Ogłoszenia
Ogłoszenia
- SPECJALISTA DS. KOMUNIKACJI I CONTENT MARKETINGU
- Specjalista ds.obsługi posprzedażowej Wrocław
- pilot Bawaria
- PILOT NA JAPONIĘ na przełomie kwietnia/maja 2026
- B. P. Okno na Świat (Warszawa) - Specjalista ds....
- Specjalista ds. Turystyki w salonie Wakacje.pl
- Specjalista ds turystyki - Stargard
- Specjalista / Specjalistka ds. turystyki
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej -...
- Specjalista ds. Turystyki w salonie ITAKA
Emirates wprowadzają nowe uniformy dla obsługi pasażerów premium i VIP
Linie Emirates oficjalnie zadebiutowały nowym uniformem zaprojektowanym dla zespołu obsługi pasażerów klasy premium & VIP, który odpowiada za płynny transfer przez międzynarodowe lotnisko w Dubaju (DXB). Stroje dedykowane zespołowi obsługującemu klientów premium, nawiązują do kultowego wyglądu personelu pokładowego Emirates.
Linie Emirates, obsługujące pasażerów klasy premium i VIP w Dubaju, to niezwykle pracowity i pożądany zespół. Sam Dubaj jest chwalony jako główne miejsce docelowe dla najbardziej wymagających osób i centralny ośrodek światowej klasy spotkań, imprez motywacyjnych, konferencji i wydarzeń. Wyrafinowany uniform wprowadzony w centrum Emirates odzwierciedla wysoką jakość usług i dbałość o szczegóły oferowane klientom premium i VIP przybywającym do Dubaju lub podróżującym przez niego tranzytem.
Strój został zaprojektowany przez wewnętrzny zespół Emirates i dostępny jest w trzech wariantach: dla pań ze stylową spódnicą albo z eleganckimi spodniami, a dla panów trzyczęściowy garnitur. Podobnie jak uniform personelu pokładowego, ten dla VIP Passenger Services, ma odcień ciepłego piasku, który symbolizuje pustynne wydmy Zjednoczonych Emiratów Arabskich oraz subtelny czerwony kołnierz i dopasowane mankiety dla pań. Strój podkreśla kultowa czerwona czapka Emirates ze złotą przypinką z logo oraz elegancko marszczona kremowa chusta z szyfonu, reprezentująca lokalną kulturę. Całość dopełniają czerwone skórzane buty i idealnie dobrane torebki, w których ambasadorzy mogą nosić iPady i niezbędne dokumenty klientów. Damski uniform VIP Passenger Services ma spódnicę w kształcie litery A z czerwoną plisą, która pozwala pracowitym ambasadorom wygodnie się przemieszczać po lotnisku. Stylowym akcentem jest czerwony skórzany pasek w talii.
Strój męski jest perfekcyjnie skrojony i uszyty na miarę dla każdego ambasadora. Składa się z marynarki, spodni i kamizelki z czerwoną poszetką i stonowanym krawatem. 145-osobowy zespół Emirates został skrupulatnie przeszkolony, by świadczyć wyjątkową obsługę i oferować gościnność dla ponad 150 000 pasażerów VIP i premium rocznie. Dbają oni o komfort najważniejszych pasażerów VIP oraz pasażerów klasy Premium First przesiadających się na lotnisku w Dubaju.
Grupa liczy 120 ambasadorów i dodatkowych pracowników operacyjnych w centrum kontroli, w różnych obszarach międzynarodowego lotniska w Dubaju. W jej skład wchodzą pracownicy ponad 50 różnych narodowości, posługujących się ogromną liczbą języków, by komunikować się z międzynarodowymi pasażerami VIP i pierwszej klasy.
Wśród pasażerów VIP odlatujących z i przylatujących do Dubaju oraz przejeżdżających przez Dubaj bywają dygnitarze i głowy państw, członkowie rodzin królewskich, prezydenci i byli prezydenci, międzynarodowi ministrowie, ambasadorzy, a także celebryci, sportowcy, aktorzy czy popularni influencerzy i vlogerzy.
Oprócz regularnych podróży, które odbywają się przez cały rok, zespół VIP Passenger Services starannie planuje i przygotowuje się do międzynarodowych ważnych wydarzeń, takich jak: Światowy Szczyt Rządowy, Formuła 1, Dubai World Cup, Dubai Film Festival, a także inne, na scenie globalnej, od Światowych Wydarzeń Sportowych, Szczytu G20, EXPO 2025 po Szczyt G7 i Światowy Szczyt Zrównoważonego Rozwoju.
Pasażerowie klasy pierwszej mogą również cieszyć się bezproblemowym tranzytem w Dubaju. Jako podróżni przesiadkowi korzystają z dedykowanych usług, takich jak przyspieszona ochrona i eskorta do poczekalni odlotów.
Komentarze
Tagi:
Dział transport:
Loty na Sylwestra średnio za ponad
PLL LOT z nową trasą w 2026
W Polsce podróże są
Starsze aktualności:
POLREGIO przewiozło ponad 100 mln
Gdzie Polacy latali samodzielnie w
ETC publikuje wskazówki dla zrównoważonej
Accor ułatwia rezerwacje
Turystyka wspiera 33 finał
Gdańsk Europejską Stolicą Kultury
POT przyznała rekomendacje na lata
Ryanair planuje przewiezienie 20 mln
eSky zachęca do wczesnego planowania
MSiT chce 10 strategii dla
Kulinarny zawrót głowy czyli festiwale i wydarzenia kulinarne z całego świata
ETC rozpoczyna nową kampanię promującą europejską turystykę
Wyjazdy na Maltę i Rodos tańsze niż przed tygodniem
Terroryści zaatakowali w Wielkiej Brytanii
Rusza najdłuższe połączenie lotnicze świata
Bułgaria zapowiada wsparcie dla organizatorów turystyki
Nowy członek zarządu PKS Polonus
Biuro Ar - TUR obsługuje świętokrzyskie oferty turystyczne
16 blogerów zmierzy się w turystycznych mistrzostwach
Na Tour Salonie podróż ma być sztuką
Wakacje w Polsce - gdzie i za ile?
Kuchnia Bliskiego i Dalekiego Wschodu zyskuje na popularności
Brytyjski przewoźnik został sprzedany
Trzy hotele z PHH dołączą do sieci Best Western
123 kierunki w nowym rozkładzie z Pyrzowic
Sri Lanka wprowadza darmowe wizy
Tatry Mountain Resorts kupuje alpejskie kurorty
UOKiK z wątpliwościami co do inwestycji w aparthotele
Nowa lokalizacja targów EuroGastro i WorldHotel
Branża turystyczna domaga się cofnięcia zakazu wstępu do Puszczy Białowieskiej
Kiwi.com analizuje wielkanocne podróże
Omnia Trawel zatrudnia bandytów
