 finał
Gdańsk Europejską Stolicą Kultury
Sopot zaprezentował nowy spot promocyjny
W Gdańsku znów działa ILS II kategorii
Wracają umiarkowane wzrosty cen wyjazdów turystycznych
Przewoźnik składa wniosek o ochronę przed roszczeniami wierzycieli
Skytrax wybrał najlepsze linie lotnicze na świecie
POT pomoże przedsiębiorcom w negocjacjach?
Po przylocie spoza Schengen będzie można zrobić test na polskim lotnisku?
GUS: liczba turystów w Polsce wzrosła
Gdańsk stworzy Park&Ride na czas Jarmarku św. Dominika
Marriott zapłaci karę za wyciek wrażliwych danych gości?
Które miasta cieszą się największą popularnością wśród turystów?
Festiwal browarnictwa w Muzeum Lniarstwa
Na lotnisku w Balicach powstanie stacja ładowania samochodów elektrycznych
Rzecznik MŚP: Bon turystyczny powinien być dla wszystkich płacących podatki
Czterech inwestorów chce uratować włoskiego przewoźnika
Mocna końcówka sezonu w biurach podróży
22 kwietnia rozpoczyna się Meetings Week Poland
