Przewoźnik lotniczy wstrzymuje reklamę w amerykańskich mediach
Przedstawiciel linii lotniczych poinformował, że bojkot reklamowy obejmie wszystkie media w tym pisemne oraz społecznościowe. Umowy odnoszące się do kampanii reklamowych nie zostaną naruszone.
Jak podaje agencja Reuters, tureckie linie lotnicze Turkish Airlines wraz z Turk Telekom wstrzymają reklamę w amerykańskich mediach w odpowiedzi na kryzys w relacjach między USA a Turcją. Decyzja była spowodowana oświadczeniem prezydenta Turcji Recep Tayyip Erdogan, w którym ogłosił, że kraj będzie bojkotować produkty elektroniczne wyprodukowane w USA. Jest to swego rodzaju odwet za nasilający się konflikt dyplomatyczny z administracją prezydenta Trumpa. Kryzys tureckiej liry może obić się również na portfelach Polaków o czym pisano w Czy spadek tureckiej liry powinien cieszyć polskich turystów?.
Jako Turkish Airlines stajemy po stronie naszego państwa i naszych ludzi - napisał na Twitterze starszy wiceprezes ds. relacji z mediami Yahya Ustun. Tweet został oznaczony hashtagiem #ABDyeReklamVerme, co oznacza "nie reklamuj się w USA". Podobną wiadomość na Twitterze przekazał Hamdi Ates, dyrektor ds. komunikacji korporacyjnej w Turk Telekom.
Obecnie głównym przedmiotem napięć między tymi dwoma krajami jest proces przed tureckim sądem amerykańskiego proboszcza Andrew Brunsona, który jest oskarżony o pomoc grupie Ankara. Miał on być wykorzystany do wywarcia nacisku na USA i przeprowadzenia ekstradycji tureckiego duchownego Fethullaha Gulena. Erdogan przystaje, że to duchowny był odpowiedzialny za nieudany zamachu stanu w 2016 roku.
Komentarze
Tagi:
Starsze aktualności:
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Prawie 75 mln wyjazdów turystycznych
Czy konsolidator usług hotelowych może rozliczać się wg procedury VAT
Wyspy Wolin i Uznam lepiej połączone z resztą
Kraków wprowadza ograniczenia sprzedaży
1/5 Polaków nie ubezpiecza się przy
Branża spotkań gotowa do działania, lecz skrępowana limitami
Ruszył nabór do kolejnej edycji akcji Polska zobacz więcej
UNWTO: 3 scenariusze dla turystyki
GPW zawiesza obrót akcjami Orbisu
Przewoźnik ukarany za zmuszanie kandydatek do pracy do robienia testów ciążowych
Fiskus bacznie przygląda się gastronomii
Podróż - kolej transsyberyjska warto ? tanio ?
Wyłoniono Mistrza Polskiej Wódki
Amerykańskie lotnisko obsłużyło najwięcej pasażerów
Gmina Mielno zbadała turystykę
Wybrano najlepsze produkty turystyczne na Mazowszu
Rozpoczął się nabór wniosków o dofinansowanie z Funduszu rozwoju przewozów autobusowych
Słowacja rozpoczęła znoszenie ograniczeń
Grupa Emirates zmniejsza straty
Listopad na lotniskach stosunkowo spokojny
Profitroom: Wyjazdy biznesowe pod znakiem zapytania
Turcję odwiedza coraz więcej turystów zagranicznych
Air China zmniejszy częstotliwość lotów do Korei Północnej
Branża turystyczna wchodzi w nową erę obsługi płatności
Podróż do Mongolii co o tym myślicie?