Ogłoszenia
Ogłoszenia
- ZAKOPANE Specjalista ds. Obsługi Klienta
- Kwidzyn - poszukujemy Partnera Franczyzowego
- pilotaż Portugalia 16-23.10.2023
- Fostertravel.pl Nadarzyn - Kierownik Salonu
- Pilot/przewodnik beskidzki 07.10.2023
- Pilot/koordynator 28 i 29.09 / Chojnice
- CH KLIF - Specjalista ds. turystyki
- Przewodnik Praga 30.09.23 oraz Ołomuniec 7.10.2023
- Szukam pilotów na Budapeszt, Pragę i Warszawę
- Zainwestuje w biznes braza turystyczna

Zobacz także
B&B HOTELS wchodzi na polski rynek mocniej
Kraków wprowadza ograniczenia sprzedaży alkoholu
Wyrok w sprawie napiwków płaconych kartą
Dwie gwiazdki Michelin w Polsce
Północna Izba Gospodarcza: jesienią wiele firm gastronomicznych może upaść
OLX: więcej pracowników odpowiada na oferty pracy w gastronomii
Sfinks Polska wprowadza dwie nowe marki na rynek gastronomiczny
Gastronomiczna spółka Sfinks Polska wprowadza na rynek dwie nowe marki.
Nowe marki - KEBAPI oraz YOLO Chicken są dostępne wyłącznie w kanale delivery.. Dania z menu YOLO Chicken i KEBAPI można zamawiać na portalu SmacznieiSzybko.pl. Obie marki są również sukcesywnie uruchamiane w serwisach współpracujących.
Dostosowujemy się do obecnej sytuacji, w ostatnim czasie postawiliśmy więc w całości na usługę delivery przy zapewnieniu bezkontaktowej dostawy zamówień. Jednocześnie obserwując zapotrzebowanie ze strony klientów na różne grupy dań w dowozie, systematycznie uzupełniamy nasz portfel o nowe brandy, zwiększając atrakcyjność i różnorodność oferty w kanale online. Liczymy, że najnowsze propozycje KEBAPI i YOLO Chicken bazujące na lubianych przez Polaków daniach i dodatkach tak samo jak w przypadku The Burgers szybko zyskają zwolenników, zwłaszcza wśród tych klientów, którzy poszukują różnorodnych smaków w dowozie - mówi Dorota Cacek, wiceprezes spółki Sfinks Polska.
Oferta KEBAPI to osiem kebabów przygotowywanych w oparciu o atrakcyjne dodatki podawanych w bułkach PITA z warzywami i z wybranym sosem. Wszystkie propozycje dostępne są z orientalnie przyprawionym mięsem lub w opcji wegetariańskiej - z falafelem. Klienci do wyboru mają wersję klasyczną, z zapiekanym serem, na ostro, z hummusem, z koftą, a także z krążkami cebulowymi, frytkami czy nachosami. W dostawie pojawiły się też zestawy złożone z trzech lub sześciu różnych kebabów, a także przekąski, w tym hummus z pitą i warzywami czy sezamowe kulki z toffi. Dania KEBAPI można zamawiać m.in. w Warszawie, a także w Częstochowie, Łodzi, Poznaniu czy w Zielonej Górze.
Motywem przewodnim YOLO Chicken jest z kolei kurczak. Na menu nowej marki składa się 5 kanapek ze stripsami z kurczaka w wersji klasycznej, z serem, BBQ, z bekonem, a także na ostro z papryczką jalape o. Ponadto oferta obejmuje też 6 zestawów ze stripsami bądź ze skrzydełkami barbeque, a także 3 rodzaje qurritos podawanych w tortilli z kultowym sosem do wyboru. Oferta YOLO Chicken jest aktualnie dostępna m.in. w Poznaniu, Malborku oraz w stolicy.
W ramach pierwszej marki wirtualnej - The Burgers - wdrożonej przez Sfinksa pod koniec 2019 roku serwowane są z kolei burgery w autorskiej wersji z boczniakami, z doritosami oraz klasycznej czy z serem. Dla wegetarian przygotowane zostały propozycje z falafelami i hummusem. Dania The Burgers wyróżnia przygotowywany na miejscu, własnej receptury sos. Do wyboru są również rozmaite dodatki i przekąski. Z oferty można korzystać m.in. w Katowicach, Poznaniu, Warszawie i Wrocławiu.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
Ruszyła kolejna edycja konkursu Małopolska
Jakie nastroje panują wśród pomorskich przedsiębiorców
Dział dla turystów:
Sąd może z urzędu poinformować podróżnego o prawie do bezkosztowego rozwiązania
Nowe pokoje pod marką Four Points by
Lotnisko Schiphol będzie musiało ograniczyć ilość
Starsze aktualności:
POT zachęca osoby niepełnosprawne do
Zbliża się weekend za pół
Gdzie jechać na narty za
Komisja Europejska bierze się za najem
Pomimo inflacji Polacy nie rezygnują z
Co Polacy robią w czasie wolnym i ile mają na to
Maleje liczba ofert pracy na
Co wspólnego mają turystyka i marketing internetowy? Wspólnie wyznaczają
Tatry Super Ski ze zniżkami na
Airbnb: więcej rezerwacji, ale akcje w
Siedem polskich hoteli nagrodzonych przez HolidayCheck
10 powodów, dlaczego warto spędzić wakacje na jachcie w Chorwacji
Jak przyciągnąć turystów poza sezonem?
Wkrótce zostaną zniesione wizy do USA dla Polaków?
Małopolska radzi jaką wodę dobrać do posiłku
Kto ma zapłacić podatek za premie od booking.com?
Ecco Holiday zakończyło cykl spotkań dla agentów
Prywatyzacja lotnisk nie rozwiąże wszystkich problemów
Wkrótce bez opłat detalicznych za roaming
Wielka Brytania: Omikron i tak się rozprzestrzenił, dalsze zamknięcie granic nie ma sensu
Ministerstwo chce aby kolej była najważniejszą gałęzią transportu
Pizza Hut wprowadza flotę elektrycznych skuterów
Rozporządzenie rozszerzające Tarczę 6.0 opublikowane w Dzienniku Ustaw
`Miasto światła` zaprasza Cię do doświadczenia ponadczasowej magii
Małopolscy przedsiębiorcy szkolili się z ustawy o imprezach turystycznych
Na Kujawach powstanie nowy park krajobrazowy
Rok po ŚDM - ile zostawili pielgrzymi?
Będzie możliwość zwiedzenia Kopca Kościuszki z przewodnikiem
Katarzyna Walczak laureatką konkursu Dyrektor Marketingu Roku
UNWTO: przyłóżmy się do ratowania klimatu
Best Harctur, Watra Travel z Lublina