Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Pilot na Portugalię, 26 kwietnia - 4 maja 2024
- Pracownik biura podróży
- Nowy salon Wakacje.pl zatrudni specjalistę ds....
- Pomoc Księgowa w biurze podróży
- SPECJALISTA DS TURYSTYKI Z J. JAPOŃSKIM
- Bydgoszcz - Kierownik Biura
- Specjalista ds. Turystyki - Poznań
- BIURO PODRÓŻY W PRUSZKOWIE
- Dochodowy pensjonat w Ciechocinku
- Specjalista Ds. Turystyki / Gdańsk

Wzrost liczby turystów w Dubaju
Od stycznia do maja 2022 r. w Dubaju zanocowało 6,17 milionów międzynarodowych turystów. Stanowi to 197-procentowy wzrost w porównaniu w analogicznym okresem w 2021 r.
Dane statystyczne pokazują, że w okresie od stycznia do maja 2022 r. hotele w Dubaju utrzymały średnie obłożenie na poziomie 76% (w analogicznym okresie w 2021 r. obłożenie wynosiło 62%). Według firmy STR, zajmującej się analizą rynku hotelarskiego, Dubaj w okresie styczeń-kwiecień 2022 r. zajął pierwsze miejsce na świecie pod względem obłożenia miejsc hotelowych, wyprzedzając inne międzynarodowe kierunki, takie jak Nowy Jork (61%), Londyn (60%) czy Paryż (57%).
Issam Kazim, Dyrektor Generalny DCTCM, w czasie spotkania City Briefing zaprezentował szczegółowy przegląd branży turystycznej oraz działania marketingowe prowadzone na kluczowych rynkach międzynarodowych, w tym kampanię promującą Dubaj jako idealne miejsce na letnie rodzinne wakacje. Kampania "Zostań dłużej, zapłać mniej" to inicjatywa wspierana przez ponad 60 hoteli - w ramach promocji goście mogą skorzystać z wyjątkowej oferty: zatrzymać się na siedem nocy, płacąc tylko za pięć lub zatrzymać się na pięć nocy i zapłacić za tylko trzy. Nasz stały dialog z interesariuszami i partnerami ma kluczowe znaczenie w realizacji strategii turystycznej emiratu. Współpraca z branżą daje również możliwość skorzystania z przygotowanych różnorodnych kampanii i działań, które mają na celu podtrzymanie globalnej atrakcyjności Dubaju. Staramy się wykorzystać potencjał silnego rynku krajowego i rosnącą liczbę turystów zagranicznych. Jesteśmy przekonani, że sezon letni będzie idealnym czasem to dalszego rozwoju całej branży- skomentował Kazim.
Omówiono także globalne kampanie, prezentujące największe atrakcje Dubaju i wyróżnienia, które otrzymało miasto: od Dubai Presents poprzez zwiastuny z udziałem gwiazd Hollywood i Bollywood, aż po pierwsze miejsce w rankingu Tripadvisor Travellers Choice Awards 2022. W czasie City Briefing podkreślano też dążenia Dubaju do zostania globalnym centrum gastronomicznym, dzięki niedawno wydanemu przewodnikowi MICHELIN Dubaj oraz pojawieniem się renomowanej marki Gault&Millau.
Skuteczność prowadzonych kampanii promocyjnych potwierdzają też pozostałe statystyki. Od IV kwartału 2021 r. odnotowano ponad 200 milionów internetowych wyszukiwań dotyczących podróży do Dubaju. W maju 2022 r. rezerwacje osiągnęły niemal poziom sprzed pandemii.
Ahmed Al Khaja, Dyrektor Generalny Dubai Festivals and Retail Establishment przedstawił najważniejsze imprezy tegorocznego kalendarza wydarzeń, w tym wyczekiwany Dubai Summer Surprises, największy letni festiwal w regionie, w tym roku świętujący swoją 25. edycję (1 lipiec- 4 września), a także obchody Eid in Dubai - Eid Al Adha czy Dubai Fitness Challenge.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Niskie zadowolenie klientów w
EXIM nagradza swoich najlepszych
UNWTO: Turystyka bliska przekroczenia poziomów sprzed
Dział dla turystów:
UNWTO: Turystyka bliska przekroczenia poziomów sprzed
Komisja Europejska pracuje nad wzmocnieniem praw
Nowa trasa z Poznania i nie
Starsze aktualności:
Dobre wyniki Grupy Accor za 2022
Rainbow zaprasza na Filipiny, do Wenezueli oraz na karaibską
Gmina Mielno zbadała
Hotelowe lobby wizytówką
Lotnisko Poznań Ławica płaci mieszkańcom
Sopot podsumowuje spotkania biznesowe za
Radość i zabawa będą nadawać ton w
Początek roku nie napawa hotelarzy
Jak linie lotnicze próbują nie wypłacać odszkodowania?
Ceny w biurach raz w górę, raz w dół
Uzbekistan znosi wizy dla turystów z Polski
Polska otwiera się na kolejne kraje
Coraz więcej turystów korzysta z bazy noclegowej
IGHP: ostatni kwartał będzie fatalny
Lufthansa zamawia nowe samoloty
Sanepid sprawdza hotele, pensjonaty i ośrodki wczasowe
Europejskie niebo zostanie zamknięte dla białoruskich przewoźników?
Rośnie liczba rezerwacji imprez lotniczych
Szwecja rozpoczyna współpracę z Airbnb
NIK kontroluje przejścia graniczne na wschodzie
Rainbow zaskakuje wzrostem sprzedaży lata
Rajska wyspa zamknięta dla turystów
Czy basen niebezpieczny dla dzieci jest dobrą reklamą biur(a)?
SCAN HOLIDAY - rezydent w Sharm el Sheikh