Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Praca w biurze podróży
- TUI Sosnowiec zatrudni na stanowiskoSpecjalisty...
- Misja Travel rekrutuje - asystent działu sprzedaży
- specjalista d/s sprzedaży imprez turystycznych
- Rezydent Turystyczny w Bułgarii
- Animator dla dzieci - TUNEZJA
- PRACA W TURCJI
- Salon Firmowy Itaka Tychy
- Salon Firmowy Rainbow Oświęcim
- Salon Firmowy Rainbow Bielsko Biała

Wzrost liczby turystów w Dubaju
Od stycznia do maja 2022 r. w Dubaju zanocowało 6,17 milionów międzynarodowych turystów. Stanowi to 197-procentowy wzrost w porównaniu w analogicznym okresem w 2021 r.
Dane statystyczne pokazują, że w okresie od stycznia do maja 2022 r. hotele w Dubaju utrzymały średnie obłożenie na poziomie 76% (w analogicznym okresie w 2021 r. obłożenie wynosiło 62%). Według firmy STR, zajmującej się analizą rynku hotelarskiego, Dubaj w okresie styczeń-kwiecień 2022 r. zajął pierwsze miejsce na świecie pod względem obłożenia miejsc hotelowych, wyprzedzając inne międzynarodowe kierunki, takie jak Nowy Jork (61%), Londyn (60%) czy Paryż (57%).
Issam Kazim, Dyrektor Generalny DCTCM, w czasie spotkania City Briefing zaprezentował szczegółowy przegląd branży turystycznej oraz działania marketingowe prowadzone na kluczowych rynkach międzynarodowych, w tym kampanię promującą Dubaj jako idealne miejsce na letnie rodzinne wakacje. Kampania "Zostań dłużej, zapłać mniej" to inicjatywa wspierana przez ponad 60 hoteli - w ramach promocji goście mogą skorzystać z wyjątkowej oferty: zatrzymać się na siedem nocy, płacąc tylko za pięć lub zatrzymać się na pięć nocy i zapłacić za tylko trzy. Nasz stały dialog z interesariuszami i partnerami ma kluczowe znaczenie w realizacji strategii turystycznej emiratu. Współpraca z branżą daje również możliwość skorzystania z przygotowanych różnorodnych kampanii i działań, które mają na celu podtrzymanie globalnej atrakcyjności Dubaju. Staramy się wykorzystać potencjał silnego rynku krajowego i rosnącą liczbę turystów zagranicznych. Jesteśmy przekonani, że sezon letni będzie idealnym czasem to dalszego rozwoju całej branży- skomentował Kazim.
Omówiono także globalne kampanie, prezentujące największe atrakcje Dubaju i wyróżnienia, które otrzymało miasto: od Dubai Presents poprzez zwiastuny z udziałem gwiazd Hollywood i Bollywood, aż po pierwsze miejsce w rankingu Tripadvisor Travellers Choice Awards 2022. W czasie City Briefing podkreślano też dążenia Dubaju do zostania globalnym centrum gastronomicznym, dzięki niedawno wydanemu przewodnikowi MICHELIN Dubaj oraz pojawieniem się renomowanej marki Gault&Millau.
Skuteczność prowadzonych kampanii promocyjnych potwierdzają też pozostałe statystyki. Od IV kwartału 2021 r. odnotowano ponad 200 milionów internetowych wyszukiwań dotyczących podróży do Dubaju. W maju 2022 r. rezerwacje osiągnęły niemal poziom sprzed pandemii.
Ahmed Al Khaja, Dyrektor Generalny Dubai Festivals and Retail Establishment przedstawił najważniejsze imprezy tegorocznego kalendarza wydarzeń, w tym wyczekiwany Dubai Summer Surprises, największy letni festiwal w regionie, w tym roku świętujący swoją 25. edycję (1 lipiec- 4 września), a także obchody Eid in Dubai - Eid Al Adha czy Dubai Fitness Challenge.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
SGTiH Vistula wyróżniła
Tradycyjne modele sprzedaży
Rok 2023 będzie udany według
Dział dla turystów:
Poczuj magię Ohrydu - Miasta
Macedonia Północna - wspaniały kraj, uosobienie wielowiekowej
Starsze aktualności:
Przewoźnicy lotniczy mierzą się ze
Lufthansa przywróci do służby Airbusy
Itaka przywraca siatkę
Wyjazdy turystyczne nieco tańsze niż przed
Białoruś wprowadza ruch bezwizowy dla
Będzie można zwiedzać Kopiec Kościuszki także
Porozumienie Związku Zawodowego Kontrolerów Ruchu Lotniczego z Polską Agencją Żeglugi
Wchodzą w życie znowelizowane przepisy dot. roamingu w
Ceny wyjazdów do Hiszpanii niższe niż przed
Wzrost liczby turystów w
Rada Europejska przyznała Ukrainie i Gruzji status krajów kandydujących do
Niektóre czeskie banknoty wkrótce stracą
Rosjanie nie pojadą tam, dokąd
Travelist: niskie zainteresowanie rezerwacjami na Boże
Coraz więcej turystów korzysta z bazy noclegowej
IGHP: ostatni kwartał będzie fatalny
Lufthansa zamawia nowe samoloty
Sanepid sprawdza hotele, pensjonaty i ośrodki wczasowe
Europejskie niebo zostanie zamknięte dla białoruskich przewoźników?
Szwecja rozpoczyna współpracę z Airbnb
NIK kontroluje przejścia graniczne na wschodzie
Rainbow zaskakuje wzrostem sprzedaży lata
Rajska wyspa zamknięta dla turystów
Czy basen niebezpieczny dla dzieci jest dobrą reklamą biur(a)?
Przyjeżdżający z Wielkiej Brytanii objęci kwarantanną